Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
We kunnen wel allemaal gaan lachen, maar we zijn allemaal 12 en zo debiel geweest.
Had mij op die leeftijd een vraag over de turtles gesteld en ik was ook kwijlend tegen het plafond gevlogen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, was ik fan van Linkin Park. Toen maakten ze nog wél goede muziek (Hybrid Theory en Meteora)
Iemand is volgens mij een beetje jaloers omdat die alleen maar naar K3 kon luisteren toen die 12 was. Blubquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee het is gewoon nooit goed geweest
We komen er niet uit, kwestie van smaak toen en nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Iemand is volgens mij een beetje jaloers omdat die alleen maar naar K3 kon luisteren toen die 12 was. Blub![]()
Wat vond jij goed toen dan?
Turtles waren wel vet ja, B-Bop enzo, Rocksteady, Krang, Shredder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
We kunnen wel allemaal gaan lachen, maar we zijn allemaal 12 en zo debiel geweest.
Had mij op die leeftijd een vraag over de turtles gesteld en ik was ook kwijlend tegen het plafond gevlogen.
Dit was niet mijn jeugd, vriend!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
Toen ik 12 was bestond mijn priveleven uit voetbal, gamen, hamburgers met alleen ketchup erop en meisjes proberen te vingeren bij de volgende klassefeest of verjaardag.quote:
Iedereen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht ook dat het een jongen was hoor
Voor de fans is het leuk dat ze Bieber fans zijn..Mijn twee nichtjes zijn ook fans van Justin Bieber en gaan zondag ook naar toe.quote:
Beter dan dat ze bij Tokyo Hotel staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Het is tamelijk onschuldig, dus laat ze lekker.
Verdomdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef themole het volgende:
Beter dan dat ze bij Tokyo Hotel staan.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn altijd wel alleen meisjes die zo fanatiek zijn voor zingende jongens, ik heb nooit massaal jongens zien gillen voor Britney Spears of de Spice Girls ofzo.
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn altijd wel alleen meisjes die zo fanatiek zijn voor zingende jongens, ik heb nooit massaal jongens zien gillen voor Britney Spears of de Spice Girls ofzo.
Ik had zoveel voetbalposters/plaatjes aan de muur dat er geen behang meer te zien was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangen![]()
Weet wat jij daar nou van?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangen![]()
Nu weer.quote:
Later zegt hij wel sorry, maar zijn eerste reactie is echt 'oh ok' . Aan de andere kant... kom op zeg alsog "ze" die verwarring niet vaker meemaaktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Van Erven Dorens, je hebt een meisje diep gekwetst; maak het nog beter goed!
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Erger kan je iemand niet kwetsen, Beau moet dit keihard rechtzetten...
Iedereen in dit topic dacht dat het een jongen was. Misschien maakten sommige een grapje geen idee, maar ook ik zag gewoon een jongen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik weet zeker dat Beau zag dat het een meid was, vandaar...
Dat kind kan natuurlijk ook dr best doen om er wat vrouwelijker uit te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Erger kan je iemand niet kwetsen, Beau moet dit keihard rechtzetten...
Dan zou ze de verwarring als compliment moeten opvattenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze wil op Justin lijken, laat haar...
Wat loop je dan te zeuren dat ze zwaar beledigd is. Is het je zusje of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze zei daar toch nota bene zelf over dat het toeval was? Ik kan het Beau moeilijk kwalijk nemen, ik dacht zelf ook dat het een gozer was. En wat een onzin om te zeggen dat hij het bewust deedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Gewoon een pot.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Idd op het einde gaf hij haar (ik dacht ook echt dat het een jongen was hoor) ook nog een hand met een gezicht zo van:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Mike het volgende:
Ik heb Beau overigens meerdere malen z'n excuses aan zien bieden in de uitzending.
Dat klopt zag ik ook..Is netjes van Beau, dat meisje leek ook op een jongen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef toetsenbordridder het volgende:
Idd op het einde gaf hij haar (ik dacht ook echt dat het een jongen was hoor) ook nog een hand met een gezicht zo van:sorry.
Die had beter gekund. Setting was leuk, maar ik miste een klein beetje de grap.quote:
quote:
*Insert donkerbruine koffiestem* Neuh, ik ben een meisje...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef pberends het volgende:
Was die Bieber-kloon echt een meisjeIk dacht dat hij/zij een grapje maakte...
Er is er maar 1 vergeleken met de middelste persoon, de brilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de 8 verschillen.
Met Ali B?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Dennie Christian moet deze uitzending maar redden dan
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Sjef van Oekel & Eim T. Schippers, Van Kooten & De Bie, Jiskefet, dat was zo'n beetje de humor in Nederland.
Welke mis ik?quote:
was het maar nepquote:
Tjaquote:
Oh ja, geen VI.quote:
ik had graag de kans gehad om te mogen -kiezen-quote:
Eigenlijk vind ik neuzelen over voetbal vaak leuker dan het voetballen zelf.quote:
Uitvinding van de niet klevende toverrijst?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Tja![]()
Oh en weet jij wat er toen gebeurde? Ik wel
Neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uitvinding van de niet klevende toverrijst?
Van mij ook niet, maar het zit er tegenaan.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van mij ook niet, maar het zit er tegenaan.
Schlager Festival werd vroeger door de TROS uitgezonden. Ik hou er niet vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:27 schreef marcodej het volgende:
Weer wat geleerd. De muziek van Dennie Kristiaan is progressieve muziek.
Daar wordt Tong niet vrolijk vanquote:
Ik zie daar de lol niet van in.quote:
Heeft verkering met Thomas van Luyn.quote:
Die sprong toch uit een raam ?quote:
Het slaat helemaal nergens op iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Bellatrix het volgende:
Die Downistie is echt tenenkrommend gewoon. Verschrikkelijk.
Ja. Er werd gezegd dat hij er niet mee kon omgaan dat hij homo was.quote:
Niemand enig idee?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Mike het volgende:
Hoort dit eigenlijk geen media-uitzending te zijn, zo op de laatste vrijdag van de maand?
Volgens mij wel. Meestal met Jan Mulder.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja. Er werd gezegd dat hij er niet mee kon omgaan dat hij homo was.
De wegen van de redactie zijn ondoorgrondelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
Vrijdagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Sorry hoor, maar die soap vond ik echt verschrikkelijk. Is dit een dagelijks terugkerend iets of alleen op vrijdag?
Hetty Blok?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die bejaarde vrouw. Schandalig. Ik kan daar echt kwaad over worden.
Ik ben het een keer helemaal met je eens. Dat er geen enkele instantie is die dit soort dingen voorkomt is helemaal belachelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:38 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die bejaarde vrouw. Schandalig. Ik kan daar echt kwaad over worden.
Toen pas? Ik vooraf al.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het verder prima dat ze willen laten zien dat mensen met het Downsyndroom wel degelijk wat kunnen, maar waarom zo'n uitgekauwde formule als de soap? Na één aflevering dacht ik al: laat maar
"Hillen heeft vast nog wel een baan voor 'm"quote:
Van Nieuwvlerk haalt vast alleen zn mat erafquote:Op zondag 27 maart 2011 10:24 schreef DrDurden het volgende:
'Matthijs van Nieuwkerk moet haar afscheren'
Misschien nog wat voorbarig, maar zou 'ie het doen?
Ik vond het al vrij schokkend om te horen dat Matthijs elke week naar de kapper ging... je ziet het niet!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:24 schreef DrDurden het volgende:
'Matthijs van Nieuwkerk moet haar afscheren'
Misschien nog wat voorbarig, maar zou 'ie het doen?
Niet elke week, 1 keer per 2 weken.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:20 schreef pberends het volgende:
Ik vond het al vrij schokkend om te horen dat Matthijs elke week naar de kapper ging...
Logisch, toch?quote:je ziet het niet!
Matthijs ging elke week, en Marc Marie toch 1 keer in de anderhalve week?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet elke week, 1 keer per 2 weken.
[..]
Logisch, toch?
Klopt...om de vrijdag.quote:
Nee, wat Mike ook zegt, om de vrijdag.quote:
Dat zagen we niet aankomen inderdaad. En zelf maar wat graag oude fragmenten terughalen om iemand mee te confronterenquote:
Haha, er stond eerst een compleet ander artikelquote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar lezen jullie dat hij het niet doet of gaat doen?
Met die strekking werd het eerder dus afgewezen.quote:Eerder vandaag liet Matthijs nog via een woordvoerder weten niet te willen reageren op dit 'hypeje'.
''Matthijs wil graag over tot de orde van de dag, stelde zij. ''Hij is heel druk met het maken van programmas. Hij gaat niet reageren op dit hypeje.
Ahquote:Op maandag 28 maart 2011 17:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, er stond eerst een compleet ander artikel
Nou, dit valt me 100% mee!
Dat staat ook lekkerlijk in de link van Tem, maar misschien heeft Nu.nl wel een sneaky update doorgevoerdquote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
update
[Upd] Van Nieuwkerk wil belofte toch nakomen
quote:Op maandag 28 maart 2011 @ 18:06 schreef trabant het volgende:
Zijn haar wassen zou ook al heel wat zijn.
Huh, eerst stond er dat hij niet aan die hype wilde meedoen.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
update
[Upd] Van Nieuwkerk wil belofte toch nakomen
naja, wat InTrePidIvity ook al eerder melde.quote:Eerder
Eerder vandaag liet Matthijs nog via een woordvoerder weten niet te willen reageren op dit 'hypeje'.
''Matthijs wil graag over tot de orde van de dag, stelde zij. ''Hij is heel druk met het maken van programmas. Hij gaat niet reageren op dit hypeje.
© ANP
ik denk dat ze dan wel weggestuurd warenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe goed bedoeld ook, maar ik denk dat ze daar meer voor de voeten hebben gelopen dan dat ze nuttig werk hebben verricht.
Gewoon ff een dijk doorstekenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Het kriebelt wel.. hopen op een natuurramp
Kun je toch verwachten op een katholieke school dat ze dat gaan verbieden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef GGMM het volgende:
God wat triest, laat dat wijf gewoon een hoofddoek dragen. Trieste zak.
Ze zeiden toch dat het de enige school is in Volendam? Moet ze dan verhuizen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een hoofddoek willen dragen op een katholieke school.Zeik wijf.
Zoiets moet je gewoon grootschalig uitvoeren. Op die manier kun je veel efficiënter werken en heb je een grotere kans dat er overlevenden worden gevonden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan wel weggestuurd waren![]()
hoe dan ook, respect voor deze mensen en honden
Dus dan moet ze maar ergens gaan wonen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kun je toch verwachten op een katholieke school dat ze dat gaan verbieden.
Naar een andere school kan ook, ik moet ook 40 km verderop naar school.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:45 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ze zeiden toch dat het de enige school is in Volendam? Moet ze dan verhuizen?
echt he wtfquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Dan gaat ze toch gewoon naar haar land terug
Vanwege je geloofsovertuiging?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Naar een andere school kan ook, ik moet ook 40 km verderop naar school.
Terwijl ze hier is geborenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Dat je dat ook ook op TV durft te zeggen...quote:Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Laten we het maar niet hebben over hoe veel dingen katholieken doen die niet in de Bijbel staan.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Overigens staat niet in de koran dat vrouwen een hooddoek moeten dragen, dus dat moslim meisje zat er wel naast.
Verder natuurlijk heel bekrompen zo'n katholieke directeur
Lion King was goedquote:Op maandag 28 maart 2011 19:53 schreef GGMM het volgende:
Nederlands na-gesynchroniseerde Disney films.
Belachelijk idd dat deze troep beloond wordt.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Krijg je prijzen voor dit soort filmpjes?
Bos en hout waren ook woorden die in mij opkwamen.quote:
Ja, ze waren totaal onvoorbereid. Onbegrijpelijk dat ze überhaupt klanten kregen.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef alors het volgende:
Die aflevering is het terugkijken waard hoor, voor wie het heeft gemist
Ah, misschien maar eens terugkijken dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ze waren totaal onvoorbereid. Onbegrijpelijk dat ze überhaupt klanten kregen.
kelderquote:Op maandag 28 maart 2011 19:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
volgens mij was dat een omgebouwde garage
Volgens mij was die vogel juist wel echt als 1 van de enige.quote:
Ik doelde op die hardloper. Ik kijk via stream dus krijg het wat later binnenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij was die vogel juist wel echt als 1 van de enige.![]()
Was ook al wel een ouder filmpje.
Hehe ja, die was wel nep inderdaad. Maar wel leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op die hardloper. Ik kijk via stream dus krijg het wat later binnen
Ja vind ik ook. Ik ben naar die vogel aan het kijken. Hij gaat ook echt gewoon het hele nummer door.quote:
Das dan weer wel enigszins kortzichtig...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus als ik schreeuw en een drumstel in elkaar sla kan ik ook geld verdienen?Ik moet metal gaan maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |