Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
We kunnen wel allemaal gaan lachen, maar we zijn allemaal 12 en zo debiel geweest.
Had mij op die leeftijd een vraag over de turtles gesteld en ik was ook kwijlend tegen het plafond gevlogen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Toen ik 12 was, was ik fan van Linkin Park. Toen maakten ze nog wél goede muziek (Hybrid Theory en Meteora)
Iemand is volgens mij een beetje jaloers omdat die alleen maar naar K3 kon luisteren toen die 12 was. Blubquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee het is gewoon nooit goed geweest
We komen er niet uit, kwestie van smaak toen en nu.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Iemand is volgens mij een beetje jaloers omdat die alleen maar naar K3 kon luisteren toen die 12 was. Blub![]()
Wat vond jij goed toen dan?
Turtles waren wel vet ja, B-Bop enzo, Rocksteady, Krang, Shredder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
We kunnen wel allemaal gaan lachen, maar we zijn allemaal 12 en zo debiel geweest.
Had mij op die leeftijd een vraag over de turtles gesteld en ik was ook kwijlend tegen het plafond gevlogen.
Dit was niet mijn jeugd, vriend!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Silenus het volgende:
Toen ik 12 was bestond mijn priveleven uit voetbal, gamen, hamburgers met alleen ketchup erop en meisjes proberen te vingeren bij de volgende klassefeest of verjaardag.quote:
Iedereen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht ook dat het een jongen was hoor
Voor de fans is het leuk dat ze Bieber fans zijn..Mijn twee nichtjes zijn ook fans van Justin Bieber en gaan zondag ook naar toe.quote:
Beter dan dat ze bij Tokyo Hotel staan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
Het is tamelijk onschuldig, dus laat ze lekker.
Verdomdquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:58 schreef themole het volgende:
Beter dan dat ze bij Tokyo Hotel staan.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn altijd wel alleen meisjes die zo fanatiek zijn voor zingende jongens, ik heb nooit massaal jongens zien gillen voor Britney Spears of de Spice Girls ofzo.
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het zijn altijd wel alleen meisjes die zo fanatiek zijn voor zingende jongens, ik heb nooit massaal jongens zien gillen voor Britney Spears of de Spice Girls ofzo.
Ik had zoveel voetbalposters/plaatjes aan de muur dat er geen behang meer te zien was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangen![]()
Weet wat jij daar nou van?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Dat vind ik ook altijd zo'n raar fenomeen, totdat ik bedenk dat jongens heel andere dingen in hun slaapkamertje doen dan posters ophangen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |