quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Bedoel je met dat toernooi of met competitie? Het is wel zaterdag gemengd, 5e klasse.
[..]
Ja, deze is dus ook 25+. Maar dat stond niet duidelijk op toernooi.nl. Tijdens het inschrijven (via toernooi.nl met login) stond er ineens in beeld dat ik niet voldeed aan de criteria... Balen!
Gelukkig begint de competitie bijna!Ga dan misschien wel dubbelen/mixen met achtjes, zodat het speelsterkteverschil minder opvalt...
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ohhh ik kijk er naar uit dat onze gravelbanen weer open gaan!
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Juist op zaterdag maakt ze dat geen flikker uit, is mijn ervaring. Wel als je hele team ineens 5 is in de laagste klasse..maar als 1 speler dat is? Kans is groot dat je wss ook wel tegenstanders gaat krijgen met een toevallig 5je erin
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Oke, dat hoop ik dan maar!Speel gewoon voor m'n lol en heb geen zin in gezeur..
Wel nog een 6 en 7 in het team (mannen).
We zullen zien hoe het gaat allemaal.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Norrage het volgende:
Jaaaa lekker bezigWat veel groene pijltjes ook
maar daar sta ik niet opquote:
Even naar Intellidinges mailen, en dan voegt hij je wel toe.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
maar daar sta ik niet opmoet ik even mijn rating door geven aan iemand of hoe gaat dat?
Over 2 uur mijn eerste wedstrijd van het seizoen, wel op kunstgras maar dat maakt niet uit voor een keer. Ik wil gewoon wat ritme op doen.
Stuur maar een PM met je eindejaarsrating van 2010 en je huidige rating momenteel, dan zal ik 'm er tussen zetten.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
maar daar sta ik niet opmoet ik even mijn rating door geven aan iemand of hoe gaat dat?
Over 2 uur mijn eerste wedstrijd van het seizoen, wel op kunstgras maar dat maakt niet uit voor een keer. Ik wil gewoon wat ritme op doen.
Wat moet ik precies updaten? Dat schema met de speelsterktes?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Stuur maar een PM met je eindejaarsrating van 2010 en je huidige rating momenteel, dan zal ik 'm er tussen zetten.
Overigens heb ik de OP een klein beetje aangepast (topics toegevoegd, rating), dus als Zonnestraaltje 'm wil updaten in dit topic zou dat top zijn
Ik heb je er in gezet, je kunt gewoon de OP vervangen door wat hier staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Recreatief_Tennis/.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat moet ik precies updaten? Dat schema met de speelsterktes?
Mag ik er ook in trouwens? Ik zal je een PM sturen met mijn dss overzicht.
Luie mods!!! 10x gevraagdquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef Feestkabouter het volgende:
ok, deze hebben we dus deel 25 genoemd, en de vorige 2 zijn allebei 24.
en in de OP staan geen verwijzingen naar de laatste 5 delen (21 t/m 23 en 24a en 24b).
Hij is vervangen. Bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb je er in gezet, je kunt gewoon de OP vervangen door wat hier staat: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Recreatief_Tennis/.
Heb 'm net aangepast
300 rackets gekocht?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:06 schreef Feestkabouter het volgende:
yeah........... nr 24 (2e versie, 24B dus) staat nu wel in de OP, nu alleen 24A nog:
Recreatief Tennis Topic #24: Waar iedereen pronkt met nieuwe ratings
2 weken geleden zijn de nieuwe Dunlop rackets uitgekomen, heb meteen de 300 gekocht, ben er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hopi blij mee!!
is alleen altijd de vraag of het racket echt zo fijn is, of dat ik er zo naar heb uitgekeken dat ik gewoon blij ben dat ik hem nu heb (en de kenmerken niet eens meetellen).
toernooitjes met tretorn, magda?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef truedestiny het volgende:
terug van de herendubbel 5. nou wat een drama zeg, alleen maar fouten 6-2 6-3 verloren. kunstgras + tretorn=Ik kom ook duidelijk wedstrijdritme tekort. hopelijk zijn de gravel banen op tijd klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |