Ik had meer het idee dat Hansie misschien dacht dat de uitzending niet entertainend genoeg was ofzo, nadat iedereen z'n comeback de hemel had ingeblazen. Daarom begon hij als een dolle redden wat er nog te redden viel. Terwijl het opzich al een aardige uitzending was, maar dat had hij waarschijnlijk niet zelf door.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Er leek idd op een gegeven moment kortsluiting te zijn ontstaan in zijn brein, toen hij besefte dat het weer 4 weken zou duren voordat hij los mocht gaan in VI. Zijn gedrag in het laatste deel sloeg echt helemaal nergens meer op.
quote:
Pfft wat een noobs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Bij hunnie is Hansie ook nog steeds grijs
Mooi, maar ik mis nog een boventitel "Geliquideerd"quote:
...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:03 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vrijdag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Misschien is wegbezuinigd nog beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooi, maar ik mis nog een boventitel "Geliquideerd". Lid van Verdienste vind ik niet zo passen bij Manders.
Of 'weggekocht'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien is wegbezuinigd nog beter
Geliquideerd is hetzelfde als weggekocht.quote:
Heeft alleen aan de bar gezeten dacht ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Is Maarten Spanjer wel eens te gast geweest?
Samen met die gasten van Hotel Abronaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft alleen aan de bar gezeten dacht ik.
Ben je blind?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef Trekrecord het volgende:
als er dan toch geen MP4 van gisteren is dan post ik maar die van de Torenkamer van TV gelderland.
http://media.omroepgelder(...)video/2010/11/081115 011 De Torenkamer.mp4
Moet je opletten hoe tam René en Johan dan een avondje zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef pberends het volgende:
Zou Louis van Gaal vrijdag bij VI zitten?
Enig idee wat voor lettertype dat kan zijn bij de rest?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooi, maar ik mis nog een boventitel "Geliquideerd". Lid van Verdienste vind ik niet zo passen bij Manders.
Ben blij dat jij het zegt, want ik snap al die ophef rond zijn terugkeer ook niet... Een ronduit genante uitzending was dit. Precies zoals de TT hier is: overacting.quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:04 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een ontzettend slechte aflevering met Kraay jr....verschrikkelijk.
het was echt een drama, die man moet verboden worden bij VIquote:Op woensdag 16 maart 2011 04:04 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een ontzettend slechte aflevering met Kraay jr....verschrikkelijk.
eenschquote:Op woensdag 16 maart 2011 06:49 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het zegt, want ik snap al die ophef rond zijn terugkeer ook niet... Een ronduit genante uitzending was dit. Precies zoals de TT hier is: overacting.
Dat staat er niet, beter lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:20 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Mensen die alles wat Hansie doet toch wel leuk vinden.
Acteurs? Waar zijn er acteurs?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef DR-w.brink het volgende:
het lijkt wel een acteur bij Samson en Gert.
Tja, er staat evenmin of hij wel of geen baas wordt gevonden. Een holler begrip is er sowieso niet. Hij heeft zich belachelijk gedragen en dat wordt dan ook terecht opgemerkt.quote:
Maar jij had het over Samson en Gertquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:26 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
die nepper Kraaij LIJKT net een acteur
quote:Hansie for president
Uitgegeven: 16 maart 2011 09:24
Laatst gewijzigd: 16 maart 2011 12:06
Ja, ik heb gekeken en hoe. Ik heb gelachen, veel gelachen zelfs en soms mijn al dan niet wijze hoofd geschud. Ik heb nog meer gelachen en me verbaasd.
Hansie was terug en dat was bijna een hype voor een klein deel van het Nederlandse sporttelevisiepubliek. De televisiemakers van RTL 7 scoorden prima cijfers en verpakten hun 'Hansjes terugkomstprogramma' op knappe wijze.
VI of hoe het programma heet, is een cult-achtig programma aan het worden en dat is alleen maar leuk. Nog wel. Het wordt kundig gemaakt, het is iets te lang en het kijkt lekker weg. Praatjesmaker Hans Kraay junior was voor enige tijd verbannen of afwezig, maar vierde afgelopen maandag zijn rentree. Wat heet vieren?
Glorie en grootheid
Alsof Onze Lieve Heer op aarde terugkeerde om te vertellen hoe het met het Nederlandse voetbal ging. SBS-man Kraay junior, in al zijn glorie en grootheid, mocht zegevieren en kreeg uitgebreid de kans van zijn tafelgenoten.
Die mannen, voetbaldieren toch, speelden het spel goed mee en gaven Hansie de grootste taartpunt. Met slagroom. Knap gedaan, zonder meer. Brombeer Derksen was uiterst vilein, presentator Genee trok zijn beste 'wat ik?-koppies' en persoonlijkheid Van der Gijp zag in dat de volkomen losgeslagen Kraay junior wat rugdekking nodig had.
Dat werd dus uiterst vermakelijke televisie en daar grossieren deze mannen in; bijna iedere uitzending scoren ze, hoewel ze te lang doorgaan.
Ordinair
Ik ben, dat moet ik helaas toegeven, geen Kraay junior kenner, maar weet dat hij iets bij SBS met voetbal doet. Op een, zo ik hoorde, vrolijke autoverkopersmanier. Hang me niet aan die term op: ik hoorde het slechts.
Ik kon me er wel iets bij indenken, nu ik hem op maandag aan het werk zag en hoorde. Je zou het ontwapenend en recht door zee kunnen noemen, maar even makkelijk ordinair en plat. Tussen die kwalificaties zit niet veel ruimte overigens.
Hans zegt wat hij denkt, hij heeft een frisse (soms vooringenomen) kijk op de voetbalwereld en hij bazelt vrolijk door, bepaald niet geremd door enige ingetogenheid. Derksen zet dan zijn stootblok neer, Genee pakt de föhn, Van der Gijp gooit er nog een giermoment in en Hansie zegeviert; normaals, uiterst grappige televisie.
Televisiepaus
Later op de avond steeg Kraays ster nog meer. Hij mocht bij televisiepaus Matthijs van Nieuwkerk in de nacht komen vertellen wat hij allemaal gedaan had.
In eenzelfde, bijna verpletterende alleenspraak ging hij door, nagenietend van alles dat de laatste weken rond deze voetbaltrainer/televisieman was gebeurd. Hij mocht van mij.
Hij vergaloppeerde zich totaal, hij kreeg een heel dikke nek, maar het mocht.
Het was zijn avond. Zijn 15 minuten van grote roem.
Later, thuis, kregen we het over de inhoud van dit alles, soms wel eens belangrijk bij televisieprogrammas. Ai, daar raakten we het spoor snel bijster. Want waar ging het nou eigenlijk over? Over niets. Naar bleek.
Stangen
Vier mannen die over voetbal boomden en elkaar zaten te stangen. Uiterst grappig, maar qua inhoud bleef het ergens in de derde minuut al steken en haalde het zo ongeveer het niveau van de wedstrijden en spelers die de mannen bespraken en afkraakten.
Dat laatste doen ze leuk en ook goed, laat daar niet aan getwijfeld worden. Het mager uitgevoerde Nederlandse voetbal wordt, zo blijkt, pas leuk als je het deze behandeling geeft en als je Hansie er, in al zijn eenvoud, als een werkelijk ongeleid projectiel op los laat.
Het ging om niets, maar het werd knap gemaakt. Dat zie je niet vaak op de Nederlandse televisie.
© NUsport/Mart Smeets
"Het ging om niets, maar het werd knap gemaakt. "quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat vond jij er eigenlijk van Mart?:
"Mag ik dat wel zeggen? Ja dat mag ik zeggen"
[..]
Wat een jaloerse pad is het ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat vond jij er eigenlijk van Mart?:
"Mag ik dat wel zeggen? Ja dat mag ik zeggen"
[..]
Ik was best een fan van Hans...was ook blij dat ie terug was. Maar dit is echt te genant voor woorden. Maar niet alleen Hans, Wilfred en Johan doen net zo goed mee.quote:
Daar kan ik écht niks van terugvinden...sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef planethugo het volgende:
had nooit verwacht dat mart hierheen zou kijken en het zelfs ok zou vinden. Maar er sijpelt wel doorheen dat studio voetbal eigenlijk toch wel superieur is, volgens mart
Alsof hij ooit Studio Voetbal kijktquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef planethugo het volgende:
had nooit verwacht dat mart hierheen zou kijken en het zelfs ok zou vinden. Maar er sijpelt wel doorheen dat studio voetbal eigenlijk toch wel superieur is, volgens mart
Dan moet je vanavond P&W kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef msnk het volgende:
Wat is die Mart toch ook een baas hč, Hansie for president!
Hoezo? Ik ben er 100% van overtuigd dat Hansie wat zinnigs over Het geheim van Fukushima kan zeggen...quote:
Het is meer iets als in de kinderboerderij gaan staan en dan klagen over de geitenstront.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:58 schreef Symer het volgende:
Waarom al die haat voor Hans? Genee was toch degene die aan het zuigen was en Hans herhaaldelijk doelbewust afkapte, met Hansielijke tirades tot beoogd gevolg?
Dit is hetzelfde als kwaad worden op de hond die in je tuin zit te schijten ipv op z'n baasje die er naast staat te gniffelen.
Hans moet zich idd niet te graag op de kast willen laten jagen. Heb t gewoon over voetbal, dat kan je nog best goed ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef 0634 het volgende:
[..]
Het is meer iets als in de kinderboerderij gaan staan en dan klagen over de geitenstront.
Natuurlijk valt Genee hem in de rede. Dat doet Genee nou eenmaal. Hij is een arrogante, overijdele Fries met een liefde voor zijn eigen stem. Maar dat weet Hanssie best. Want Hanssie kent Genee. Hanssie deed gewoon een genante poging om zichzelf als typetje sterker neer te zetten terwijl hij dat eigenlijk niet is. Misschien wil hij ook wekelijks in Knudde. Wie weet.
Derksen is een typetje, Gijp is een typetje en Hanssie wil er zo graag eentje zijn dat hij vantevoren in de auto onderweg al zit te bedenken hoe hij dat ook kan zijn. Vol dramatiek, vol overacting, vol overdreven geschreeuw en verongelijkte koppen trekken.
T is een wannebee-typetje die zich moet richten op zijn wijsvinger van zijn duim af te schieten om zo 4.134.309 dominostenen om te flikkeren. Dát kan Hanssie wel goed.
Eens. Al vind ik dat Mart Smeets zijn mond moet houden. Mart Smeets is zo mogelijk nog irritanter dan Sjek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
Had er veeeeeeeeeeeeeel van verwacht, maar vond de aflevering matig en geforceerd grappig.
Wie ben jij om af te wijken van de mening van Mart?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef maril het volgende:
Mart reageert even enthousiast erover als dat hier wordt gedaan. IK ben het deze keer niet mee eens ik vond het overacting van HKJ
Wat heeft aanstaande vrijdag ermee te maken? Dan zit Hans er niet en zal de uitzending weer totaal anders - imo beter - verlopen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef Maryn. het volgende:
Echt, haters en lovers hier.
Als je het niet lachen vond, zap je toch verder? Of kijk je as vrijdag weer?
Ik heb me afgelopen maandag enorm vermaakt
Dan vraag ik me toch echt af wat je verwachtte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
Had er veeeeeeeeeeeeeel van verwacht, maar vond de aflevering matig en geforceerd grappig.
Ik was er bij banaf het begin, nog voordat Hanssie kwam hoor. Nog toen z'n Pa er zat en die Belg met die sigaar. (weet ff niet meer hoe die heet..)quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef VeX- het volgende:
Veel mensen die er vanaf het vroege uur niet bij waren en niet hebben meegemaakt hoe Hansie en kornuiten in hun rollen zijn gegroeid, nee die snappen de hype niet zo.
Hugo Camps. Hij dronk altijd nog wodka tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:31 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik was er bij banaf het begin, nog voordat Hanssie kwam hoor. Nog toen z'n Pa er zat en die Belg met die sigaar. (weet ff niet meer hoe die heet..)
Maar toch, snap ik die hype niet nee.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:43 schreef VeX- het volgende:
Veel mensen die er vanaf het vroege uur niet bij waren en niet hebben meegemaakt hoe Hansie en kornuiten in hun rollen zijn gegroeid, nee die snappen de hype niet zo.
Eens. Sunday United was ook een stuk beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kijk het al vanaf het begin (Sport aan Tafel). Toch snap ik die hype niet.
En Kraay sr.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Menu_69 het volgende:
De interviews van Hugo Camps in Sunday United.
Je bent wel te dom om te poepen, als je denkt dat er ook maar enige kans is dat Hans Kraay Sr. vrijdag aanschuift.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:09 schreef leonsrum het volgende:
[..]
Wat kijk je moeilijk,kan je niet poepen
Yeah en daar reageer jij vervolgens vrij achterlijk op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef leonsrum het volgende:
Als je oplet denk ik dat niet ,dat zegt planethugo !!
Reageer daar normaal op, denk dat je wat minder menu 69 moet nemen,wordt je daapie van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:14 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Yeah en daar reageer jij vervolgens vrij achterlijk op.
Misschien had je het direct begrepen, als je wat langer dan 2 dagen actief aan het posten was geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:18 schreef leonsrum het volgende:
[..]
Reageer daar normaal op, denk dat je wat minder menu 69 moet nemen,wordt je daapie van.
ontopic maar weer gasten.
ik weet het niet zeker wie er nou zou zitten, Hans Kraay Sr of Louis van Gaal. Even afwachten tot morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef leonsrum het volgende:
Als je oplet denk ik dat niet ,dat zegt planethugo !!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef msnk het volgende:
Hans is een held
Hans ziet alles
Hans is de grootste Hans in der Welt
Heil Hans
Bij jij hij zij wij? Wai? Wut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:08 schreef leonsrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij bij jij die man die een zoen krijgt , is het nie ?
Inhoudelijk was het toen zeker een stuk beter. Hugo kon ik bv. ook wel waarderen. Gijp vind ik lachen, maar als je dan Hansie er naast zet, dan wordt het net teveel een gemaakte en geforceerde circustoestand. Die hele hype die ze er om heen hebben gebouwd doet ook een beetje zielig aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens. Sunday United was ook een stuk beter.
Toen ging het nog echt over voetbal. Tegenwoordig is het echt gelul om niks.
En dan mensen maar roepen 'Hansie Hansie' get a life
Hugo Borst heeft voorlopig een punt gezet achter al zijn werkzaamheden op tv enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef leonsrum het volgende:
zie graag hugo borst erbij ipv hansie pansie
Hugo zie ik graag terug ,helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Hugo Borst is eigenlijk de ontdekker van Johan.. als grote tv-personality dan. En nu trekt hij zich depressief terug terwijl Johan een Mr Big Star is.
Dat kwam ook wel door de verderfelijke omgeving waarin hij zat. Als hij over een tijdje zou terugkomen in een andere setting, denk ik dat hij best wel weer wat kan toevoegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Halcon het volgende:
Het Hugo Borst-effect was wel uitgewerkt eigenlijk. Hij was verworden tot een enorm vermoeiende zeurpiet.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik dat Mart Smeets zijn mond moet houden. Mart Smeets is zo mogelijk nog irritanter dan Sjek.
Die ene keer bij VI was niet representatief (hij mocht toen niets zeggen), maar echt een hoge pet heb ik niet op van Hugo Borst als TV-personality.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat kwam ook wel door de verderfelijke omgeving waarin hij zat. Als hij over een tijdje zou terugkomen in een andere setting, denk ik dat hij best wel weer wat kan toevoegen.
Genee had het over die keeper van Zenith, wiens vrouw vannacht is verongelukt. Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".quote:
Haha.. dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft ie Rutten nu wel of niet gesproken?
Dat klopt toch ook? Of wie heeft zijn vrouw verloren ten tijde dat die voetballer wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genee had het over die keeper van Zenith, wiens vrouw vannacht is verongelukt. Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
Derksen heeft zijn vrouw dood gevonden onder aan de trap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef msnk het volgende:
Johan mag ook allesAls ik deze publiek zou zeggen word ik finaal uitgelachen
Und SIERD![]()
Wat een baas.
[..]
Dat klopt toch ook? Of wie heeft zijn vrouw verloren ten tijde dat die voetballer was
Lees nog 's.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Derksen heeft zijn vrouw dood gevonden onder aan de trap.
Het ging er over dat zijn vrouw verongelukt was en toen zei Genee volgens mij dat de heren aan tafel daar gelukkig geen ervaring mee hadden.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging er over dat zijn vrouw verongelukt was en toen zei Genee volgens mij dat de heren aan tafel daar gelukkig geen ervaring mee hadden.
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.quote:Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.
Je accentueert het verkeerde stuk.quote:Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
Nee, Vorm natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Staat Verhoeven nu ook in Oranje als Steek en Vermeer er niet zijn?
Lijkt me gewoon dat Vorm keept .. maar wie dan 2e/3e zijn geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Staat Verhoeven nu ook in Oranje als Steek en Vermeer er niet zijn?
Tis net hoe je een opmerking opvat. Ik vond het een beetje ongemakkelijk. Maargoed, het is live TV en in RL zegt iedereen wel 's onhandige dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.
Jeroen dan denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat Vorm keept .. maar wie dan 2e/3e zijn geen idee
Het ging erom hoe zo'n team ermee omgaat wanneer een naaste komt te overlijden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Je accentueert het verkeerde stuk.
Hij is gewoon stevig gebouwd; op mijn werk heeft de helft van de mannen dit postuur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
Verhoeven is echt ernstig te zwaar. Neigt naar morbide obesitas. Lekker professioneel van Ajax dat ze zo'n man in dienst hebben.
Jij bent vast geen profvoetballer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is gewoon stevig gebouwd; op mijn werk heeft de helft van de mannen dit postuur.
Klopt, ik zit van 8 tot 5 op mijn luie kont achter een beeldscherm.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent vast geen profvoetballer!
Ja, nee, ja , nee. Ik interpreteer het anders.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Het ging erom hoe zo'n team ermee omgaat wanneer een naaste komt te overlijden.
Dat Johan zijn vrouw onderaan een trap vond is verschrikkelijk voor hem, maar daar ging het niet om, het ging om hoe Zenith hiermee omgaat. Dat kan Johan niet weten uit persoonlijke ervaring, want die was ten tijden dat zijn vrouw overleed geen voetbalspeler
Echt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Jeroen staat gewoon al te vreten in de hal
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij wat in zijn handen? Misschien is het een kauwgom. Vertonghen lijkt ook te kauwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
104 willen worden, daarom niet warm eten, maar wel 20 sigaren per dag roken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Verhoeven heeft zelfs een banaantjeskleurig pak aangetrokken
[ afbeelding ]
Dit is toch VI?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
Toch vind ik het eigenlijk wel jammer dat ook dit Gijp en Derksen. Aangezien ze daar gewoon keuvelen als zijnde een gesprek heb ik liever dat ze het bij VI doen.
En dan ook nog boos wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)napt_hesje_niet.html
Hopelijk vrijdag in VI.
Geweldig interview met Tamahata (?)quote:
Het Sierd-effectquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef Gwunnik het volgende:
Rutte verbazingwekkend relaxed dit interview... misschien n chill-pil van tevoren?
spartak was geen spoilerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iets zegt me dat Kiev, Twente en Spartak ook door zijn.
Hansie doet ook intervieuws bij SBS6.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sierd professioneel hoort te zijn.
En daar zie je hem ook (meestal) niet de debiel uithangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie doet ook intervieuws bij SBS6.
Zeg ik dat dan?quote:
Herinner je nog dat interview met Gullit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daar zie je hem ook (meestal) niet de debiel uithangen.
Aan zijn accent te horen heeft hij Brabantse roots.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Sierd? Waarom zit ie Rutte zo te playen? Is hij homo of zo?˛
Vandaar meestal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herinner je nog dat interview met Gullit?
Zou zomaar kunnen, want ik hoor altijd dat hij wel érg in de smaak valt bij de spelersgroep van PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Sierd? Waarom zit ie Rutte zo te playen? Is hij homo of zo?˛
Eigenlijk herinner ik me verder ook helemaal geen Hansie-interviews.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat voor of na het Fons Spooren-tijdperk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, want ik hoor altijd dat hij wel érg in de smaak valt bij de spelersgroep van PSV.
Pascal Bosschaart linksbackquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk herinner ik me verder ook helemaal geen Hansie-interviews.
Ken je klassiekers, cultuurbarbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat gesprek kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Classicquote:
Klassieker:quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
100% mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Maak dat voetbal aub niet groter dan het is; het is geen kernfysica waar we over praten. Mensen als Sierd en Hansie maken het een stuk luchtiger.
Had je deze al weleens gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg toch ook VERDER, ontzettende paardenlul!
Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
1-0; dit gaat lastig worden voor Twente..
Een of andere corrupte dictator die niet van wijken weet, soort Blatter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Hansie iets over het geheim van Fukushima zeggen?
inmiddels is het al 2-0...dit is echt spannend...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...
Hoop het niet. Dat zou slecht zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Hansie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Gwunnik het volgende:
Wtf heeft die opmerking over doping/paardelul mee te maken?
Omdat Hans zich als een mafkees aan het gedragen was.. alsof ie wat gebruikt hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Gwunnik het volgende:
Wtf heeft die opmerking over doping/paardelul mee te maken?
Ai, gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat Hans zich als een mafkees aan het gedragen was.. alsof ie wat gebruikt had
"Eindelijk een gast waarbij ik geen nachtmerries krijg en dat ik niet 's nachts om 4 uur "Paardenlul" in mijn oor hoor" o.i.dquote:
sjezusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)napt_hesje_niet.html
Hopelijk vrijdag in VI.
Verhoeven en lopen? Heb je 'm weleens goed bekeken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:53 schreef Geo3kant het volgende:
Die vrije trap kon Verhoeven houden maar je moet eerst lopen en dan pas duiken.. Wat een Van der Sar dus wel doet en Stekelenburg doet dat ook
Hij kan ook uit zijn doel komen om een bal af te stoppen.. tegen Willem 2 deed hij het al, vandaag weer.. dus ondanks zijn formaat ja hij kan lopen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verhoeven en lopen? Heb je 'm weleens goed bekeken?
Nou 3 jaar tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
Zegt Rutte nou dat het lang geleden is, de kwartfinale? 2008 nog
Toen was Fred nog maar een klein Fredje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
Zegt Rutte nou dat het lang geleden is, de kwartfinale? 2008 nog
Doe ermee wat je wilt.quote:Hallo,
Hier Sierd de Vos
Kun je wel, mij beledigen in de uitzending!!!
Je hoort hier nog van op de komende redactievergadering!
Niet zo vriendelijke groeten,
Sierd.
Johan Derksen
Normaal gesproken ben ik tevreden met je interviews met Fred Rutten, je weet de mens in Fred naar voren te halen, gisteren vond ik het meer lijken op een zuivere vorm van demagogie, ik verwachtte jou met Fred Rutten te zien, maar ik zag enkel Fred in beeld, terwijl er continu een enorme ijdeltuit aan het woord was.
Je wist dat de samenvattingen van Twente en Kiev nog moesten komen, en om dan te verklappen dat zij al door waren vind ik gewoon not dun.
Vriendelijke groet,
Johan Derksen
Goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geheel toevallig heb ik mijn hand weten te leggen op een berichtenwisseling tussen Johan & Sierd aan de hand van gisteravond.
[..]
Doe ermee wat je wilt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geheel toevallig heb ik mijn hand weten te leggen op een berichtenwisseling tussen Johan & Sierd aan de hand van gisteravond.
[..]
Doe ermee wat je wilt.
Het zelfvertrouwen van Ajax, na het pak slaag in Moskou, zal ook niet zijn gegroeid. En dan mag je 2,5 dag later naar Den Haag toe.. Ik zie ze daar iig niet winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef 0634 het volgende:
[..]
Zeker mooi. Verhoogd de kampioenskansen van Ajax.
Door 4-0 verliezen tegen Spartak verhoog je de kansen op het kampioenschap?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:57 schreef 0634 het volgende:
[..]
Zeker mooi. Verhoogd de kampioenskansen van Ajax.
Dat PSV en Twente nog Europees spelen verhoogd de kampioensschapskansen van Ajax. ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld. Of dat genoeg is, zal de toekomst leren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:00 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Het zelfvertrouwen van Ajax, na het pak slaag in Moskou, zal ook niet zijn gegroeid. En dan mag je 2,5 dag later naar Den Haag toe.. Ik zie ze daar iig niet winnen.
Als PSV niet gaat kutten word alleen Twente uit lastigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat PSV en Twente nog Europees spelen verhoogd de kampioensschapskansen van Ajax. ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld. Of dat genoeg is, zal de toekomst leren.
Ajax heeft genoeg kwetsbaarheid aan de dag gelegd om ernstig te betwijfelen of ze na ADO alle wedstrijden wel even zullen winnen. Het zal mij verder een zorg zijn wie er kampioen wordt, maar bepaalde supporters rekenen zichzelf wel erg makkelijk rijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat PSV en Twente nog Europees spelen verhoogd de kampioensschapskansen van Ajax. ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld. Of dat genoeg is, zal de toekomst leren.
Ik reken mezelf niet rijk hoor. Ik zeg nergens dat Ajax kampioen wordt he. Sterker, ik denk dat Twente het wordt. Maar gezien het programma denk ik inderdaad dat Ajax na Ado veel, zo niet alles kan winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ajax heeft genoeg kwetsbaarheid aan de dag gelegd om ernstig te betwijfelen of ze na ADO alle wedstrijden wel even zullen winnen. Het zal mij verder een zorg zijn wie er kampioen wordt, maar bepaalde supporters rekenen zichzelf wel erg makkelijk rijk.
Je rekende je rijk in de zin dat je er vanuit ging dat Ajax na dit weekend alles gaat winnen in de competitie (los van of dat genoeg is voor het kampioenschap). Nou, daar heb ik zo mijn twijfels over. Uiteindelijk wordt psv kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik reken mezelf niet rijk hoor. Ik zeg nergens dat Ajax kampioen wordt he. Sterker, ik denk dat Twente het wordt. Maar gezien het programma denk ik inderdaad dat Ajax na Ado veel, zo niet alles kan winnen.
Ja, ik zeg nog steeds dat ze dat kunnen. Maar ik zeg ook dat Twente kampioen wordt. Aangezien ik Ajax fan ben, vind ik het dan raar dat jij vindt dat ik mezelf rijk reken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Je rekende je rijk in de zin dat je er vanuit ging dat Ajax na dit weekend alles gaat winnen in de competitie (los van of dat genoeg is voor het kampioenschap). Nou, daar heb ik zo mijn twijfels over. Uiteindelijk wordt psv kampioen denk ik.
Ja, alles kan. Dat rijk rekenen gaat er natuurlijk om dat je hier vanuit ging:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg nog steeds dat ze dat kunnen. Maar ik zeg ook dat Twente kampioen wordt. Aangezien ik Ajax fan ben, vind ik het dan raar dat jij vindt dat ik mezelf rijk reken.
Nou prima als je daar vanuit gaat, maar ik moet dat nog maar eens zien.quote:ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld
Voetbal International #141: Over-acting.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef 0634 het volgende:
Lijkt mij sterk dat Kraay senior komt. Eigenlijk lijkt het mij uitgesloten.
Jammer, die was er heel recent nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Menu_69 het volgende:
Maar zonder dollen: Emile Schelvis is vanavond te gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |