Hansie doet ook intervieuws bij SBS6.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het verschil is dat Sierd professioneel hoort te zijn.
En daar zie je hem ook (meestal) niet de debiel uithangen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie doet ook intervieuws bij SBS6.
Zeg ik dat dan?quote:
Herinner je nog dat interview met Gullit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daar zie je hem ook (meestal) niet de debiel uithangen.
Aan zijn accent te horen heeft hij Brabantse roots.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Sierd? Waarom zit ie Rutte zo te playen? Is hij homo of zo?²
Vandaar meestal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herinner je nog dat interview met Gullit?
Zou zomaar kunnen, want ik hoor altijd dat hij wel érg in de smaak valt bij de spelersgroep van PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er met die Sierd? Waarom zit ie Rutte zo te playen? Is hij homo of zo?²
Eigenlijk herinner ik me verder ook helemaal geen Hansie-interviews.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dat voor of na het Fons Spooren-tijdperk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, want ik hoor altijd dat hij wel érg in de smaak valt bij de spelersgroep van PSV.
Pascal Bosschaart linksbackquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk herinner ik me verder ook helemaal geen Hansie-interviews.
Ken je klassiekers, cultuurbarbaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat gesprek kan ik me niet herinneren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Classicquote:
Klassieker:quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
100% mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Maak dat voetbal aub niet groter dan het is; het is geen kernfysica waar we over praten. Mensen als Sierd en Hansie maken het een stuk luchtiger.
Had je deze al weleens gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg toch ook VERDER, ontzettende paardenlul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |