Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
1-0; dit gaat lastig worden voor Twente..

Een of andere corrupte dictator die niet van wijken weet, soort Blatter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gaat Hansie iets over het geheim van Fukushima zeggen?

inmiddels is het al 2-0...dit is echt spannend...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...

Hoop het niet. Dat zou slecht zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zeker weten... ik ben benieuwd of ze het gaan halen... dan zouden ze zomaar tegen PSV kunnen loten...

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!

Hansie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Gwunnik het volgende:
Wtf heeft die opmerking over doping/paardelul mee te maken?

Omdat Hans zich als een mafkees aan het gedragen was.. alsof ie wat gebruikt hadquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef Gwunnik het volgende:
Wtf heeft die opmerking over doping/paardelul mee te maken?

Ai, gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat Hans zich als een mafkees aan het gedragen was.. alsof ie wat gebruikt had

"Eindelijk een gast waarbij ik geen nachtmerries krijg en dat ik niet 's nachts om 4 uur "Paardenlul" in mijn oor hoor" o.i.dquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |