ik weet het niet zeker wie er nou zou zitten, Hans Kraay Sr of Louis van Gaal. Even afwachten tot morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:12 schreef leonsrum het volgende:
Als je oplet denk ik dat niet ,dat zegt planethugo !!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef msnk het volgende:
Hans is een held
Hans ziet alles
Hans is de grootste Hans in der Welt
Heil Hans
Bij jij hij zij wij? Wai? Wut?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:08 schreef leonsrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij bij jij die man die een zoen krijgt , is het nie ?
Inhoudelijk was het toen zeker een stuk beter. Hugo kon ik bv. ook wel waarderen. Gijp vind ik lachen, maar als je dan Hansie er naast zet, dan wordt het net teveel een gemaakte en geforceerde circustoestand. Die hele hype die ze er om heen hebben gebouwd doet ook een beetje zielig aan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eens. Sunday United was ook een stuk beter.
Toen ging het nog echt over voetbal. Tegenwoordig is het echt gelul om niks.
En dan mensen maar roepen 'Hansie Hansie' get a life
Hugo Borst heeft voorlopig een punt gezet achter al zijn werkzaamheden op tv enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef leonsrum het volgende:
zie graag hugo borst erbij ipv hansie pansie
Hugo zie ik graag terug ,helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Hugo Borst is eigenlijk de ontdekker van Johan.. als grote tv-personality dan. En nu trekt hij zich depressief terug terwijl Johan een Mr Big Star is.
Dat kwam ook wel door de verderfelijke omgeving waarin hij zat. Als hij over een tijdje zou terugkomen in een andere setting, denk ik dat hij best wel weer wat kan toevoegen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:11 schreef Halcon het volgende:
Het Hugo Borst-effect was wel uitgewerkt eigenlijk. Hij was verworden tot een enorm vermoeiende zeurpiet.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik dat Mart Smeets zijn mond moet houden. Mart Smeets is zo mogelijk nog irritanter dan Sjek.
Die ene keer bij VI was niet representatief (hij mocht toen niets zeggen), maar echt een hoge pet heb ik niet op van Hugo Borst als TV-personality.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:12 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Dat kwam ook wel door de verderfelijke omgeving waarin hij zat. Als hij over een tijdje zou terugkomen in een andere setting, denk ik dat hij best wel weer wat kan toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |