Ajax heeft genoeg kwetsbaarheid aan de dag gelegd om ernstig te betwijfelen of ze na ADO alle wedstrijden wel even zullen winnen. Het zal mij verder een zorg zijn wie er kampioen wordt, maar bepaalde supporters rekenen zichzelf wel erg makkelijk rijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat PSV en Twente nog Europees spelen verhoogd de kampioensschapskansen van Ajax. ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld. Of dat genoeg is, zal de toekomst leren.
Ik reken mezelf niet rijk hoor. Ik zeg nergens dat Ajax kampioen wordt he. Sterker, ik denk dat Twente het wordt. Maar gezien het programma denk ik inderdaad dat Ajax na Ado veel, zo niet alles kan winnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ajax heeft genoeg kwetsbaarheid aan de dag gelegd om ernstig te betwijfelen of ze na ADO alle wedstrijden wel even zullen winnen. Het zal mij verder een zorg zijn wie er kampioen wordt, maar bepaalde supporters rekenen zichzelf wel erg makkelijk rijk.
Je rekende je rijk in de zin dat je er vanuit ging dat Ajax na dit weekend alles gaat winnen in de competitie (los van of dat genoeg is voor het kampioenschap). Nou, daar heb ik zo mijn twijfels over. Uiteindelijk wordt psv kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik reken mezelf niet rijk hoor. Ik zeg nergens dat Ajax kampioen wordt he. Sterker, ik denk dat Twente het wordt. Maar gezien het programma denk ik inderdaad dat Ajax na Ado veel, zo niet alles kan winnen.
Ja, ik zeg nog steeds dat ze dat kunnen. Maar ik zeg ook dat Twente kampioen wordt. Aangezien ik Ajax fan ben, vind ik het dan raar dat jij vindt dat ik mezelf rijk reken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Je rekende je rijk in de zin dat je er vanuit ging dat Ajax na dit weekend alles gaat winnen in de competitie (los van of dat genoeg is voor het kampioenschap). Nou, daar heb ik zo mijn twijfels over. Uiteindelijk wordt psv kampioen denk ik.
Ja, alles kan. Dat rijk rekenen gaat er natuurlijk om dat je hier vanuit ging:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ja, ik zeg nog steeds dat ze dat kunnen. Maar ik zeg ook dat Twente kampioen wordt. Aangezien ik Ajax fan ben, vind ik het dan raar dat jij vindt dat ik mezelf rijk reken.
Nou prima als je daar vanuit gaat, maar ik moet dat nog maar eens zien.quote:ADO uit wordt lastig, maar daarna worden geen punten meer verspeeld
Voetbal International #141: Over-acting.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef 0634 het volgende:
Lijkt mij sterk dat Kraay senior komt. Eigenlijk lijkt het mij uitgesloten.
Jammer, die was er heel recent nog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Menu_69 het volgende:
Maar zonder dollen: Emile Schelvis is vanavond te gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |