Genee had het over die keeper van Zenith, wiens vrouw vannacht is verongelukt. Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".quote:
Haha.. dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft ie Rutten nu wel of niet gesproken?
Dat klopt toch ook? Of wie heeft zijn vrouw verloren ten tijde dat die voetballer wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genee had het over die keeper van Zenith, wiens vrouw vannacht is verongelukt. Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
Derksen heeft zijn vrouw dood gevonden onder aan de trap.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef msnk het volgende:
Johan mag ook allesAls ik deze publiek zou zeggen word ik finaal uitgelachen
Und SIERD![]()
Wat een baas.
[..]
Dat klopt toch ook? Of wie heeft zijn vrouw verloren ten tijde dat die voetballer was
Lees nog 's.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Derksen heeft zijn vrouw dood gevonden onder aan de trap.
Het ging er over dat zijn vrouw verongelukt was en toen zei Genee volgens mij dat de heren aan tafel daar gelukkig geen ervaring mee hadden.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het ging er over dat zijn vrouw verongelukt was en toen zei Genee volgens mij dat de heren aan tafel daar gelukkig geen ervaring mee hadden.
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.quote:Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.
Je accentueert het verkeerde stuk.quote:Toen vroeg Genee iets in de trant van "Hoe gaat zo'n team hiermee om? Gelukkig hebben jullie het nooit mee gemaakt".
Nee, Vorm natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Staat Verhoeven nu ook in Oranje als Steek en Vermeer er niet zijn?
Lijkt me gewoon dat Vorm keept .. maar wie dan 2e/3e zijn geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef DrDentz het volgende:
Staat Verhoeven nu ook in Oranje als Steek en Vermeer er niet zijn?
Tis net hoe je een opmerking opvat. Ik vond het een beetje ongemakkelijk. Maargoed, het is live TV en in RL zegt iedereen wel 's onhandige dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:49 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Opmerking van Wilfred klopt dan toch gewoon.
Jeroen dan denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon dat Vorm keept .. maar wie dan 2e/3e zijn geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |