Het ging erom hoe zo'n team ermee omgaat wanneer een naaste komt te overlijden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Je accentueert het verkeerde stuk.
Hij is gewoon stevig gebouwd; op mijn werk heeft de helft van de mannen dit postuur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Stokstaart het volgende:
Verhoeven is echt ernstig te zwaar. Neigt naar morbide obesitas. Lekker professioneel van Ajax dat ze zo'n man in dienst hebben.
Jij bent vast geen profvoetballer!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is gewoon stevig gebouwd; op mijn werk heeft de helft van de mannen dit postuur.
Klopt, ik zit van 8 tot 5 op mijn luie kont achter een beeldscherm.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent vast geen profvoetballer!
Ja, nee, ja , nee. Ik interpreteer het anders.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Het ging erom hoe zo'n team ermee omgaat wanneer een naaste komt te overlijden.
Dat Johan zijn vrouw onderaan een trap vond is verschrikkelijk voor hem, maar daar ging het niet om, het ging om hoe Zenith hiermee omgaat. Dat kan Johan niet weten uit persoonlijke ervaring, want die was ten tijden dat zijn vrouw overleed geen voetbalspeler
Echt hequote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Jeroen staat gewoon al te vreten in de hal
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
Heeft hij wat in zijn handen? Misschien is het een kauwgom. Vertonghen lijkt ook te kauwen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:56 schreef DrDentz het volgende:
104 willen worden, daarom niet warm eten, maar wel 20 sigaren per dag roken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Verhoeven heeft zelfs een banaantjeskleurig pak aangetrokken
[ afbeelding ]
Dit is toch VI?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef tjoptjop het volgende:
Toch vind ik het eigenlijk wel jammer dat ook dit Gijp en Derksen. Aangezien ze daar gewoon keuvelen als zijnde een gesprek heb ik liever dat ze het bij VI doen.
En dan ook nog boos wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)napt_hesje_niet.html
Hopelijk vrijdag in VI.
Geweldig interview met Tamahata (?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |