Sicher.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Stofje het volgende:
Danny de Munk. Dat is echt zo'n kotsmannetje.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom kijken wij altijd naar dezelfde dingen
Had je hem van de week bij Shownieuws samen met die Toos-muts moeten horen praten over die Sing-off-neuzel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Stofje het volgende:
Danny de Munk. Dat is echt zo'n kotsmannetje.
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Had je hem van de week bij Shownieuws samen met die Toos-muts moeten horen praten over die Sing-off-neuzel.
Sjezus, wat kunnen die nep, overdreven dat programma promoten zeg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles om de kijkers te trekken...![]()
![]()
![]()
Denk jij dat ze meer kijkers trekken als ze het heel onverschillig doen? En dat soort dingen krijg je nu eenmaal als je Shownieuws kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja, ze móeten wel van SBS6, maar het gaat om de wijze waarop....alsof ze het menen
Nee, weggezapt.quote:
Oh ik vond het juist heel goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef marcodej het volgende:
Als het dat niveau wordt, dan hebben ze een wereldshow. Maar op basis van dit optreden geloof ik er niet zo in, die stemmen pasten niet zo goed bij elkaar, was bestwel lelijk eigenlijk.
Nee, hij speelde een voetballer in All Stars.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ik vond het juist heel goed![]()
Niet dat ik dat programma ga kijken (sowieso sbs6)
Ik dacht trouwens dat Danny de Munk een voetballer was![]()
Idd, die linker was mooiquote:
quote:Hans Kraay Jr. in late night-show Matthijs van Nieuwkerk
Geplaatst op Sat 12 Mar 2011 om 14:11
Hans Kraay Jr. is maandagavond te gast in de eerste aflevering van de nieuwe late night-talkshow Je Mist Meer Dan Je Ziet van Matthijs van Nieuwkerk. Hij komt vertellen over zijn comeback in de RTL 7-show Voetbal International eerder die avond. Dat heeft de VARA laten weten. Naast Kraay Jr. zullen in de eerste aflevering ook presentator Twan Huys en bioloog Freek Vonk te gast zijn. Het gezelschap zal in de mediatalkshow terugblikken op de televisie van de afgelopen avond.
De late night-talkshow van Van Nieuwkerk zal in eerste instantie een week dagelijks om 23.40 uur te zien zijn op Nederland 3. De Wereld Draait Door is volgende week ook gewoon te zien.
Tsunami uitleg? *zat al naar een goudvis te zoeken*quote:
Haha ja. Matthijs was inderdaad verdacht stil tijdens de uitlegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:43 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsunami uitleg? *zat al naar een goudvis te zoeken*
Dat is nu ook echt elke week, echt overkill en vaak totaal niet boeiendquote:Op maandag 14 maart 2011 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
DWDD recordings
In DWDD recordings spelen Nederlandse en of Vlaamse muzikanten een voor hun belangrijk nummer. Vanavond met Alain Clark en Benny Jolink.
Robben 1?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:34 schreef tong80 het volgende:
Zie het nu pas
De op 2 na beste voetballer ooit zomaar in DWDD. Maradona is de vierde.
Hmm ik moet vast in de randstad wonen om dat te kennen...quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wachten op gebed #12 van vandaag.
Mogen ze van mij best inkortenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef JimboSlice het volgende:
Wel grappig dat er van al die 'zangers en -essen' er drie daadwerkelijk kunnen zingen
stevie annquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef JimboSlice het volgende:
Wel grappig dat er van al die 'zangers en -essen' er drie daadwerkelijk kunnen zingen
Zij steekt er wel onwaarschijnlijk bovenuit in die compilatie inderdaad.quote:
dit was niet het volledige fragment, vlak daarvoor had ie kerel het erover dat zo'n aardbeving een trigger kon zijn voor lavastromen uit vulkanenquote:
Eh, neequote:
Ik heb inderdaad geen vijftig miljoen op mijn bankrekening staan, helaasquote:
Yolanthe natuurlijk duhquote:
Begrijpend lezen frent.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest om een mongool te willen neuken.
leer lezenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
stalkerquote:
Iets meer respect voor Yolanthe graag...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze ging iets te lang door erover.quote:
Precies, hij kon voetballen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ging toen een stuk trager he...
Hij is al in de 60 inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Messi is beter, Cruijff kan toch niet mee het voetbal van tegenwoordig?
Wel als hij de zelfde begeleiding kreeg als de voetballers van nu.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Messi is beter, Cruijff kan toch niet mee het voetbal van tegenwoordig?
Als jij morgen naar een random theehuis in een random stad in Turkije gaat, zeggen ze ook geen Zidane en Bergkamp. Maar inderdaad -> Cruijff.quote:
En Romario?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel zeer goede spelers, ze horen niet thuis in dat rijtje
Maar wel zwaar moeilijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Mulder overdrijft nogal.. niet heel bijzonder deze goal.
Een schaar is ook niet zo bijzonder.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vond de goal van Robben uit een soortgelijke hoek tijdens het EK 2008 mooier.quote:
Over 40 jaar lacht jouw kleinzoon je vierkant uit dat jij Robben goed vond spelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond de goal van Robben uit een soortgelijke hoek tijdens het EK 2008 mooier.
Hoort Iniesta daar inmiddels bij?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:11 schreef Agüero het volgende:
[..]
Di Stefano wordt in Spanje ook tot dat rijtje gerekend.
Ja, dat is wel zo. Daarom moet je het eigenlijk ook niet vergelijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Over 40 jaar lacht jouw kleinzoon je vierkant uit dat jij Robben goed vond spelen.
Daarom heeft vergelijken ook geen zin. Het waren andere tijden...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Over 40 jaar lacht jouw kleinzoon je vierkant uit dat jij Robben goed vond spelen.
Je kunt ze wel vergelijken door te kijken hoe goed ze waren (tijdens hun prime) in vergelijking met de voorgaande 20 jaren voetbal in het algemeen en de 20 jaren daarop volgend. Dan zijn mensen als Cruijff gewoon fucking goedquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Daarom moet je het eigenlijk ook niet vergelijken.
Robben had zich onsterfelijk kunnen maken...dan hadden mensen hem over 100 jaar nog gekend...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Robben had zich onsterfelijk kunnen maken...dan hadden mensen hem over 100 jaar nog gekend...
Kut Robben
nuh uh.. dat was een mastergoal! 999/1000 spitsen zouden deze falen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Z'n achternaam is niet voor niets Pfauthquote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Elusive het volgende:
wat een hetero kapsel heeft hij zeg....
...NOT
lijkt wel op mies bouwman 40 jaar geleden
ja, Twitter gaat alle doden bij rampen voorkomen, jippie!quote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk voelde zich bakvis bij Johan Cruijff
Geplaatst op Tue 15 Mar 2011 om 11:16
Matthijs van Nieuwkerk voelde zich net als een bakvis toen hij maandag voor de uitzending van De Wereld Draait Door studiogast Johan Cruijff ontmoette. Dat vertelde Van Nieuwkerk maandag in zijn nieuwe late night-talkshow Je Mist Meer Dan Je Ziet. Van Nieuwkerk was erg ze- nuwachtig. “Ik ben eigenlijk nooit meer nerveus voor een uitzending. Maar nu was ik toch een beetje bakvisachtig. Dat was het wel. De spanning kwam er vandaan dat ik hem voor het eerst een hand ging geven.“
Nog nooit eerder ontmoette Van Nieuwkerk de voetballegende. “Jan Mulder hielp mij. Kun je nagaan hoe kinderachtig dit is. Jan zei: ‘Hij is binnen. Loop maar even met me mee, dan stel ik hem voor.’ Normaal gesproken zou ik zeggen: ‘Doe normaal. Dat doe ik zelf wel.’ Maar nu dacht ik: laat ik maar eens meelopen. Jan chaperonneerde mij nota bene“, aldus de presentator.
Nou, dan was dat gehandicapte meisje dat zei dat we toch allemaal op dezelfde wc schijten een stuk stoerder.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Mike het volgende:
Vanavond is Jort Kelder de tafelheer en komen de mannen van Jiskefet op bezoek.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom iedereen in jubelstemming is. Ik kreeg de vorige keer een beetje plaastvervangende schaamte toen de Jiskefet-heren er waren. Matthijs liet constant oubollige fragmenten zien en zat daarbij de hele tijd schaapachtig te lachen om zooi wat hij al meerdere keren gezien heeft waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Mike het volgende:
Nou, het was ooit tamelijk grappig, hoor.quote:
Heeft tegenwoordig een leuk kunstitem.quote:
Bedoel je dan niet eerder Snip en Snap?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Jiskefet ook wel een beetje grappig maar het is wel meer iets van tong80's generatie.
Peppi en Kokkiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet eerder Snip en Snap?
Zijn dat Laurel en Hardy?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Peppi en KokkiHad ik vroeger een videoband van...
Interessant doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit 'ie op de trap, daar zitten brugklassers op
Op mijn middelbare school zaten ze daar zelfs nog niet eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit 'ie op de trap, daar zitten brugklassers op
Heeft het wel alle schijn van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Die jongens van Jiskefet zitten toch niet aan de grond of zo?
Oh sorry, ik dacht dat zij 'm bedacht hadden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef msnk het volgende:
Ga toch weg man, beetje ideeën jatten die gasten en nog slecht ook
Dit verklaart veel voor me.quote:
Kan er helaas niet om lachen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Debiteuren Crediteuren blijft geweldig.
Voor geen goud.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit verklaart veel voor me.
Al naar Gooise vrouwen geweest ?
Ja, dat was best grappig. Benidorm Bastards was in het begin ook leuk, net zoals Hagger Trippy.quote:
Dacht dat het jouw humor is.quote:
Belgen zijn vaak grappiger dan Nederlanders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Er ligt een bom in het Centraal Station!"
Er is nooit mee zoiets op tv geweest...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Jiskefet ook wel een beetje grappig maar het is wel meer iets van tong80's generatie.
Dat doen ze dus niet. En zo eeuwig wordt t niet uitgemolken...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef cobain1994 het volgende:
Ze moeten eens met wat nieuws komen.. Dat eeuwige uitmelken....
Ik hoop het wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh joepie komen al die tig keer uitgezonden beelden weer voorbij?
Iedereen is Gek op Jack is ook best leukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er is nooit mee zoiets op tv geweest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja laat eens wat anders zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Oh joepie komen al die tig keer uitgezonden beelden weer voorbij?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Iedereen is Gek op Jack is ook best leukGevaarlijke uitspraak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
[..]
Iedereen is Gek op Jack is ook best leukDat heet toch Studio Voetbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iedereen is Gek op Jack is ook best leukDat verklaart voor mij weer een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |