Matthijs van Nieuwkerk in maart met nieuwe talkshow![matthijs.jpg]()
Matthijs van Nieuwkerk begint in maart met zijn nieuwe dagelijkse talkshow Je Mist Meer Dan Je Ziet. Het programma zal een week lang om twaalf uur s avonds te zien zijn op Nederland 3. Dat heeft de VARA donderdag laten weten. In de nieuwe tv-show blikt Van Nieuwkerk terug op de afgelopen televisieavond. We zijn heel erg blij dat we met minimale middelen een weekje mogen proef draaien, ook al is het bij kaarslicht in een hoekje van de DWDD-studio, zegt de presentator.
Naast een terugblik, worden in het programma ook gesprekken gevoerd met de hoofdrolspelers van de voorbije tv-avond. Het idee is even helder als eenvoudig. Dus waarom niet zelf geprobeerd? Het is een programma waar ik zelf graag naar zou kijken. Misschien ben ik daar niet de enige in, wie weet, zegt Van Nieuwkerk.
Televisiedirecteur Frans Klein van de VARA heeft zin in het nieuwe programma. Ik verheug me enorm, en ik denk ook samen met de kijkers, op een nieuw programma met Matthijs. Een mooie gelegenheid voor de VARA om een nieuw format uit te proberen. Bovendien een programma waarmee we dieper in kunnen gaan op het spannende medium televisie.
Je Mist Meer Dan Je Ziet wordt uitgezonden in de week van 14 maart. In die week zal ook De Wereld Draait Door gewoon te zien zijn.