Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef mymoodfentje het volgende:
Jammer dat hij de presentator is.
Gewoon een nieuw talent, word een beetje moe van dezelfde gezichten op tv.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?
De enige die ik kan bedenken bij de PO die ik nog sympathieker en 'beter' vind, is Dione de Graaf.
Of mijn grote held Maarten van Rossem natuurlijk.
edit: Ow, of Henk Spaan.
Da's nu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Arcee het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet wordt uitgezonden in de week van 14 maart.
23:45 tot 00:30quote:
De Vara gaat zichzelf niet in de weg zitten natuurlijk.quote:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Toad het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat de Vara geld gaat steken in andere programma's, ipv. dit soort waan van de dag talkshows.
Een week toch maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Tijn het volgende:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?
Oh een week zelfs maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een week toch maar
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Kan alleen maar meevallen.
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Tijn het volgende:
Oh een week zelfs maar.
Ja, ik las er wat over in de Varagids. Het schijnt een project te zijn waar Matthijs van Nieuwkerk vooral zelf erg veel zin in heeft en al sinds het eerste seizoen van DWDD op zit te broeden. De Vara heeft 'em nu dus een klein kansje gegund, maar het wordt allemaal met erg weinig budget gemaakt en ik denk eerlijk gezegd niet dat er iemand is die er veel van verwacht
Dan zal Pauw & Witteman eerst moeten wijken, niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?
ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Wel knus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Denk het niet, want is nog niet zo lang bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Morgen vroeg via uitzendinggemist.nl kun je terug kijken..Of ik blijf kijken weet ik niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef thettes het volgende:
is t via stream ergens te zien net als dwdd of P&W?
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit wordt niks. Ook het tijdstip is niet gunstig.
Sigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef UncleSam het volgende:
Nu komt de herhaling van DWDD nog later.. 00.45
Dat er wellicht publiek voor dit soort programma's zijn is een gegeven, niettemin draait het uiteindelijk om kijkcijfers. Wat rond deze tijd uiterst lastig zal worden. Jouw reactie is onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.
Ook wel een DWDD sfeertje ik denk dat het die presentator is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef msnk het volgende:
Behoorlijke Jensen-sfeertje inderdaad, jammer.
Ik bedoelde vanwege het decor e.d eigenlijk. Presentator vind ik primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel een DWDD sfeertje ik denk dat het die presentator is.
Ja dat wel, maar om daar nou een programma op af te rekenen. Wat een geforceerde grapjes van Hansie trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanwege het decor e.d eigenlijk. Presentator vind ik prima
Nee natuurlijk, maar het is gewoon heel moeilijk om die associatie die nu eenmaal gemaakt is gewoon even te negeren, hoe leuk Hansie, Twan en Mathijs ook zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om daar nou een programma op af te rekenen. Wat een geforceerde grapjes van Hansie trouwens
Er zaten 5 gasten op zijn hoogstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen applaus op het eind. Dat was ongemakkelijk.
Ach, als je maar een mening hebt toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de hele DWDD-kliek Raoul Heertje zat af te zeiken over zn programma over hoe media werken (wie is daar nou in geinteresseerd raoul!).
Maar is dit niet minstens zo oninteressant? (moet nog ff wachten op de uitz. gemist, dus ga puur af op jullie reacties)
is dit bedoeld als kritiek op het programma of op mij? Want ik bedoel het werkelijk als vraag, niet als ongeinformeerde opmerking.quote:
Het programma van Raoul had de ambitie om te laten zien hoe talkshows tot stand komen. Dit was meer een samenvatting van de programma's die we al eerder op de avond hebben kunnen zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de hele DWDD-kliek Raoul Heertje zat af te zeiken over zn programma over hoe media werken (wie is daar nou in geinteresseerd raoul!).
Maar is dit niet minstens zo oninteressant? (moet nog ff wachten op de uitz. gemist, dus ga puur af op jullie reacties)
Ik heb geen idee hoe Raoul Heertje zijn programma was, maar stel je de studio van Jensen voor maar dan met Mathijs en leukere gasten. Verder een combinatie van DWDD/P&W.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Dan neem ik mijn opmerking terug. Om in te gaan op je vraag: Het programma is misschien 'meer van hetzelfde' maar frisser en actueler dan een herhaling van De wereld draait door (daar komt het nu in plaats van). Daarnaast is het luchtig maar toch informerend genoeg om vlak voor het slapen gaan te kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef thettes het volgende:
[..]
is dit bedoeld als kritiek op het programma of op mij? Want ik bedoel het werkelijk als vraag, niet als ongeinformeerde opmerking.
Dat is ook het idee van het programma, he.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit was meer een samenvatting van de programma's die we al eerder op de avond hebben kunnen zien.
Ja, maar het voegt ook nauwelijks iets toe. Ik verwacht toch wel meer van een programma van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook het idee van het programma, he.
Het is natuurlijk ook wel de eerste aflevering he. Voor de rest moet je het volgens mij ook meer zien als een luchtig programma met wellich een lach hier en daar voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar het voegt ook nauwelijks iets toe. Ik verwacht toch wel meer van een programma van de publieke omroep.
Het zit goed in elkaar, zoals ik eerder zei. Maar eigenlijk zijn we nauwelijks iets meer te weten gekomen over deze televisieavond. Een willekeurig iemand die handig is met videobewerkingsprogramma's kan ook een samenvatting van de televisieavond maken en een montage op Youtube uploaden. Dan weten we net zoveel.
En dat Matthijs het over Matthijs gaat hebben is ook een beetje raar.
Dat klopt. Maar aan de andere kant werken wel gewoon ervaren programmamakers aan deze uitzending. Dat moet je ook niet vergeten. Ik denk dat programma's van WNL eerder dit seizoen een veel moeilijkere start hebben. Je ziet ook dat dit programma goed is gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel de eerste aflevering he. Voor de rest moet je het volgens mij ook meer zien als een luchtig programma met wellich een lach hier en daar voor het slapen gaan.
Zoiets had ik eigenlijk verwacht ja. Maar ze hadden het vandaag over Japan (breed uitgemeten in het nieuws), Hansie (wie heeft dat niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Klein laatste stukje van gezien.
Maar het is dus een soort Zapservice voor alle programma's waar je niet naar gekeken hebt en dan met commentaar erbij van gasten die in die programma's gezeten hebben?
Wat vroeger dus een TV-recensent 's nacht moet schrijven in de krant van de volgende dag over de TV-avond van de dag ervoor doet Matthijs nu nog eens dunnetjes over dezelfde avond op TV?
Nou zeg, non-conformistjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Hansie was die domme Kraay? Die kijk ik echt nooit. Die man is echt te simpel voor woorden.
Ik heb maar een klein (saai) stukje met Twan Huys gezien, maar dacht ongeveer hetzelfde. TV over TV over TV, je kunt er eeuwig mee doorgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Toad het volgende:
Misschien moet Matthijs ook een ochtendshow gaan maken. Dan kan hij nog napraten over het fragment dat hij gister heeft herhaalt in zijn late night programma, en wat eerder te zien was bij DWDD.
Vind ik voor een maandagavond 12 uur trouwens erg veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Haaibaaike het volgende:
284.000 kijkers voor dat saaie programma geef mij maar DWDD!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Remzz het volgende:
Vind ik voor een maandagavond 12 uur trouwens erg veel.
Die twee programma's hebben natuurlijk ook niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Haaibaaike het volgende:
284.000 kijkers voor dat saaie programma geef mij maar DWDD!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |