Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef mymoodfentje het volgende:
Jammer dat hij de presentator is.
Gewoon een nieuw talent, word een beetje moe van dezelfde gezichten op tv.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?
De enige die ik kan bedenken bij de PO die ik nog sympathieker en 'beter' vind, is Dione de Graaf.
Of mijn grote held Maarten van Rossem natuurlijk.
edit: Ow, of Henk Spaan.
Da's nu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Arcee het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet wordt uitgezonden in de week van 14 maart.
23:45 tot 00:30quote:
De Vara gaat zichzelf niet in de weg zitten natuurlijk.quote:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Toad het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat de Vara geld gaat steken in andere programma's, ipv. dit soort waan van de dag talkshows.
Een week toch maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Tijn het volgende:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?
Oh een week zelfs maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een week toch maar
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Kan alleen maar meevallen.
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Tijn het volgende:
Oh een week zelfs maar.
Ja, ik las er wat over in de Varagids. Het schijnt een project te zijn waar Matthijs van Nieuwkerk vooral zelf erg veel zin in heeft en al sinds het eerste seizoen van DWDD op zit te broeden. De Vara heeft 'em nu dus een klein kansje gegund, maar het wordt allemaal met erg weinig budget gemaakt en ik denk eerlijk gezegd niet dat er iemand is die er veel van verwacht
Dan zal Pauw & Witteman eerst moeten wijken, niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?
ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Wel knus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Denk het niet, want is nog niet zo lang bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Morgen vroeg via uitzendinggemist.nl kun je terug kijken..Of ik blijf kijken weet ik niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef thettes het volgende:
is t via stream ergens te zien net als dwdd of P&W?
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit wordt niks. Ook het tijdstip is niet gunstig.
Sigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef UncleSam het volgende:
Nu komt de herhaling van DWDD nog later.. 00.45
Dat er wellicht publiek voor dit soort programma's zijn is een gegeven, niettemin draait het uiteindelijk om kijkcijfers. Wat rond deze tijd uiterst lastig zal worden. Jouw reactie is onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.
Ook wel een DWDD sfeertje ik denk dat het die presentator is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef msnk het volgende:
Behoorlijke Jensen-sfeertje inderdaad, jammer.
Ik bedoelde vanwege het decor e.d eigenlijk. Presentator vind ik primaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel een DWDD sfeertje ik denk dat het die presentator is.
Ja dat wel, maar om daar nou een programma op af te rekenen. Wat een geforceerde grapjes van Hansie trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanwege het decor e.d eigenlijk. Presentator vind ik prima
Nee natuurlijk, maar het is gewoon heel moeilijk om die associatie die nu eenmaal gemaakt is gewoon even te negeren, hoe leuk Hansie, Twan en Mathijs ook zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om daar nou een programma op af te rekenen. Wat een geforceerde grapjes van Hansie trouwens
Er zaten 5 gasten op zijn hoogstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen applaus op het eind. Dat was ongemakkelijk.
Ach, als je maar een mening hebt toch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de hele DWDD-kliek Raoul Heertje zat af te zeiken over zn programma over hoe media werken (wie is daar nou in geinteresseerd raoul!).
Maar is dit niet minstens zo oninteressant? (moet nog ff wachten op de uitz. gemist, dus ga puur af op jullie reacties)
is dit bedoeld als kritiek op het programma of op mij? Want ik bedoel het werkelijk als vraag, niet als ongeinformeerde opmerking.quote:
Het programma van Raoul had de ambitie om te laten zien hoe talkshows tot stand komen. Dit was meer een samenvatting van de programma's die we al eerder op de avond hebben kunnen zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de hele DWDD-kliek Raoul Heertje zat af te zeiken over zn programma over hoe media werken (wie is daar nou in geinteresseerd raoul!).
Maar is dit niet minstens zo oninteressant? (moet nog ff wachten op de uitz. gemist, dus ga puur af op jullie reacties)
Ik heb geen idee hoe Raoul Heertje zijn programma was, maar stel je de studio van Jensen voor maar dan met Mathijs en leukere gasten. Verder een combinatie van DWDD/P&W.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:31 schreef thettes het volgende:
Dan neem ik mijn opmerking terug. Om in te gaan op je vraag: Het programma is misschien 'meer van hetzelfde' maar frisser en actueler dan een herhaling van De wereld draait door (daar komt het nu in plaats van). Daarnaast is het luchtig maar toch informerend genoeg om vlak voor het slapen gaan te kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:34 schreef thettes het volgende:
[..]
is dit bedoeld als kritiek op het programma of op mij? Want ik bedoel het werkelijk als vraag, niet als ongeinformeerde opmerking.
Dat is ook het idee van het programma, he.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Dit was meer een samenvatting van de programma's die we al eerder op de avond hebben kunnen zien.
Ja, maar het voegt ook nauwelijks iets toe. Ik verwacht toch wel meer van een programma van de publieke omroep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook het idee van het programma, he.
Het is natuurlijk ook wel de eerste aflevering he. Voor de rest moet je het volgens mij ook meer zien als een luchtig programma met wellich een lach hier en daar voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar het voegt ook nauwelijks iets toe. Ik verwacht toch wel meer van een programma van de publieke omroep.
Het zit goed in elkaar, zoals ik eerder zei. Maar eigenlijk zijn we nauwelijks iets meer te weten gekomen over deze televisieavond. Een willekeurig iemand die handig is met videobewerkingsprogramma's kan ook een samenvatting van de televisieavond maken en een montage op Youtube uploaden. Dan weten we net zoveel.
En dat Matthijs het over Matthijs gaat hebben is ook een beetje raar.
Dat klopt. Maar aan de andere kant werken wel gewoon ervaren programmamakers aan deze uitzending. Dat moet je ook niet vergeten. Ik denk dat programma's van WNL eerder dit seizoen een veel moeilijkere start hebben. Je ziet ook dat dit programma goed is gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel de eerste aflevering he. Voor de rest moet je het volgens mij ook meer zien als een luchtig programma met wellich een lach hier en daar voor het slapen gaan.
Zoiets had ik eigenlijk verwacht ja. Maar ze hadden het vandaag over Japan (breed uitgemeten in het nieuws), Hansie (wie heeft dat niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
Klein laatste stukje van gezien.
Maar het is dus een soort Zapservice voor alle programma's waar je niet naar gekeken hebt en dan met commentaar erbij van gasten die in die programma's gezeten hebben?
Wat vroeger dus een TV-recensent 's nacht moet schrijven in de krant van de volgende dag over de TV-avond van de dag ervoor doet Matthijs nu nog eens dunnetjes over dezelfde avond op TV?
Nou zeg, non-conformistjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
Hansie was die domme Kraay? Die kijk ik echt nooit. Die man is echt te simpel voor woorden.
Ik heb maar een klein (saai) stukje met Twan Huys gezien, maar dacht ongeveer hetzelfde. TV over TV over TV, je kunt er eeuwig mee doorgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef Toad het volgende:
Misschien moet Matthijs ook een ochtendshow gaan maken. Dan kan hij nog napraten over het fragment dat hij gister heeft herhaalt in zijn late night programma, en wat eerder te zien was bij DWDD.
Vind ik voor een maandagavond 12 uur trouwens erg veel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Haaibaaike het volgende:
284.000 kijkers voor dat saaie programma geef mij maar DWDD!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef Remzz het volgende:
Vind ik voor een maandagavond 12 uur trouwens erg veel.
Die twee programma's hebben natuurlijk ook niks met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef Haaibaaike het volgende:
284.000 kijkers voor dat saaie programma geef mij maar DWDD!
Je kan naar dit programma nu al naar www.uitzendinggemist.nl terug kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Mike het volgende:
Die twee programma's hebben natuurlijk ook niks met elkaar te maken.
Ik vind het altijd jammer dat er op dat late tijdstip niks meer op tv komt, dus ik vind zo'n programma zoals dit heel goed. Sowieso kom je misschien nog eens wat tegen dat je terug wil kijken op Uitzending Gemist ofzo.
Ja, maar ik bedoelde tips die vanuit dat programma zouden komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan naar dit programma nu al naar www.uitzendinggemist.nl terug kijken.
Vara is een goeie omroep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef pberends het volgende:
pfffffffff, weer een VARA-talkshow. Nee dank je.
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).quote:
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).
Ik zou wat meer diepgang in P&W willen, bv minder gasten, en dat het een uur duurt ipv 50 minuten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef NvM het volgende:
[..]
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?
Dat mijn belastingcenten beter worden besteed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef NvM het volgende:
[..]
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.quote:
En dat verbetert de situatie al helemaal niet als je er ook nog een 3e talkshow bij doetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.
Wat pberends ook zegt drie keer een talkshow verbetert de situatie niet..toch blijf ik de vara trouw ..Wel kijk ik vanavond niet naar de show... morgen op UG als ik aan denk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.
Ja ik ook, niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie dat zondag's komt.. Paul de Leeuw ook..Laatste dagen heb ik niet gekeken naar Paul..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef pberends het volgende:
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).
o_O... waaaaa?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie zondag's Paul de Leeuw laatste dagen niet gekeken naar Paul..
Wat?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie zondag's Paul de Leeuw laatste dagen niet gekeken naar Paul..
Neem nog een wijntje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo baasnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Turkenburg zit er. Wel goed eigenlijk, want ik heb hem vandaag ook 2 keer bij het journaal gezien.
Ze zouden een speciaal subforum voor VI moeten maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nu voor het eerst Secret Story, wat een bagger, dat FOK hier een speciaal subforum voor aanmaakt..
Ja maar Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zouden een speciaal subforum voor VI moeten maken.
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nu voor het eerst Secret Story, wat een bagger, dat FOK hier een speciaal subforum voor aanmaakt..
Bestlopende subforum.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vinden
En dat het ook nog 's heel slecht scoort kennelijk. Op FOK! afgaande lijkt het een een hit
Misschien omdat veel mensen hier totaal geen leven hebben en zich daarom helemaal verliezen in dit soort 'real-life' dingetjes, de hele dag het leven van een ander volgen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vinden
En dat het ook nog 's heel slecht scoort kennelijk. Op FOK! afgaande lijkt het een een hit
Hoelang duren die streams eigenlijk? Volgt men ze de hele dag of is het enkel van x uur tot x uur?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb alle RLSoaps gevolgd, weliswaar met afnemende belangstelling, maar ik begrijp de interesse wel op zich. Naar 12 amoebe's in een huis kijken is wat mij betreft in de basis echt niet minderwaardig aan het kijken naar 22 sukkels op een grasveld. Het gaat allebei uiteindelijk nergens over.
Ik geloof dat sommigen er úren naar kijken. Wanneer het 'spannend' wordt, gaan de streams meestal op zwart, om mensen naar de TV uitzendingen te lokken. Afijn, ik volg het meer op FOK! dan via TV of streams.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
Hoelang duren die streams eigenlijk? Volgt men ze de hele dag of is het enkel van x uur tot x uur?
Hij kwam zelfs op FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef msnk het volgende:
Secret Story, Jersey Shore, Jokertje dat zijn typisch dingen die, als ik niet op FOK! zou zitten nog nooit van gehoord zou hebben![]()
Totdat Jokertje bij DWDD kwam natuurlijk
Wist niet eens dat dat kon johquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat SS gedoe zet je toch gewoon uit in je AT en NT?
Mja, het ergste is misschien nog wel; toen ik de topics over SS zag had ik dus geen idee dat het ook op tv kwamquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommigen er úren naar kijken. Wanneer het 'spannend' wordt, gaan de streams meestal op zwart, om mensen naar de TV uitzendingen te lokken. Afijn, ik volg het meer op FOK! dan via TV of streams.
No fucking wayquote:
Gister was best oké-ish. Maar je hebt gelijk, de gasten maken de show in dit geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
niet interessante gasten vandaag.. bah. gister was nog leuk, nu is het kut
Ya really.quote:
Maar kijk je ook iedere dag DWDD en/of P&W? Zo ja, wat spreekt je precies aan dan van dit programma?quote:
En zo nee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar kijk je ook iedere dag DWDD en/of P&W? Zo ja, wat spreekt je precies aan dan van dit programma?
Hij was een energieprofessor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symer het volgende:
Maar zo dubbelop is het toch niet? Of zaten Römer en die boekengast ook al bij DWDD en/of P&W?
Wat Römer vertelde over Secret Story vond ik interessant; dat boekenbal doet me niet zo veel, maar Matthijs bracht het wel enthousiast; en zo'n media-professor eens van een andere kant zien is ook wel leuk.
Bovendien vind ik het wel aardig om eens een overzichtje te krijgen van wat er tegenwoordig allemaal gebeurt in tv-land, aangezien ik zelf me nauwelijks nog buiten de publieke netten waag.
kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symer het volgende:
Maar zo dubbelop is het toch niet? Of zaten Römer en die boekengast ook al bij DWDD en/of P&W?
Wat Römer vertelde over Secret Story vond ik interessant; dat boekenbal doet me niet zo veel, maar Matthijs bracht het wel enthousiast; en zo'n media-professor eens van een andere kant zien is ook wel leuk.
Bovendien vind ik het wel aardig om eens een overzichtje te krijgen van wat er tegenwoordig allemaal gebeurt in tv-land, aangezien ik zelf me nauwelijks nog buiten de publieke netten waag.
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingen
toen ik het typte voelde ik de tegenstelling al, maar je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houden
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
Hij heeft dit programma jaren geleden al bedacht en kreeg nu de kans van de Vara om het een week te proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijn
Ja, echt bizar dat 'ie gewoon *niks* lijkt te weten of kennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Matthijs komt dit seizoen echt over als iemand zonder tv en internet
Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
En die krijgen we met dit format en hem als presentator ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experimentquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experiment
Het is ook een perfect programma om 's ochtends te kijken. Hoef je ten minste die trieste shit van WNL niet aan te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef GGMM het volgende:
Aardige aflevering, maar niet iets waar ik voor ga opblijven.
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.
Beetje kansloos experiment, of is het alleen om te bekijken of hij het zelf leuk vindt om te doen?
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.
alstublieft niet zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef Mike het volgende:
Het is meer een algemeen mediaprogramma dan een programma over de tv van de afgelopen avond. Eigenlijk dus net zo'n programma als waarmee Matthijs op tv debuteerde.
Nee, hij begon met een programma over media op de late avond. 'De Gids' heette dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.
Dat lijkt totaal niet op dit terugblik Kijk op de TV-avond programma.
Matthijs is goed bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.
Denk ik ook. Zeker als je bedenkt dat het vannacht 00.40 uur was voordat het afgelopen was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
Ik had er niks van verwacht, maar de afgelopen week heb ik eigenlijk geen TV gekeken behalve JMMDJZquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
publiek? niet nodig bij dit format. Interactie? Krijg je zeker weer een of andere gast die bespreekt wat er op twitter gebeurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
Vond de afgelopen twee afleveringen opzich wel leuk. Maar paar kritiekpuntjes:
- Ze deden gisteren een paar tips, maar die uitzendingen zijn dus al geweest. Geef dan tips over de volgende dag, of splits het programma in tweeën, waarbij je aan het begin van de avond tips geeft en later op de avond deze dingen bespreekt.
- Ik zou meer publiek/interactie met publiek leuker vinden.
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
Begin steeds meer respect te krijgen ook voor deze gasten. Ze zijn toch wel stukken interessanter dan de gemiddelde journalist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
leuk programma. wel interessant om te horen dat die powned mensen soms ook vinden dat ze te ver gaan.
omdat ze meestal een beetje lopen te zuigen. in sommige gevallen is dat goed maar ze doen t mij nog iets te vaak bij de verkeerde mensen/gelegenheden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Begin steeds meer respect te krijgen ook voor deze gasten. Ze zijn toch wel stukken interessanter dan de gemiddelde journalist.
Ja, het viel mij ook al op hoe makkelijk mensen van alles zeggen. Komt denk ik ook door de afwezigheid van publiek en het gedimde licht. Net alsof niemand het hoort als je het in JMMDJZ zegt ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
pownews bedoel je? ja met een paar items wel, maar driekwart van de tijd lopen ze alleen een beetje te zieken. t wordt wel steeds beter..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
Maar dan zonder Jakhalzen, Fokke & Sukke en muziek. En alleen over TV. Dus eigenlijk veel beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
Ondanks dat de boys van Powned tv aanschoven had ik het gevoel naar een mini-versie van DWDD te kijken met alleen een andere setting.![]()
Ik vind de extra elementen van DWDD het programma juist meer de moeite waard maken. Sowieso vind ik zowel Fokke & Sukke als De Jakhalzen hele goede toevoegingen aan de talkshow, maar ook het feit dat ze een platform voor Nederlandse en Vlaamse muzikanten vormen vind ik bijzonder positief. Er zijn verder nauwelijks programma's waar niet-gevestigde muziek nog een kans krijgt, dus gelukkig doet DWDD dat beter, ondanks dat ze er maar een minuutje voor uittrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar dan zonder Jakhalzen, Fokke & Sukke en muziek. En alleen over TV. Dus eigenlijk veel beter.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Tijn het volgende:
Er zijn verder nauwelijks programma's waar niet-gevestigde muziek nog een kans krijgt, dus gelukkig doet DWDD dat beter, ondanks dat het vrijwel allemaal kutmuziek is
niet zomaar skyradio nummers he: epische skyradio nummersquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zegt de man die Skyradio noemt in z'n signature
Dat is wel een meerwaarde van dit nieuwe programma. Van mij mag het doorgaan, al blijft het gevaar op de loer liggen dat het allemaal erg incrowd wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef Tijn het volgende:
Ja, het viel mij ook al op hoe makkelijk mensen van alles zeggen. Komt denk ik ook door de afwezigheid van publiek en het gedimde licht. Net alsof niemand het hoort als je het in JMMDJZ zegt ofzo
Wat een onzinquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef pberends het volgende:
Recensent haalt uit naar Van Nieuwkerk
Leuk inderdaad, maar is die echt aangekondigd als sidekick of was-ie toevallig 2 keer achter elkaar in de buurt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef marcodej het volgende:
...en die Römer is een prima sidekick.
Het werd gebracht als puur toeval, maar eigenlijk is het idee van een TV-expert als sidekick helemaal zo gek niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, maar is die echt aangekondigd als sidekick of was-ie toevallig 2 keer achter elkaar in de buurt?
En hij is werkloos en kan wel weer een kruiwagen gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Tijn het volgende:
Het werd gebracht als puur toeval, maar eigenlijk is het idee van een TV-expert als sidekick helemaal zo gek niet.
Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef Tem het volgende:
Lijkt een beetje op de eerste show die Matthijs ooit voor de VARA heeft gemaakt "De Gids ".
ah, sorry. Ik heb niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)
Nah, zat gewoon even zonder internet erbij te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan het topic te zien gaan de kijkcijfers achteruit.
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.quote:
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.quote:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.
En verder geilt Matthijs nogal op klapvee dat hem bewondert.
Zo meer duidelijk?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
Het programma voegt niet veel toe en denk ook dat het geen lang leven is beschoren.
Misschien, maar ik weet niet of het dan teveel DWDD-Late wordt. Ook niet erg hoor, als hij dan meer de diepte in gaat en wat meer de tijd neemt voor een onderwerp bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.
Hetzelfde hier. Dat is dus het manco van dit programma. Als je bepaalde zaken (Vara/VPRO) al gezien hebt, kan je er vergif op innemen dat je het een korte tijd later weer opnieuw bij dit programma te zien krijgt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk net naar K&B op Ned2, zap naar Ned3 en zie binnen een half uur gewoon hetzelfde nog een keer. Ja, zo kun je wel blijven doorgaan. Ik weet het niet hoor.
Dat is 'ie toch ook..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
Wat zit Oerlemans erbij als een kakker zeg
Volgens mij denkt Matthijs ook als enige dat Nederland nooit Matthijs-moe zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Dat is dus het manco van dit programma. Als je bepaalde zaken (Vara/VPRO) al gezien hebt, kan je er vergif op innemen dat je het een korte tijd later weer opnieuw bij dit programma te zien krijgt.
1 van de redenen waarom dit probeersel volgens mij niet echt zal doorgaan.
Afgelopen week was proef ..ik denk dat ze niet mee doorgaan..Alhoewel ik graag programma's van vara/vpro kijk..zie ik niet zitten dat ze ermee doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:24 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kijk net naar K&B op Ned2, zap naar Ned3 en zie binnen een half uur gewoon hetzelfde nog een keer. Ja, zo kun je wel blijven doorgaan. Ik weet het niet hoor.
Van mij mag hij doorgaan, maar Nederland lijkt te klein om dagelijks een programma te maken rondom fragmentjes die we net allemaal een uurtje eerder gezien hebben. Pik dan alle media mee, buitenlandse zenders, kranten, etc.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Afgelopen week was proef ..ik denk dat ze niet mee doorgaan..Alhoewel ik graag programma's van vara/vpro kijk..zie ik niet zitten dat ze ermee doorgaan.
Zelfs dat doen ze, BBC, ZDF, Discovery...maar allemaal net niet boeiend of in geval van de BBC al lang door mij bekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
Van mij mag hij doorgaan, maar Nederland lijkt te klein om dagelijks een programma te maken rondom fragmentjes die we net allemaal een uurtje eerder gezien hebben. Pik dan alle media mee, buitenlandse zenders, kranten, etc.
Ik bedoel ook vooral zenders die we hier niet allemaal al hebben, zoals Italiaanse of Japanse of Deense TV, maar terwijl ik dit type bedenk ik me dat me dat eigenlijk nauwelijks boeit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef golfer het volgende:
Zelfs dat doen ze, BBC, ZDF, Discovery...maar allemaal net niet boeiend of in geval van de BBC al lang door mij bekeken.
Denk dat zoiets ook de oplossing zou zijn. Nederland alleen is te "klein" daarvoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van mij mag hij doorgaan, maar Nederland lijkt te klein om dagelijks een programma te maken rondom fragmentjes die we net allemaal een uurtje eerder gezien hebben. Pik dan alle media mee, buitenlandse zenders, kranten, etc.
Dan krijg je precies hetzelfde programma als waar Van Nieuwkerk mee begon bij de VARA zo'n 10 jaar terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Van mij mag het doorgaan, maar dan zonder publiek. En misschien één keer in de week?
Ja een keer in de week zou mooi zijn..ik gun Mathijs van harte hoor..maar elke avond, nee denk niet dat het lukt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef marcodej het volgende:
Van mij mag het doorgaan, maar dan zonder publiek. En misschien één keer in de week?
Had het over Twitter.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden het ook over het succes van VI hoor
Alsof dat een valide bron is. Het idee is tegenwoordig dat als je maar lang genoeg een betwijfelbare bron gebruikt (bijvoorbeeld Maurice de Hond) dat mensen er vanzelf in gaan geloven.quote:
Wtfquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef NvM het volgende:
[..]
Alsof dat een valide bron is. Het idee is tegenwoordig dat als je maar lang genoeg een betwijfelbare bron gebruikt (bijvoorbeeld Maurice de Hond) dat mensen er vanzelf in gaan geloven.
Oeps.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef msnk het volgende:
Hij heeft gelijk ja maar zoooooooo irrelevant op mijn post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |