kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symer het volgende:
Maar zo dubbelop is het toch niet? Of zaten Römer en die boekengast ook al bij DWDD en/of P&W?
Wat Römer vertelde over Secret Story vond ik interessant; dat boekenbal doet me niet zo veel, maar Matthijs bracht het wel enthousiast; en zo'n media-professor eens van een andere kant zien is ook wel leuk.
Bovendien vind ik het wel aardig om eens een overzichtje te krijgen van wat er tegenwoordig allemaal gebeurt in tv-land, aangezien ik zelf me nauwelijks nog buiten de publieke netten waag.
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingen
toen ik het typte voelde ik de tegenstelling al, maar je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houden
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
Hij heeft dit programma jaren geleden al bedacht en kreeg nu de kans van de Vara om het een week te proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijn
Ja, echt bizar dat 'ie gewoon *niks* lijkt te weten of kennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Matthijs komt dit seizoen echt over als iemand zonder tv en internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |