Je kan naar dit programma nu al naar www.uitzendinggemist.nl terug kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:11 schreef Mike het volgende:
Die twee programma's hebben natuurlijk ook niks met elkaar te maken.
Ik vind het altijd jammer dat er op dat late tijdstip niks meer op tv komt, dus ik vind zo'n programma zoals dit heel goed. Sowieso kom je misschien nog eens wat tegen dat je terug wil kijken op Uitzending Gemist ofzo.
Ja, maar ik bedoelde tips die vanuit dat programma zouden komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan naar dit programma nu al naar www.uitzendinggemist.nl terug kijken.
Vara is een goeie omroep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef pberends het volgende:
pfffffffff, weer een VARA-talkshow. Nee dank je.
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).quote:
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).
Ik zou wat meer diepgang in P&W willen, bv minder gasten, en dat het een uur duurt ipv 50 minuten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef NvM het volgende:
[..]
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?
Dat mijn belastingcenten beter worden besteed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:22 schreef NvM het volgende:
[..]
En toch voegt het meer toe dan de herhaling van DWDD waarvoor het in de plaats komt. Wat had je dan gewild?
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.quote:
En dat verbetert de situatie al helemaal niet als je er ook nog een 3e talkshow bij doetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.
Wat pberends ook zegt drie keer een talkshow verbetert de situatie niet..toch blijf ik de vara trouw ..Wel kijk ik vanavond niet naar de show... morgen op UG als ik aan denk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, de VARA is zeker een goeie omroep, maar het is soms wel een érg klein kringetje vaste gasten, die je nu dus soms voor de derde keer op een avond gaat terugzien.
Ja ik ook, niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie dat zondag's komt.. Paul de Leeuw ook..Laatste dagen heb ik niet gekeken naar Paul..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:13 schreef pberends het volgende:
Ik kijk veel VARA-programma's, maar talkshows hebben we wel genoeg. Het is eigenlijk vrij absurd dat 1 omroep zo extreem domineert met talkshows (DWDD en P&W).
o_O... waaaaa?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie zondag's Paul de Leeuw laatste dagen niet gekeken naar Paul..
Wat?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik ook niet alleen talkshow ...Maar een dramaserie zondag's Paul de Leeuw laatste dagen niet gekeken naar Paul..
Neem nog een wijntje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo baasnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Turkenburg zit er. Wel goed eigenlijk, want ik heb hem vandaag ook 2 keer bij het journaal gezien.
Ze zouden een speciaal subforum voor VI moeten maken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nu voor het eerst Secret Story, wat een bagger, dat FOK hier een speciaal subforum voor aanmaakt..
Ja maar Nederland is een smakeloos land.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zouden een speciaal subforum voor VI moeten maken.
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie nu voor het eerst Secret Story, wat een bagger, dat FOK hier een speciaal subforum voor aanmaakt..
Bestlopende subforum.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vinden
En dat het ook nog 's heel slecht scoort kennelijk. Op FOK! afgaande lijkt het een een hit
Misschien omdat veel mensen hier totaal geen leven hebben en zich daarom helemaal verliezen in dit soort 'real-life' dingetjes, de hele dag het leven van een ander volgen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Als ik even in Active Topics kijk zie ik áltijd Secret Story staan. Topics gaan ook heel snel. Ik snap echt niet wat die mensen er nou zo leuk aan vinden
En dat het ook nog 's heel slecht scoort kennelijk. Op FOK! afgaande lijkt het een een hit
Hoelang duren die streams eigenlijk? Volgt men ze de hele dag of is het enkel van x uur tot x uur?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb alle RLSoaps gevolgd, weliswaar met afnemende belangstelling, maar ik begrijp de interesse wel op zich. Naar 12 amoebe's in een huis kijken is wat mij betreft in de basis echt niet minderwaardig aan het kijken naar 22 sukkels op een grasveld. Het gaat allebei uiteindelijk nergens over.
Ik geloof dat sommigen er úren naar kijken. Wanneer het 'spannend' wordt, gaan de streams meestal op zwart, om mensen naar de TV uitzendingen te lokken. Afijn, ik volg het meer op FOK! dan via TV of streams.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef msnk het volgende:
Hoelang duren die streams eigenlijk? Volgt men ze de hele dag of is het enkel van x uur tot x uur?
Hij kwam zelfs op FOK!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef msnk het volgende:
Secret Story, Jersey Shore, Jokertje dat zijn typisch dingen die, als ik niet op FOK! zou zitten nog nooit van gehoord zou hebben![]()
Totdat Jokertje bij DWDD kwam natuurlijk
Wist niet eens dat dat kon johquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat SS gedoe zet je toch gewoon uit in je AT en NT?
Mja, het ergste is misschien nog wel; toen ik de topics over SS zag had ik dus geen idee dat het ook op tv kwamquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat sommigen er úren naar kijken. Wanneer het 'spannend' wordt, gaan de streams meestal op zwart, om mensen naar de TV uitzendingen te lokken. Afijn, ik volg het meer op FOK! dan via TV of streams.
No fucking wayquote:
Gister was best oké-ish. Maar je hebt gelijk, de gasten maken de show in dit geval.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:17 schreef Eenskijken het volgende:
niet interessante gasten vandaag.. bah. gister was nog leuk, nu is het kut
Ya really.quote:
Maar kijk je ook iedere dag DWDD en/of P&W? Zo ja, wat spreekt je precies aan dan van dit programma?quote:
En zo nee?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar kijk je ook iedere dag DWDD en/of P&W? Zo ja, wat spreekt je precies aan dan van dit programma?
Hij was een energieprofessor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symer het volgende:
Maar zo dubbelop is het toch niet? Of zaten Römer en die boekengast ook al bij DWDD en/of P&W?
Wat Römer vertelde over Secret Story vond ik interessant; dat boekenbal doet me niet zo veel, maar Matthijs bracht het wel enthousiast; en zo'n media-professor eens van een andere kant zien is ook wel leuk.
Bovendien vind ik het wel aardig om eens een overzichtje te krijgen van wat er tegenwoordig allemaal gebeurt in tv-land, aangezien ik zelf me nauwelijks nog buiten de publieke netten waag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |