kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symer het volgende:
Maar zo dubbelop is het toch niet? Of zaten Römer en die boekengast ook al bij DWDD en/of P&W?
Wat Römer vertelde over Secret Story vond ik interessant; dat boekenbal doet me niet zo veel, maar Matthijs bracht het wel enthousiast; en zo'n media-professor eens van een andere kant zien is ook wel leuk.
Bovendien vind ik het wel aardig om eens een overzichtje te krijgen van wat er tegenwoordig allemaal gebeurt in tv-land, aangezien ik zelf me nauwelijks nog buiten de publieke netten waag.
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
kijk dwdd wel vaker maar dit is toch net weer wat anders. Vind het een positieve aanvulling voor de late-late avond ipv alleen maar herhalingen
toen ik het typte voelde ik de tegenstelling al, maar je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dit programma echt gericht is op mensen die niet van herhalingen houden
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
Hij heeft dit programma jaren geleden al bedacht en kreeg nu de kans van de Vara om het een week te proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik denk dattie ruzie heeft met z'n vrouw en daarom liever niet teveel thuis wil zijn
Ja, echt bizar dat 'ie gewoon *niks* lijkt te weten of kennenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
Matthijs komt dit seizoen echt over als iemand zonder tv en internet
Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
En die krijgen we met dit format en hem als presentator ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experimentquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experiment
Het is ook een perfect programma om 's ochtends te kijken. Hoef je ten minste die trieste shit van WNL niet aan te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef GGMM het volgende:
Aardige aflevering, maar niet iets waar ik voor ga opblijven.
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.
Beetje kansloos experiment, of is het alleen om te bekijken of hij het zelf leuk vindt om te doen?
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.
alstublieft niet zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef Mike het volgende:
Het is meer een algemeen mediaprogramma dan een programma over de tv van de afgelopen avond. Eigenlijk dus net zo'n programma als waarmee Matthijs op tv debuteerde.
Nee, hij begon met een programma over media op de late avond. 'De Gids' heette dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.
Dat lijkt totaal niet op dit terugblik Kijk op de TV-avond programma.
Matthijs is goed bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.
Denk ik ook. Zeker als je bedenkt dat het vannacht 00.40 uur was voordat het afgelopen was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
Ik had er niks van verwacht, maar de afgelopen week heb ik eigenlijk geen TV gekeken behalve JMMDJZquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
publiek? niet nodig bij dit format. Interactie? Krijg je zeker weer een of andere gast die bespreekt wat er op twitter gebeurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
Vond de afgelopen twee afleveringen opzich wel leuk. Maar paar kritiekpuntjes:
- Ze deden gisteren een paar tips, maar die uitzendingen zijn dus al geweest. Geef dan tips over de volgende dag, of splits het programma in tweeën, waarbij je aan het begin van de avond tips geeft en later op de avond deze dingen bespreekt.
- Ik zou meer publiek/interactie met publiek leuker vinden.
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |