Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Eenskijken het volgende:
Waarom doet matthijs dit programma sowieso? Verdient ie al niet genoeg geld met DWDD?
En die krijgen we met dit format en hem als presentator ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experimentquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook een ander theorietje van mij is dat hij het presenteren van DWDD een beetje zat is, populariteit is een beetje tanende, steeds weer dezelfde gasten.
Hij wil een Late Night show op zich geen slecht idee, een goede Late Night show hebben we niet in Nederland
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dwdd scoort nog zeer hoog momenteel, maar dit programma matthijs graag maken als experiment
Het is ook een perfect programma om 's ochtends te kijken. Hoef je ten minste die trieste shit van WNL niet aan te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef GGMM het volgende:
Aardige aflevering, maar niet iets waar ik voor ga opblijven.
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik begreep uit dit topic dat het een experiment van een week is dat is wel erg kort en er is ook niet veel ruchtbaarheid aan dit programma gegeven.
Beetje kansloos experiment, of is het alleen om te bekijken of hij het zelf leuk vindt om te doen?
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien hebben ze een tijdslotje over en vinden ze dat Matthijs te veel verdient voor wat hij hiervoor deed.
alstublieft niet zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef Mike het volgende:
Het is meer een algemeen mediaprogramma dan een programma over de tv van de afgelopen avond. Eigenlijk dus net zo'n programma als waarmee Matthijs op tv debuteerde.
Nee, hij begon met een programma over media op de late avond. 'De Gids' heette dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was Nederland Kiest en daarna met Felix Rottenberg de eerste (mislukte) versie van NoVa.
Dat lijkt totaal niet op dit terugblik Kijk op de TV-avond programma.
Matthijs is goed bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik begreep van het interview in de Varagids juist dat het initiatief volledig bij Matthijs vandaan komt.
Denk ik ook. Zeker als je bedenkt dat het vannacht 00.40 uur was voordat het afgelopen was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
Ik had er niks van verwacht, maar de afgelopen week heb ik eigenlijk geen TV gekeken behalve JMMDJZquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:50 schreef Remzz het volgende:
250.000 kijkers weer, ik denk dat ze daar zeker niet ontevreden mee zijn.
publiek? niet nodig bij dit format. Interactie? Krijg je zeker weer een of andere gast die bespreekt wat er op twitter gebeurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:44 schreef MilaNL het volgende:
Vond de afgelopen twee afleveringen opzich wel leuk. Maar paar kritiekpuntjes:
- Ze deden gisteren een paar tips, maar die uitzendingen zijn dus al geweest. Geef dan tips over de volgende dag, of splits het programma in tweeën, waarbij je aan het begin van de avond tips geeft en later op de avond deze dingen bespreekt.
- Ik zou meer publiek/interactie met publiek leuker vinden.
- Gooi Maurice de Hond erbij die de kijkcijfers van de avond peilt.
Begin steeds meer respect te krijgen ook voor deze gasten. Ze zijn toch wel stukken interessanter dan de gemiddelde journalist.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:44 schreef jimjim1983 het volgende:
leuk programma. wel interessant om te horen dat die powned mensen soms ook vinden dat ze te ver gaan.
omdat ze meestal een beetje lopen te zuigen. in sommige gevallen is dat goed maar ze doen t mij nog iets te vaak bij de verkeerde mensen/gelegenheden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Begin steeds meer respect te krijgen ook voor deze gasten. Ze zijn toch wel stukken interessanter dan de gemiddelde journalist.
Ja, het viel mij ook al op hoe makkelijk mensen van alles zeggen. Komt denk ik ook door de afwezigheid van publiek en het gedimde licht. Net alsof niemand het hoort als je het in JMMDJZ zegt ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
pownews bedoel je? ja met een paar items wel, maar driekwart van de tijd lopen ze alleen een beetje te zieken. t wordt wel steeds beter..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |