Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef Tem het volgende:
Lijkt een beetje op de eerste show die Matthijs ooit voor de VARA heeft gemaakt "De Gids ".
ah, sorry. Ik heb niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)
Nah, zat gewoon even zonder internet erbij te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan het topic te zien gaan de kijkcijfers achteruit.
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.quote:
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.quote:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.
En verder geilt Matthijs nogal op klapvee dat hem bewondert.
Zo meer duidelijk?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
Het programma voegt niet veel toe en denk ook dat het geen lang leven is beschoren.
Misschien, maar ik weet niet of het dan teveel DWDD-Late wordt. Ook niet erg hoor, als hij dan meer de diepte in gaat en wat meer de tijd neemt voor een onderwerp bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |