omdat ze meestal een beetje lopen te zuigen. in sommige gevallen is dat goed maar ze doen t mij nog iets te vaak bij de verkeerde mensen/gelegenheden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Begin steeds meer respect te krijgen ook voor deze gasten. Ze zijn toch wel stukken interessanter dan de gemiddelde journalist.
Ja, het viel mij ook al op hoe makkelijk mensen van alles zeggen. Komt denk ik ook door de afwezigheid van publiek en het gedimde licht. Net alsof niemand het hoort als je het in JMMDJZ zegt ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
pownews bedoel je? ja met een paar items wel, maar driekwart van de tijd lopen ze alleen een beetje te zieken. t wordt wel steeds beter..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ze krijgen wel een hoop boven tafel op deze manier.
Maar dan zonder Jakhalzen, Fokke & Sukke en muziek. En alleen over TV. Dus eigenlijk veel beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
Ondanks dat de boys van Powned tv aanschoven had ik het gevoel naar een mini-versie van DWDD te kijken met alleen een andere setting.![]()
Ik vind de extra elementen van DWDD het programma juist meer de moeite waard maken. Sowieso vind ik zowel Fokke & Sukke als De Jakhalzen hele goede toevoegingen aan de talkshow, maar ook het feit dat ze een platform voor Nederlandse en Vlaamse muzikanten vormen vind ik bijzonder positief. Er zijn verder nauwelijks programma's waar niet-gevestigde muziek nog een kans krijgt, dus gelukkig doet DWDD dat beter, ondanks dat ze er maar een minuutje voor uittrekken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar dan zonder Jakhalzen, Fokke & Sukke en muziek. En alleen over TV. Dus eigenlijk veel beter.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Tijn het volgende:
Er zijn verder nauwelijks programma's waar niet-gevestigde muziek nog een kans krijgt, dus gelukkig doet DWDD dat beter, ondanks dat het vrijwel allemaal kutmuziek is
niet zomaar skyradio nummers he: epische skyradio nummersquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zegt de man die Skyradio noemt in z'n signature
Dat is wel een meerwaarde van dit nieuwe programma. Van mij mag het doorgaan, al blijft het gevaar op de loer liggen dat het allemaal erg incrowd wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:29 schreef Tijn het volgende:
Ja, het viel mij ook al op hoe makkelijk mensen van alles zeggen. Komt denk ik ook door de afwezigheid van publiek en het gedimde licht. Net alsof niemand het hoort als je het in JMMDJZ zegt ofzo
Wat een onzinquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef pberends het volgende:
Recensent haalt uit naar Van Nieuwkerk
Leuk inderdaad, maar is die echt aangekondigd als sidekick of was-ie toevallig 2 keer achter elkaar in de buurt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef marcodej het volgende:
...en die Römer is een prima sidekick.
Het werd gebracht als puur toeval, maar eigenlijk is het idee van een TV-expert als sidekick helemaal zo gek niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Leuk inderdaad, maar is die echt aangekondigd als sidekick of was-ie toevallig 2 keer achter elkaar in de buurt?
En hij is werkloos en kan wel weer een kruiwagen gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef Tijn het volgende:
Het werd gebracht als puur toeval, maar eigenlijk is het idee van een TV-expert als sidekick helemaal zo gek niet.
Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef Tem het volgende:
Lijkt een beetje op de eerste show die Matthijs ooit voor de VARA heeft gemaakt "De Gids ".
ah, sorry. Ik heb niet teruggelezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk in JMMDJZ: Je Mist Meer Dan Je Ziet (14 maart)
Nah, zat gewoon even zonder internet erbij te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Aan het topic te zien gaan de kijkcijfers achteruit.
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.quote:
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs wil graag naast z'n oortje waarin de naam van de Man van Femke Halsema geroepen wordt ook klapvee als idolaat van hem zijn om zich heen hebben.
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.quote:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Matthijs heeft een oortje in waarin hem tijdens de uitzending werd verteld hoe de man van Femke heet. Omdat ie niet uit zichzelf op de naam van hem kwam.
En verder geilt Matthijs nogal op klapvee dat hem bewondert.
Zo meer duidelijk?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Gelukkig heeft Matthijs meer talent dan jij ooit zal hebben.
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
Het programma voegt niet veel toe en denk ook dat het geen lang leven is beschoren.
Misschien, maar ik weet niet of het dan teveel DWDD-Late wordt. Ook niet erg hoor, als hij dan meer de diepte in gaat en wat meer de tijd neemt voor een onderwerp bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Met een paar kleine veranderingen zou het een goed late night programma zijn denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |