Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:40 schreef mymoodfentje het volgende:
Jammer dat hij de presentator is.
Gewoon een nieuw talent, word een beetje moe van dezelfde gezichten op tv.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste presentatoren op de NLse TV. Wie had jij graag gezien dan?
De enige die ik kan bedenken bij de PO die ik nog sympathieker en 'beter' vind, is Dione de Graaf.
Of mijn grote held Maarten van Rossem natuurlijk.
edit: Ow, of Henk Spaan.
Da's nu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:32 schreef Arcee het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet wordt uitgezonden in de week van 14 maart.
23:45 tot 00:30quote:
De Vara gaat zichzelf niet in de weg zitten natuurlijk.quote:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Toad het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat de Vara geld gaat steken in andere programma's, ipv. dit soort waan van de dag talkshows.
Een week toch maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Tijn het volgende:
Dat hoop ik ook, maar dit programma kost de Vara echt nauwelijks iets. Het is ook maar een proef van 6 weken ofzo toch?
Oh een week zelfs maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een week toch maar
Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Kan alleen maar meevallen.
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Tijn het volgende:
Oh een week zelfs maar.
Ja, ik las er wat over in de Varagids. Het schijnt een project te zijn waar Matthijs van Nieuwkerk vooral zelf erg veel zin in heeft en al sinds het eerste seizoen van DWDD op zit te broeden. De Vara heeft 'em nu dus een klein kansje gegund, maar het wordt allemaal met erg weinig budget gemaakt en ik denk eerlijk gezegd niet dat er iemand is die er veel van verwacht
Dan zal Pauw & Witteman eerst moeten wijken, niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou dit de (voorloper van de) late night show zijn waarvoor hij RTL heeft laten schieten?
ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Wel knus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Het lijkt wel een chique versie ven Jensen!
Nee.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Denk het niet, want is nog niet zo lang bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Waarom lijkt Matthjis op Jack Nicholson in de OP?![]()
Is Hansie al geweest?
Morgen vroeg via uitzendinggemist.nl kun je terug kijken..Of ik blijf kijken weet ik niet..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef thettes het volgende:
is t via stream ergens te zien net als dwdd of P&W?
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit wordt niks. Ook het tijdstip is niet gunstig.
Sigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef UncleSam het volgende:
Nu komt de herhaling van DWDD nog later.. 00.45
Dat er wellicht publiek voor dit soort programma's zijn is een gegeven, niettemin draait het uiteindelijk om kijkcijfers. Wat rond deze tijd uiterst lastig zal worden. Jouw reactie is onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, moet nog wel wat aan gesleuteld worden, maar dit kan wel degelijk wat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |