Verschrikkelijke enorme rotterdamse faalhaas dat je er zit!quote:
We kunnen in afwachting van actie ook cam4 effe doorlinken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De stream van Opaatje is altijd levendig. Vooral met voetbal.
Ik houd niet van pm lekker openbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je mij niet quoten, ga ff lekker in PM naar haar toe. Ik ben haar pimp niet.
Ik zou Pearl nog niet kunnen slijten aan de turkse slager verderop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je mij niet quoten, ga ff lekker in PM naar haar toe. Ik ben haar pimp niet.
Met al dat SST heb ik helemaal geen tijd meer voor Cam4. Heb Dominika al meer dan een week niet meer gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We kunnen in afwachting van actie ook cam4 effe doorlinken.![]()
Ik heb een paar screenshots gemaakt die ik niet op Fok mag posten.![]()
Moest ook nog aan Servio denken
En dat is moderator????quote:
Jij kent mij nog niet echt hč..quote:
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stonedquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met al dat SST heb ik helemaal geen tijd meer voor Cam4. Heb Dominika al meer dan een week niet meer gezien
Als je het maar weet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou Pearl nog niet kunnen slijten aan de turkse slager verderop!
Een Spaanse???? VERTEL VERTEL....quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stoned
Ik zag er laatst eentje die de heroinespuit in haar ader duwde. Haar profielpage was trouwens in no time verdwenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stoned
Heb je weer zo één:quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:00 schreef bamby het volgende:
Gek misschien maar ga aafke steeds grappiger vinden, wat gesprekken betreft.Oke duik alvast
Ga heul niet slapen dook weg voor de reacties.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je weer zo één:
Ik ga duiken
Ik zoek mijn bedje op
Ik plons neer
Kunnen die mensen niet gewoon melden dat ze gaan slapen?
Vooral dat bedje opzoeken. Of ze zijn straalbezopen of net verhuisd, dat ze niet weten waar de slaapkamer is.
die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruik gewoon: http://www.gyazo.com![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaakt
[ afbeelding ]
Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit
[ afbeelding ]
Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn
ik klik hier opquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat werkt er niet aan?
Trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank.
Slaap lekker tussen tussen de diertjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Fijne voortzetting voor iedereen.
Gelukkig snurk ik niet, want ik wordt altijd wakker met mijn 2 katten en hondje aan voeteneind, dus ik spin hooguit in mijn slaap.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:16 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee dan zouden ze leuke streams gaan maken![]()
Ik ben ook slapen, morgen exitparty van Servio
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:26 schreef bamby het volgende:
Vaag af en toe hier, als je weltruste zegt tegen de mensen is het niet goed.En als je het niet doet is het ook niet goed.ok maar ga nu ook slapen truste die er nog lezen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit
[ afbeelding ]
Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn
Ik troost jequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees weer lekker mee hier...
1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000
Dus die kut SL was nergens voor nodig gisteren!
quote:
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Staat op de sitequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
quote:
Klopt ja zie onderschriftquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken
[..]
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.
Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
THXquote:
Ik wist het wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ja zie onderschriftMaar zeg maar Wesley hoor
je gaat mee in het ritme van het huis hčquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
Ik zit op mijn werk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
dat moet zeker gebeuren...ik mag het nog niet van de dokter dus enh lopenkank ook nog niet dus dan maar fok!enen sstnlquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden
Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!quote:
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :pquote:
Sharonke kon er gister ook wat van..quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!
Wtf is jou probleem?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot12 uur slapen elke dag. Geen REET
te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed
al vroeg uit moet en laat die mensen!!
als ervaringsdeskundige moet ieook alles kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
Die deuntjes van Karim klinken soms wel leuk! :p Maar dan voor 2 min! Sharon heb ik niet gehoord Hahah..quote:
Nope helemaal niks..quote:
Die Serpentio heeft een eigen dunk waar je niet goed van word.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. "
Moguhquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens!
Aafke wat heb je op je hoofd?
Mooi begin van de dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. "
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef little_me het volgende:
aafke : zou die relatie van Guido en Laura fake zijn!!
Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Beter die badjas dan dat bsbtruitje van gisteren...
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef Misiuuu het volgende:
Karim weer zijn rode broek aan..
(niet mooi)!
Vannacht toch ook al???quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Komt vast en zeker vandaag nog extra clue bij, als ze iets willen dat iets uit komt doen ze het meteen goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..
daarom het werd maar weer bevestigd!quote:
Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doen
Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Het mag van mij! In je koffiedik kijken en ook dat de relatie bekend wordt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom het werd maar weer bevestigd!![]()
ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.
Serpentine kon er niets van.
Jaa, klopt! Hahah..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozen
Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef minzo het volgende:
[..]
Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapen
Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!
Ik vind Laura ook leuk. Die is teminste netjes en normaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
Dude was een grapjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:
I kvind het trouwens altijd viezig als mannen ongedouched beneden komen/ aan tafel.
Mannen ruiken vaak zo naar natte hond.
Teminste, de mijne wel :p
Dan zal je lang moeten wachten, want ze kijkt altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
hier is iemand die niet zo liefdevol gewekt is met de stem......quote:
Goed zo Tamara! Het is weer net Blijdorpquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhh Maik.. er zit wat wits op je lip
maar dat doen ze zelf toch? Zo laat gaan slapen? Dus ja dan pech dat ze om half 9 gewekt worden. Ze weten dat, dus dan moet je daar rekening meehouden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.
quote:
Dat zeg ik ook altijd, eerst douchen, dat doen ze bij de hoeren ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaan
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties
quote:
Nee morgen, als Servio niet meer terug komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ze weer naar huis vandaag?
hope soquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Van mij mag ze nu ook, zo vrolijk is ze nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien
heerlijk!
let's make some tvquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties
neej joh die kan nog voor wat actie zorgenquote:
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Stability het volgende:
we moeten niet te vaak zeggen dat servio of sophia naar huis moeten , de redaktie leest ook mee he, en om ons te fucken zouden ze die twee er nog in laten ook![]()
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Heeft niks met elkaar temaken, nominaties zullen gewoon dorgaan begreep ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Servio ook met alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
ja hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft
Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit
Ik hoop het ook, nadeel dan weer als Alex blijft dat hij zich dan de komende dagen urenlang gaat lopen verontschuldigen dat hij er nog in zit, verwacht ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien
heerlijk!
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden, vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder geheim vind hij het niet leuk en heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee
Oke spannend.. ben benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan verveeld zich dood had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
asjeblieftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
graag!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee
iedereen heeft dat al een keer gehad! dus ik weet het niet geloof niet dat hij het zo snel op geeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaanquote:
dank je, ben ook en zoet mennekequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
[..]
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan![]()
Ik denk aandacht hij vond het spel niet eerlijk en was sagarijnig op Laura..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Servio ook met alex![]()
en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht??
als je de bron had gelezen........quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Barb_ het volgende:
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest?
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Stability het volgende:
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Ik snap dat wel een beetje, maar voor een pro gamer vind ik het wel zwak. Maarja misschien ziet hij gewoon dat hij niet kan winnen, omdat het geheim bijna zeker geraden gaat wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
van mij mag zequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
Thanks, lekkerrrrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je de bron had gelezen........
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
Hahaha ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je de bron had gelezen........
same herequote:
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Ik weet niet misschien begint hij meer voor haar te voelen dan alleen een nep liefde maar kan dat niet vanwege vriendinnetje thuis. Maar volgens mij vind hij de opdracht te lastig uit te voeren als dat niet op hun eigen manier kan maar steeds door de stem gestuurd wordt. Daarbij hebben de andere deelnemers gisteren allemaal hinst gekregen tijdens een gesprek in de kvdw. Dit geheim moet er blijkbaar snel uit. Guido heeft dat heel goed door en ziet volgens mij het nut er niet van in om er nog veel moeite ervoor te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Je bedoelt de inzet van Lauraquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.quote:
In die clue stond wel Jan smit en hij heeft een liedje " Laura" wat ze zelfs al eens gezongen hebben..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
Iedereen zit volgens mij dicht bij dit geheim, ik heb Aafke, Servio en Sofie er ook al over gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken.
Of zoals ik een aantal bewoners heb horen zeggen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat Laura zoiets zou doen, een neprelatie hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Ze klagen juist over de stank nį het drukkenquote:
DAt meisje ben ik het mee eens, Toch kwam 80% van het initiatief bij L vandaan. Gwas te druk met andere dingen, vooral slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ze klagen juist over de stank nį het drukken
kun jij ook koffiedik kijken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ze klagen juist over de stank nį het drukken
Ik ben daar helemaal eens, als eenmaal iemands dichtbij is dan vind ik dat ze die genen mogen helpen zoals bij Alex(had ook iets minder mogen zijn).quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?
blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?
blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
doorligplekken??quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
hahaha inddquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
tsja ik geloof het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
Wie op wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
goeiemorgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen.![]()
Goedemorgen trouwens.![]()
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen.![]()
Goedemorgen trouwens.![]()
Nou, op zich niet xo, ik ben blond, als ik me opmaak dan teken ik mijn wenkbrauwen een beetje bij, anders zijn ze wel heel licht, verven vind ik een ander uiterste, geen zin om elke dag volledig te make-uppen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemorgenja heel apart, wenkbrauwen verven...
Och, daar kan de stem wat aan doen, haar roepen als de zooi er net op zit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
guidoquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
Yep, Alex denkt dat ie er weer helemaal bijhoort maar word gewoon gebruikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren
ik ga gewoon puur af op uiterlijk
En zei hij dat tegen sharon?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. "
Hahaha dat dacht ik net ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg![]()
Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken.
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering
Freddy Mercury kan het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken.
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering
en wel twee keer ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen
hahaha ik zat in mezelf al te zingen: i want to break freequote:
Ja, maar die wilde free breaken oid.quote:
Lijkt mij erg vervelend maar goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken
dus ja
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstralingquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is![]()
maar hij voegt ook NIKS toe
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Zal ik wel geen smaak hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is![]()
maar hij voegt ook NIKS toe
edit: en hij prįat zelfs sloom![]()
ze zijn een ramp op zichzelf , maar een wereldramp dat ook weer nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. "
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
Was vorige week ook zo, niks bijnzonders hoor, ze moeten gewoon even bepaalen wie wat waar gaat zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,
sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Saaie bewoners zijn potentiėle winnaars gebleken, gezien het verleden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en MoOok Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben
![]()
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Saaie bewoners zijn potentiėle winnaars gebleken, gezien het verleden.
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim !quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten
Weinig vermoed ik, ze brengen het geheel heel laf in beeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen
Ik vind juist dat ze helemaal geen uitstraling heeft, ze heeft een gelijkmatig verdeeld gezicht daarom word ze waarschijnlijk knap gevonden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
Ik zou er eens flink op slaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |