abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:52 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531192
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef superkokje het volgende:

[..]

G op L
Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
pi_93531212
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef marky het volgende:

[..]

Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:26 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531246
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef superkokje het volgende:

[..]

guido
Nou drukken dan. Ze weten het want het is ze haast verteld dus gaan.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:27 #254
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531247
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531252
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
Yep, Alex denkt dat ie er weer helemaal bijhoort maar word gewoon gebruikt. _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:09:51 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
_O- _O_
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:11:11 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531339
Haha, Mo is net tot de conclusie gekomen dat ze zonne-allergie heeft en gaat gewoon in de zon zitten, da's nie zo slim he... ;)
be nice or go away
pi_93531364
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:12:52 #259
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531395
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Rayen 2½ jaar!
pi_93531452
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
En zei hij dat tegen sharon?
pi_93531465
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Hahaha dat dacht ik net ook!
Aafke ziet er altijd uit als een heks..
En ze wil straks Sharon ook epileren!
Aafke kan het niet.. Dat verven ook niet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:34 #262
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531481
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:13 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531503
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:33 #264
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531514
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken

dus ja
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531527
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:09 #266
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531533
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
Freddy Mercury kan het ook ;)
pi_93531534
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531561
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
en wel twee keer ook :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:51 #269
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_93531564
Goedemorgen! Is er nog wat gebeurd vanacht?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:04 #270
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
pi_93531573
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
hahaha ik zat in mezelf al te zingen: i want to break free :Y
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531585
Flip wil op Sofia drukken ( wanneer hij weer kan ) en wil weten wat de anderen op haar fout gegokt hebben.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:47 #273
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531589
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
Ja, maar die wilde free breaken oid. ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken
dus ja
Lijkt mij erg vervelend maar goed. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:19:06 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531604
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
pi_93531622
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')