guidoquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef marky het volgende:
[..]
Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
Yep, Alex denkt dat ie er weer helemaal bijhoort maar word gewoon gebruikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren
ik ga gewoon puur af op uiterlijk
En zei hij dat tegen sharon?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. "
Hahaha dat dacht ik net ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg![]()
Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken.
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering
Freddy Mercury kan het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken.
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering
en wel twee keer ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen
hahaha ik zat in mezelf al te zingen: i want to break freequote:
Ja, maar die wilde free breaken oid.quote:
Lijkt mij erg vervelend maar goed.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken
dus ja
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstralingquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |