abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:

[..]

Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
DAt meisje ben ik het mee eens, Toch kwam 80% van het initiatief bij L vandaan. Gwas te druk met andere dingen, vooral slapen
pi_93530668
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:50:22 #228
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530669
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O-
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:06 #229
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530691
Er zal vandaag wel weer een hele dikke vette clue naarbinnen worden gegooid. Het gaat er vandaag of morgen uit. Morgen nog beter ivm liveshow.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:16 #230
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530699
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
kun jij ook koffiedik kijken?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:52:16 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530723
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O- _O- _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_93530732
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:54:11 #233
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93530790
Het lijkt alsof ze de mogelijkheid tot een romance tussen Alex en Laura willen open laten voor de kijker. De paar keer dat ik de dagelijkse show op TV had gezien, hadden ze het steeds over de ontluikende liefde van Laura en Alex. Die verstoord werd door het geheim van Laura. En zij dus voor een keuze, of het spel of de liefde, stond. Terwijl ik op de streams toch meer het idee krijg dat die 'liefde' voor Alex niet zo heftig aanwezig is bij Laura, als dat ze in de dagelijkse show de kijker laten geloven. En net voor de mogelijke exit van Alex, is het dan handig het geheim van Laura en Guidette te laten raden. Zodat Alex dan blijft om de verhaallijn met Laura voort te zetten :)
pi_93530818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef bollokus het volgende:

[..]

kun jij ook koffiedik kijken?
Ik loop stage..
Ook leeg
pi_93530825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
Ik ben daar helemaal eens, als eenmaal iemands dichtbij is dan vind ik dat ze die genen mogen helpen zoals bij Alex(had ook iets minder mogen zijn).
pi_93530868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
+1 :{

Karim & Gerard weer lekker bezig buiten _O_
pi_93530902
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93530966
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
doorligplekken??
Ook leeg
pi_93530988
gaat ie dan toch nog een poging wagen
pi_93531027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
pi_93531045
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
hahaha indd
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:02:46 #242
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531053
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
tsja ik geloof het ook :'(
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:00 #243
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531060
Wenkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
be nice or go away
pi_93531064
Mieperts, ze gaan hun wimpers verven, ze doen net alsof het een levensgevaarlijke operatie is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:26 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531075
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
Wie op wat?
pi_93531081
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531090
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
pi_93531111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef marky het volgende:

[..]

Wie op wat?
G op L
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:05:24 #249
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Stability het volgende:

[..]

goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Nou, op zich niet xo, ik ben blond, als ik me opmaak dan teken ik mijn wenkbrauwen een beetje bij, anders zijn ze wel heel licht, verven vind ik een ander uiterste, geen zin om elke dag volledig te make-uppen. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
Och, daar kan de stem wat aan doen, haar roepen als de zooi er net op zit. ;)
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:47 #250
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531184
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')