DAt meisje ben ik het mee eens, Toch kwam 80% van het initiatief bij L vandaan. Gwas te druk met andere dingen, vooral slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ze klagen juist over de stank ná het drukken
kun jij ook koffiedik kijken?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ze klagen juist over de stank ná het drukken
Ik ben daar helemaal eens, als eenmaal iemands dichtbij is dan vind ik dat ze die genen mogen helpen zoals bij Alex(had ook iets minder mogen zijn).quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?
blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
+1quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?
blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
doorligplekken??quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
hahaha inddquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
tsja ik geloof het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
Wie op wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
goeiemorgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen.![]()
Goedemorgen trouwens.![]()
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen.![]()
Goedemorgen trouwens.![]()
Nou, op zich niet xo, ik ben blond, als ik me opmaak dan teken ik mijn wenkbrauwen een beetje bij, anders zijn ze wel heel licht, verven vind ik een ander uiterste, geen zin om elke dag volledig te make-uppen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Stability het volgende:
[..]
goeiemorgenja heel apart, wenkbrauwen verven...
Och, daar kan de stem wat aan doen, haar roepen als de zooi er net op zit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |