abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93528794
Wie speelde op dat kleine gitaartje?
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93528805
denk serpentio
pi_93528817
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:38 schreef Misiuuu het volgende:
Eindelijk zijn ze wakker..
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!
pi_93528835
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef superkokje het volgende:
denk serpentio
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
pi_93528848
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
Sharonke kon er gister ook wat van..
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93528891
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!
BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doen ;)
pi_93528940
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot12 uur slapen elke dag. Geen REET
te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed
al vroeg uit moet en laat die mensen!!

Wtf is jou probleem?
We vinden het leuk dat er leven is in het huis ipv slapende mensen en als ze tot 12 uur zouden slapen dan was het ook goed.. ;)
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:53:50 #108
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528949
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
als ervaringsdeskundige moet ieook alles kunnen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528967
Beste blokken kaas hebben ze daar damn
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:55:21 #110
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93528984
Ben benieuwd of Guido vandaag naar huis gaat. Hij zat gisteren te lezen in de regels over het huis verlaten. Vermoed dat hij zonder 24 uur weg wil.
pi_93528992
Eerst mar ff mijn burgerplicht gaan doen. Kan het mar gehad hebben
pi_93529001
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef AMD-XP het volgende:

[..]

Sharonke kon er gister ook wat van..
Die deuntjes van Karim klinken soms wel leuk! :p Maar dan voor 2 min! Sharon heb ik niet gehoord Hahah..
pi_93529009
Sofia te weinig slaap gehad?.. volgens mij slaap die meid altijd te weinig xD
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93529053
sofie wil geen zeikerd zijn.
Hou je bek dan 8)7
pi_93529101
Alex weer in zijn gele kanarie badjas
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93529129
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 10:00 schreef AMD-XP het volgende:
Alex weer in zijn gele kanarie badjas
Een echte ridder :p
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:05:38 #117
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93529242
Gebeurd er echt niets?
pi_93529259
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef marky het volgende:
Gebeurd er echt niets?
Nope helemaal niks..

O NEE! WACHT!...... nee nog niks
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93529305
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. " :r
pi_93529331
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. " :r
Die Serpentio heeft een eigen dunk waar je niet goed van word.
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:09:11 #121
335532 little_me
boots are made for walking
pi_93529340
aafke : zou die relatie van Guido en Laura fake zijn!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:10:03 #122
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529361
Smorgens!

Aafke wat heb je op je hoofd?
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529383
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens!

Aafke wat heb je op je hoofd?
Moguh :W
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:11:05 #124
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529390
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. " :r
Mooi begin van de dag _O-

Het is voedertijd voor Sjaron, lekker broodje Hooi-kaas :Y
Het is de gekte van de verslaving.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:11:48 #125
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529407
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:01 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Een echte ridder :p
Beter die badjas dan dat bsbtruitje van gisteren...
Het is de gekte van de verslaving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')