abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93524953
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:26 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

:W bamby
Thanks mark jij ook voor later :) :W
pi_93524968
Ik ben meestal niet zo van het :W ;)
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_93524986
Heerlijk dat gesnurk *O*
pi_93524987
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
Ik ben meestal niet zo van het :W ;)
Ik ook niet maar net wat ik net typte.
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:32:18 #55
335623 robmmad16
originaliteit volgt
pi_93525004
Zo hey, Maik heeft een grote... laat maar. Hij lag er net heel komisch bij
komt nog
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:37:12 #56
206131 RethXoth
Kaastosti met salami
pi_93525056
Ik gaat :W
pi_93525110
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:30 schreef RiftNL het volgende:
Heerlijk dat gesnurk *O*
u bent een connaisseur :D
pi_93525222
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef jugler het volgende:

[..]

u bent een connaisseur :D
Heb je dat vandaag bij Frans VMBO gekregen? :P
pi_93525326




I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:33:01 #60
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_93525410
Ga er vandoor, nog een paar CAPs voor de dagdienst.





Dr. Cupido in gesprek met Monique vandaag, weet niet of de link goed
doorkomt, maar wel een leuk gesprek http://www.megaupload.com/?d=SQDEYYI7









Laatste bewoner die nog wakker was .......





[ Bericht 5% gewijzigd door DGK_Tegengas op 02-03-2011 03:39:26 ]
.
pi_93525490
Of voor de mensen die gewerkt hebben afgelopen avond ;)

Bedankt voor de caps ^O^
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_93525676
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:28:22 #63
2018 PC eend
relativist
pi_93525723
Is die opdracht nog bezig?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 maart 2011 @ 04:30:38 #64
202348 Susi
Temple of Love
pi_93525729
*O* everybody happy *O*
pi_93525802
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 04:28 schreef PC eend het volgende:
Is die opdracht nog bezig?
Ja maar ik denk niet dat ik het haal ;)
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:45:19 #66
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:58:01 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93526634
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit

[ afbeelding ]

Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn :?
:D
Nou die cliffhanger zien we vanavond dan tegen half 9 :D
The truth was in here.
pi_93526643
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:45 schreef Flow3r het volgende:
oke, zijn we weer :W
*;
pi_93526902
Goedemorgen maar weer :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 08:35:25 #70
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_93527162
Goedemorgen! Alles is nog in ruste...
Prrrrr
pi_93527187
Goedemorgen! :W
pi_93527250
goeie smorges
pi_93527251
Goedemorgen :W
Lees weer lekker mee hier...

1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000

Dus die kut SL was nergens voor nodig gisteren!
pi_93527254
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen :W
Lees weer lekker mee hier...

1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000

Dus die kut SL was nergens voor nodig gisteren!
Ik troost je *;
pi_93527281
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
pi_93527395
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:42 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Ik troost je *;
O+

Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken :@

quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel :P
pi_93527440
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Staat op de site :Y
pi_93527486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Staat op de site :Y
ik kan het niet vinden :?
pi_93527543
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden :?
O+
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.

Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
pi_93527546
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden :?
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:00:40 #81
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93527570
goedemorgen!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93527585
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

O+

Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken :@

[..]

Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel :P
Klopt ja zie onderschrift :P Maar zeg maar Wesley hoor *;
pi_93527679
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

O+
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.

Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
quote:
THX ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Klopt ja zie onderschrift :P Maar zeg maar Wesley hoor *;
Ik wist het wel... :@

Ontopic :P
Ze liggen zeker nog op bed?
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:15:44 #84
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:15:48 #85
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93527923
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
je gaat mee in het ritme van het huis hè
pi_93528029
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
Ik zit op mijn werk... ;)
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:20:24 #88
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528039
dab veb ik verdomme wel een half uur te vroeg wakker
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:27:26 #89
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528202
en typen kan ik ook niet meer
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528367
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden -O-

Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch :P
pi_93528462
en er is leven
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:37:38 #92
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528491
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden -O-

Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch :P
dat moet zeker gebeuren...ik mag het nog niet van de dokter dus enh lopenkank ook nog niet dus dan maar fok!enen sstnl O-)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528526
Eindelijk zijn ze wakker..
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:39:13 #94
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528531
STEM bewoners het is tijd omop te staan...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528550
Er is beweging!
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93528618
Alex met z'n zwaardje de douch in! :D
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:42:04 #97
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528624
de en de ridder staat met zijn zwaar te zwaaien in de douche
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:42:47 #98
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93528640
met zn zwaardje douchen....
pi_93528751
Karim weer zijn rode broek aan..
(niet mooi)!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:47:33 #100
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528758
oooooneeeeeeee niet weer die akelige gitaar
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')