quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit
[ afbeelding ]
Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn
Ik troost jequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees weer lekker mee hier...
1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000
Dus die kut SL was nergens voor nodig gisteren!
quote:
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Staat op de sitequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
quote:
Klopt ja zie onderschriftquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken
[..]
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.
Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
THXquote:
Ik wist het wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ja zie onderschriftMaar zeg maar Wesley hoor
je gaat mee in het ritme van het huis hèquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
Ik zit op mijn werk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
dat moet zeker gebeuren...ik mag het nog niet van de dokter dus enh lopenkank ook nog niet dus dan maar fok!enen sstnlquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden
Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |