abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93527395
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:42 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Ik troost je *;
O+

Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken :@

quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel :P
pi_93527440
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Staat op de site :Y
pi_93527486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:54 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Staat op de site :Y
ik kan het niet vinden :?
pi_93527543
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden :?
O+
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.

Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
pi_93527546
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kan het niet vinden :?
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:00:40 #81
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93527570
goedemorgen!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93527585
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

O+

Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken :@

[..]

Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel :P
Klopt ja zie onderschrift :P Maar zeg maar Wesley hoor *;
pi_93527679
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

O+
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.

Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
quote:
THX ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Klopt ja zie onderschrift :P Maar zeg maar Wesley hoor *;
Ik wist het wel... :@

Ontopic :P
Ze liggen zeker nog op bed?
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:15:44 #84
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:15:48 #85
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93527923
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
je gaat mee in het ritme van het huis hè
pi_93528029
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
Ik zit op mijn werk... ;)
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:20:24 #88
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528039
dab veb ik verdomme wel een half uur te vroeg wakker
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:27:26 #89
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528202
en typen kan ik ook niet meer
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528367
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden -O-

Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch :P
pi_93528462
en er is leven
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:37:38 #92
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528491
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden -O-

Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch :P
dat moet zeker gebeuren...ik mag het nog niet van de dokter dus enh lopenkank ook nog niet dus dan maar fok!enen sstnl O-)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528526
Eindelijk zijn ze wakker..
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:39:13 #94
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528531
STEM bewoners het is tijd omop te staan...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93528550
Er is beweging!
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93528618
Alex met z'n zwaardje de douch in! :D
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:42:04 #97
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528624
de en de ridder staat met zijn zwaar te zwaaien in de douche
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:42:47 #98
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93528640
met zn zwaardje douchen....
pi_93528751
Karim weer zijn rode broek aan..
(niet mooi)!
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:47:33 #100
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93528758
oooooneeeeeeee niet weer die akelige gitaar
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')