Verschrikkelijke enorme rotterdamse faalhaas dat je er zit!quote:
We kunnen in afwachting van actie ook cam4 effe doorlinken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De stream van Opaatje is altijd levendig. Vooral met voetbal.
Ik houd niet van pm lekker openbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je mij niet quoten, ga ff lekker in PM naar haar toe. Ik ben haar pimp niet.
Ik zou Pearl nog niet kunnen slijten aan de turkse slager verderop!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet je mij niet quoten, ga ff lekker in PM naar haar toe. Ik ben haar pimp niet.
Met al dat SST heb ik helemaal geen tijd meer voor Cam4. Heb Dominika al meer dan een week niet meer gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:55 schreef Coos het volgende:
[..]
We kunnen in afwachting van actie ook cam4 effe doorlinken.![]()
Ik heb een paar screenshots gemaakt die ik niet op Fok mag posten.![]()
Moest ook nog aan Servio denken
En dat is moderator????quote:
Jij kent mij nog niet echt hè..quote:
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stonedquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met al dat SST heb ik helemaal geen tijd meer voor Cam4. Heb Dominika al meer dan een week niet meer gezien
Als je het maar weet!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou Pearl nog niet kunnen slijten aan de turkse slager verderop!
Een Spaanse???? VERTEL VERTEL....quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stoned
Ik zag er laatst eentje die de heroinespuit in haar ader duwde. Haar profielpage was trouwens in no time verdwenen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag laatst een spaanse die na afloop echt ongeveer honderd man in evenzoveel landen welterusten ging wensen. Die was me toch een partij stoned
Heb je weer zo één:quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:00 schreef bamby het volgende:
Gek misschien maar ga aafke steeds grappiger vinden, wat gesprekken betreft.Oke duik alvast
Ga heul niet slapen dook weg voor de reacties.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je weer zo één:
Ik ga duiken
Ik zoek mijn bedje op
Ik plons neer
Kunnen die mensen niet gewoon melden dat ze gaan slapen?
Vooral dat bedje opzoeken. Of ze zijn straalbezopen of net verhuisd, dat ze niet weten waar de slaapkamer is.
die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:06 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruik gewoon: http://www.gyazo.com![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaakt
[ afbeelding ]
Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit
[ afbeelding ]
Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn
ik klik hier opquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat werkt er niet aan?
Trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank.
Slaap lekker tussen tussen de diertjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Fijne voortzetting voor iedereen.
Gelukkig snurk ik niet, want ik wordt altijd wakker met mijn 2 katten en hondje aan voeteneind, dus ik spin hooguit in mijn slaap.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:16 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Nee dan zouden ze leuke streams gaan maken![]()
Ik ben ook slapen, morgen exitparty van Servio
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:26 schreef bamby het volgende:
Vaag af en toe hier, als je weltruste zegt tegen de mensen is het niet goed.En als je het niet doet is het ook niet goed.ok maar ga nu ook slapen truste die er nog lezen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit
[ afbeelding ]
Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn
Ik troost jequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Lees weer lekker mee hier...
1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000
Dus die kut SL was nergens voor nodig gisteren!
quote:
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
Staat op de sitequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:44 schreef lin1406 het volgende:
wie heeft er nu wie genomineerd?
heb het gemist gister
quote:
Klopt ja zie onderschriftquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Jouw naam he.... dat doet me ergens aan denken, ik weet alleen niet meer wat het is. En zit me rot te verzinnen...... heeft het iets met een spel te maken
[..]
Dat vroeg ik me ook af.... heb het wel gezien, maar ging allemaal zo snel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:59 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
![]()
De nominaties
1 maart om 20.22
De vrouwen hebben gekozen.
Gisteren hebben de vrouwen de mannen genomineerd. Sommige vrouwen hadden het erg moeilijk met hun keuze. Toch hebben ze allemaal twee mannen genomineerd. Alle vrouwen, op Laura na, nomineerden Alex. Aafke en Monique kozen ook nog voor Servio. Maik werd genomineerd door zowel Laura als Joanna. Dus de mannen in de gevarenzone zijn: Alex, Maik en Servio. Gerard, Karim en Philip kregen ieder één stem van respectievelijk Sofia, Sharon en Laura. Dat maakt Guido de enige man die door geen enkele vrouw genoemd is.
THXquote:
Ik wist het wel...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt ja zie onderschriftMaar zeg maar Wesley hoor
je gaat mee in het ritme van het huis hèquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
eigenlijk iedereen nog ,... de fokkers zijn ook nog een beetje rustig...
Ik zit op mijn werk...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:15 schreef bollokus het volgende:
dat moet zeker gebeuren...ik mag het nog niet van de dokter dus enh lopenkank ook nog niet dus dan maar fok!enen sstnlquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zit op me werk, dus er moet helaas ook gewerkt worden
Half 10... dan worden ze altijd gewekt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |