abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93524667
pi_93524670
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:00 schreef bamby het volgende:
Gek misschien maar ga aafke steeds grappiger vinden, wat gesprekken betreft.Oke duik alvast O-)
Heb je weer zo één:
Ik ga duiken
Ik zoek mijn bedje op
Ik plons neer

Kunnen die mensen niet gewoon melden dat ze gaan slapen?

Vooral dat bedje opzoeken. Of ze zijn straalbezopen of net verhuisd, dat ze niet weten waar de slaapkamer is.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 02:05:20 #28
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93524672
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93524674
Het is 01.00 uur ...
pi_93524682
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Heb je weer zo één:
Ik ga duiken
Ik zoek mijn bedje op
Ik plons neer

Kunnen die mensen niet gewoon melden dat ze gaan slapen?

Vooral dat bedje opzoeken. Of ze zijn straalbezopen of net verhuisd, dat ze niet weten waar de slaapkamer is.
Ga heul niet slapen dook weg voor de reacties.
:D
pi_93524687
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:05 schreef markvanrinsum het volgende:
^O^


:')

gebruik gewoon: http://www.gyazo.com ^O^ ^O^ ^O^
pi_93524704
IEMAND SNURKT!
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 02:08:39 #33
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93524708
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:06 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')

gebruik gewoon: http://www.gyazo.com ^O^ ^O^ ^O^
die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaakt
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93524712
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

die werkt hier niet goed ik heb even een cap gemaakt
[ afbeelding ]


wat werkt er niet aan?
pi_93524732
Dacht dat er een opdracht kwam...
pi_93524737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:11 schreef RiftNL het volgende:
Dacht dat er een opdracht kwam...
ze liegen hier al de hele avond :{
pi_93524762
Kom net thus van het werken en zie dit



Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn :?
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_93524766
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:11 schreef RiftNL het volgende:
Dacht dat er een opdracht kwam...
Denk het niet _O-
pi_93524769
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:11 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

ze liegen hier al de hele avond :{
Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank. :W
pi_93524784
Ik ga ook maar eens slapen.
Fijne voortzetting voor iedereen.

Gelukkig snurk ik niet, want ik wordt altijd wakker met mijn 2 katten en hondje aan voeteneind, dus ik spin hooguit in mijn slaap.

:W
pi_93524791
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:12 schreef henk.jansen het volgende:
Kom net thus van het werken en zie dit

[ afbeelding ]

Lijkt wel of zijn hersens eruit geschoten zijn :?
:Y zat ik van de week ook al naar te kijken :)
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 02:15:53 #42
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93524808
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat werkt er niet aan?
ik klik hier op
en ik krijg dit in beeld
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_93524811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:13 schreef Coos het volgende:

[..]

Dus hou ik het ook voor gezien! Slaap lekker allemaal en laten we dan maar hopen dat de voorspelling van LS uitkomt dat er morgen een exitparty komt met veel drank. :W
Truste :W
pi_93524815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:11 schreef RiftNL het volgende:
Dacht dat er een opdracht kwam...
Nee dan zouden ze leuke streams gaan maken :')
Ik ben ook slapen, morgen exitparty van Servio w/
pi_93524831
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Fijne voortzetting voor iedereen.

Gelukkig snurk ik niet, want ik wordt altijd wakker met mijn 2 katten en hondje aan voeteneind, dus ik spin hooguit in mijn slaap.

:W
Slaap lekker tussen tussen de diertjes :) :W
pi_93524847
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:16 schreef MightyDude het volgende:

[..]

Nee dan zouden ze leuke streams gaan maken :')
Ik ben ook slapen, morgen exitparty van Servio w/
:Z :W
pi_93524899


I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_93524927
Vaag af en toe hier, als je weltruste zegt tegen de mensen is het niet goed.En als je het niet doet is het ook niet goed. :? ok maar ga nu ook slapen truste die er nog lezen
pi_93524930
Man, heb net terug gelezen (tot halverwege 275) en wat een saaie meuk weer. Geen idee of er een SSL 2 komt maar ik zou me er bijna voor inschrijven puur om te garanderen dat er wat gebeurt in huis (ik verveel me nooit met vreemde mensen >:) )
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 02:26:55 #50
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_93524938
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:26 schreef bamby het volgende:
Vaag af en toe hier, als je weltruste zegt tegen de mensen is het niet goed.En als je het niet doet is het ook niet goed. :? ok maar ga nu ook slapen truste die er nog lezen
:W bamby
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')