Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!quote:
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :pquote:
Sharonke kon er gister ook wat van..quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot 12 uur slapen elke dag. Geen REET te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed al vroeg uit moet en laat die mensen!!
Wtf is jou probleem?quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:49 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het is daar net half 9 geweest. Wtf is jullie probleem? Ik zou daar het liefst tot12 uur slapen elke dag. Geen REET
te doen? Doe niet zo jaloers dat je je bed
al vroeg uit moet en laat die mensen!!
als ervaringsdeskundige moet ieook alles kunnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:50 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja grote kans.. Die wil nu ook gitaris worden! Volgende die zo irritant gaat zitten pingelen.. :p
Die deuntjes van Karim klinken soms wel leuk! :p Maar dan voor 2 min! Sharon heb ik niet gehoord Hahah..quote:
Nope helemaal niks..quote:
Die Serpentio heeft een eigen dunk waar je niet goed van word.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. "
Moguhquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:10 schreef Anneloortje het volgende:
Smorgens!
Aafke wat heb je op je hoofd?
Mooi begin van de dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Servio: " Ik lijk ook zoveel op m'n moeder, die heeft ook altijd gelijk. "
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezienquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef little_me het volgende:
aafke : zou die relatie van Guido en Laura fake zijn!!
Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Beter die badjas dan dat bsbtruitje van gisteren...
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef Misiuuu het volgende:
Karim weer zijn rode broek aan..
(niet mooi)!
Vannacht toch ook al???quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Komt vast en zeker vandaag nog extra clue bij, als ze iets willen dat iets uit komt doen ze het meteen goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef AMD-XP het volgende:
[..]
Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..
daarom het werd maar weer bevestigd!quote:
Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doen
Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Het mag van mij! In je koffiedik kijken en ook dat de relatie bekend wordt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom het werd maar weer bevestigd!![]()
ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.
Serpentine kon er niets van.
Jaa, klopt! Hahah..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozen
Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef minzo het volgende:
[..]
Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapen
Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!
Ik vind Laura ook leuk. Die is teminste netjes en normaal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
Dude was een grapjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:
I kvind het trouwens altijd viezig als mannen ongedouched beneden komen/ aan tafel.
Mannen ruiken vaak zo naar natte hond.
Teminste, de mijne wel :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |