abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:12:16 #126
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529419
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:09 schreef little_me het volgende:
aafke : zou die relatie van Guido en Laura fake zijn!!
dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529422
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:11 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Beter die badjas dan dat bsbtruitje van gisteren...
Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:12:50 #128
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:47 schreef Misiuuu het volgende:
Karim weer zijn rode broek aan..
(niet mooi)!
Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529452
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:

[..]

dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Vannacht toch ook al???
Ook leeg
pi_93529457
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef bollokus het volgende:

[..]

dat gaat vandaag ook bekent worden. heb het net in mijn koffiedik gezien
Komt vast en zeker vandaag nog extra clue bij, als ze iets willen dat iets uit komt doen ze het meteen goed
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:13:43 #131
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529463
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef AMD-XP het volgende:

[..]

Ik heb dus wat gemist gister? zag ze wel oefenen op de BSB..
Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.
Serpentine kon er niets van.
Het is de gekte van de verslaving.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:14:13 #132
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529477
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Vannacht toch ook al???
daarom het werd maar weer bevestigd! O-) O-)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529480
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:52 schreef superkokje het volgende:

[..]

BEn zeker niet jaloers. Ze willen zelf bekeken worden, dan zullen ze er ook iets voor moeten doen ;)
Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...
pi_93529492
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapen
pi_93529498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:

[..]

daarom het werd maar weer bevestigd! O-) O-)
Het mag van mij! In je koffiedik kijken en ook dat de relatie bekend wordt!
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:14:58 #136
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529499
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:13 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Nee je hebt niets gemist. BSB gedachte van 8 jaar gelee lekker vasthouden. Dit verziekt alles.
Serpentine kon er niets van.
ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:15:27 #137
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529516
I kvind het trouwens altijd viezig als mannen ongedouched beneden komen/ aan tafel.
Mannen ruiken vaak zo naar natte hond.
Teminste, de mijne wel :p
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529518
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 10:12 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Heeft lekkere Guido ook zijn ruikbroek weer aan Die hij nu 3 weken aanheeft.
Huimig luchtje, vast!
Jaa, klopt! Hahah..
Dat viel mij ook al op dat hij die elke dag aan heeft behalve eergisteren of was dat gisteren? Lekker fris.. :p
pi_93529520
Mogguh :W
Ze zitten aan het ontbijt.. :)
Karim heeft gewoon wéér die rode broek aan :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:15:58 #140
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529533
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef bollokus het volgende:

[..]

ja het leven van een secrt story fan gaat niet over rozen
Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529535
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef minzo het volgende:

[..]

Hij heeft hem maar 2 uur per dag aan, de rest is hij toch aan het slapen
Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..
pi_93529537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:14 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Uh nee, ze willen 100.000 winnen dmv een spel. Het is nooit goed, want als ze vroeg gaan slapen dan zijn de avondmensen weer aan het zeiken. Zij zitten in het huis, zij spelen het spel.. en ''wij'' kunnen dan bepalen of we kijken. Sommige hier denken dat omdat ze kijken ze dan de regie in handen krijgen ofso...
Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:16:25 #143
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529546
En de wijsheid van Karim en Geer en de bodies van Guidjke en Flip!
Het is de gekte van de verslaving.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:16:32 #144
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529553
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:

[..]

Nee he, gelukkig hebben we Guido en Flip!
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:17:00 #145
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529566
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:

[..]

een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
Ik vind Laura ook leuk. Die is teminste netjes en normaal.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Geef jij je maar snel op voor deel 2. Dan kunnen we 24 uur per dag van jou actieve leven daar genieten zo te lezen. Pff..
Dude was een grapje
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:17:38 #147
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529587
~O> En Servio is ook neit lelijk maar voor mij te vals.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529593
Serpetio last van zijn enkel "hij doet zeer als ik in een bochtje moet rennen"
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93529594
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gewoon normale tijden opstaan en naar bed. Als ze een feestej hebben gehad, mogen ze van mij best tot 12 uur op bed blijven liggen....
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.
pi_93529599
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:15 schreef Anneloortje het volgende:
I kvind het trouwens altijd viezig als mannen ongedouched beneden komen/ aan tafel.
Mannen ruiken vaak zo naar natte hond.
Teminste, de mijne wel :p
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaan ;)
Ook leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')