abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530139
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Stability het volgende:
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
pi_93530142
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
Ik snap dat wel een beetje, maar voor een pro gamer vind ik het wel zwak. Maarja misschien ziet hij gewoon dat hij niet kan winnen, omdat het geheim bijna zeker geraden gaat worden
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:33:43 #203
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93530162
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
pi_93530186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
van mij mag ze :) laat haar die glibbert ook meenemen dan
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:34:25 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530193
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef Stability het volgende:

[..]

asjeblieft c_/ O~)
Thanks, lekkerrrrrrrrr ^O^

Nu weet ik waarom ik Laura niet leuk vind. Zij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, dat is het!!!
Of ze nu in een gewoon gesprek zit, of ze nu meeleeft met Monique en haar misere, of ze de ellenlange verhalen van Alex aanhoort.
Ze kijkt altijd hetzelfde, en soms afgewisseld met een frons.
Goed dat dat opgelost is :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93530201
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
:X
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:00 #207
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530211
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Rayen 2½ jaar!
pi_93530217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
Hahaha ik wel 8)7
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:39 #209
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530233
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Hahaha ik wel 8)7
same here
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530261
Karim is sweet O+
pi_93530328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:38:59 #212
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530333
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Ik weet niet misschien begint hij meer voor haar te voelen dan alleen een nep liefde maar kan dat niet vanwege vriendinnetje thuis. Maar volgens mij vind hij de opdracht te lastig uit te voeren als dat niet op hun eigen manier kan maar steeds door de stem gestuurd wordt. Daarbij hebben de andere deelnemers gisteren allemaal hinst gekregen tijdens een gesprek in de kvdw. Dit geheim moet er blijkbaar snel uit. Guido heeft dat heel goed door en ziet volgens mij het nut er niet van in om er nog veel moeite ervoor te doen.
pi_93530360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
Dit.
pi_93530374
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93530421


Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93530441
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
pi_93530445
servio de graaierd is er weer bij hoor....de boodschappen
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:44:17 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
pi_93530516
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
Je bedoelt de inzet van Laura
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:37 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530560
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef superkokje het volgende:

[..]

Je bedoelt de inzet van Laura
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
pi_93530573
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
In die clue stond wel Jan smit en hij heeft een liedje " Laura" wat ze zelfs al eens gezongen hebben.. |:(
Ik denk dat de meeste anderen dit geheim allang verprutst of opgegeven zouden hebben. :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:47:20 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530575
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]

Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
_O- Right ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Iedereen zit volgens mij dicht bij dit geheim, ik heb Aafke, Servio en Sofie er ook al over gehoord.
Maar ze willen maar niet drukken :(
Rayen 2½ jaar!
pi_93530580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Urb het volgende:

[..]

Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Ook leeg
pi_93530641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Of zoals ik een aantal bewoners heb horen zeggen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat Laura zoiets zou doen, een neprelatie hebben.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 10:49:25 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93530642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:

..
Maar ze willen maar niet drukken :(
Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93530650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:

[..]

Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
DAt meisje ben ik het mee eens, Toch kwam 80% van het initiatief bij L vandaan. Gwas te druk met andere dingen, vooral slapen
pi_93530668
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:50:22 #228
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530669
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O-
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:06 #229
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530691
Er zal vandaag wel weer een hele dikke vette clue naarbinnen worden gegooid. Het gaat er vandaag of morgen uit. Morgen nog beter ivm liveshow.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:16 #230
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530699
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
kun jij ook koffiedik kijken?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:52:16 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530723
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O- _O- _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_93530732
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:54:11 #233
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93530790
Het lijkt alsof ze de mogelijkheid tot een romance tussen Alex en Laura willen open laten voor de kijker. De paar keer dat ik de dagelijkse show op TV had gezien, hadden ze het steeds over de ontluikende liefde van Laura en Alex. Die verstoord werd door het geheim van Laura. En zij dus voor een keuze, of het spel of de liefde, stond. Terwijl ik op de streams toch meer het idee krijg dat die 'liefde' voor Alex niet zo heftig aanwezig is bij Laura, als dat ze in de dagelijkse show de kijker laten geloven. En net voor de mogelijke exit van Alex, is het dan handig het geheim van Laura en Guidette te laten raden. Zodat Alex dan blijft om de verhaallijn met Laura voort te zetten :)
pi_93530818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef bollokus het volgende:

[..]

kun jij ook koffiedik kijken?
Ik loop stage..
Ook leeg
pi_93530825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
Ik ben daar helemaal eens, als eenmaal iemands dichtbij is dan vind ik dat ze die genen mogen helpen zoals bij Alex(had ook iets minder mogen zijn).
pi_93530868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
+1 :{

Karim & Gerard weer lekker bezig buiten _O_
pi_93530902
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93530966
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
doorligplekken??
Ook leeg
pi_93530988
gaat ie dan toch nog een poging wagen
pi_93531027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
pi_93531045
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
hahaha indd
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:02:46 #242
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531053
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
tsja ik geloof het ook :'(
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:00 #243
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531060
Wenkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
be nice or go away
pi_93531064
Mieperts, ze gaan hun wimpers verven, ze doen net alsof het een levensgevaarlijke operatie is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:26 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531075
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
Wie op wat?
pi_93531081
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531090
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
pi_93531111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef marky het volgende:

[..]

Wie op wat?
G op L
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:05:24 #249
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Stability het volgende:

[..]

goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Nou, op zich niet xo, ik ben blond, als ik me opmaak dan teken ik mijn wenkbrauwen een beetje bij, anders zijn ze wel heel licht, verven vind ik een ander uiterste, geen zin om elke dag volledig te make-uppen. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
Och, daar kan de stem wat aan doen, haar roepen als de zooi er net op zit. ;)
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:47 #250
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531184
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')