abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530139
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Stability het volgende:
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
pi_93530142
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
Ik snap dat wel een beetje, maar voor een pro gamer vind ik het wel zwak. Maarja misschien ziet hij gewoon dat hij niet kan winnen, omdat het geheim bijna zeker geraden gaat worden
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:33:43 #203
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93530162
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
pi_93530186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
van mij mag ze :) laat haar die glibbert ook meenemen dan
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:34:25 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530193
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef Stability het volgende:

[..]

asjeblieft c_/ O~)
Thanks, lekkerrrrrrrrr ^O^

Nu weet ik waarom ik Laura niet leuk vind. Zij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, dat is het!!!
Of ze nu in een gewoon gesprek zit, of ze nu meeleeft met Monique en haar misere, of ze de ellenlange verhalen van Alex aanhoort.
Ze kijkt altijd hetzelfde, en soms afgewisseld met een frons.
Goed dat dat opgelost is :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93530201
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
:X
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:00 #207
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530211
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Rayen 2½ jaar!
pi_93530217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
Hahaha ik wel 8)7
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:39 #209
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530233
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Hahaha ik wel 8)7
same here
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530261
Karim is sweet O+
pi_93530328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:38:59 #212
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530333
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Ik weet niet misschien begint hij meer voor haar te voelen dan alleen een nep liefde maar kan dat niet vanwege vriendinnetje thuis. Maar volgens mij vind hij de opdracht te lastig uit te voeren als dat niet op hun eigen manier kan maar steeds door de stem gestuurd wordt. Daarbij hebben de andere deelnemers gisteren allemaal hinst gekregen tijdens een gesprek in de kvdw. Dit geheim moet er blijkbaar snel uit. Guido heeft dat heel goed door en ziet volgens mij het nut er niet van in om er nog veel moeite ervoor te doen.
pi_93530360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
Dit.
pi_93530374
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93530421


Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93530441
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
pi_93530445
servio de graaierd is er weer bij hoor....de boodschappen
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:44:17 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
pi_93530516
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
Je bedoelt de inzet van Laura
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:37 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530560
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef superkokje het volgende:

[..]

Je bedoelt de inzet van Laura
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
pi_93530573
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
In die clue stond wel Jan smit en hij heeft een liedje " Laura" wat ze zelfs al eens gezongen hebben.. |:(
Ik denk dat de meeste anderen dit geheim allang verprutst of opgegeven zouden hebben. :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:47:20 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530575
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]

Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
_O- Right ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Iedereen zit volgens mij dicht bij dit geheim, ik heb Aafke, Servio en Sofie er ook al over gehoord.
Maar ze willen maar niet drukken :(
Rayen 2½ jaar!
pi_93530580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Urb het volgende:

[..]

Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Ook leeg
pi_93530641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Of zoals ik een aantal bewoners heb horen zeggen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat Laura zoiets zou doen, een neprelatie hebben.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 10:49:25 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93530642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:

..
Maar ze willen maar niet drukken :(
Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_93530650
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:46 schreef marky het volgende:

[..]

Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
DAt meisje ben ik het mee eens, Toch kwam 80% van het initiatief bij L vandaan. Gwas te druk met andere dingen, vooral slapen
pi_93530668
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
Ook leeg
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:50:22 #228
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530669
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O-
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:06 #229
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530691
Er zal vandaag wel weer een hele dikke vette clue naarbinnen worden gegooid. Het gaat er vandaag of morgen uit. Morgen nog beter ivm liveshow.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:51:16 #230
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530699
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel lachen zijn dat het geheim morgen in het laatste uur voor de liveshow bekend wordt. Kan Alex nog net even de liefde verklaren voor ie eventueel het huis uit gaat! En het scheelt ons gesprekken over: "Ik wist het eigenlijk wel, ik heb mensenkennis, weet je.." "Goh, Laura, je bent echt mijn maatje en ik vind je nu nog leuker" "Eigenlijk voel ik me nu een stuk zekerder.. "
kun jij ook koffiedik kijken?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:52:16 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530723
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:49 schreef just me het volgende:

[..]

Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
_O- _O- _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_93530732
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
net niet te oud
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:54:11 #233
335246 Praatpoeder
Mama van ...
pi_93530790
Het lijkt alsof ze de mogelijkheid tot een romance tussen Alex en Laura willen open laten voor de kijker. De paar keer dat ik de dagelijkse show op TV had gezien, hadden ze het steeds over de ontluikende liefde van Laura en Alex. Die verstoord werd door het geheim van Laura. En zij dus voor een keuze, of het spel of de liefde, stond. Terwijl ik op de streams toch meer het idee krijg dat die 'liefde' voor Alex niet zo heftig aanwezig is bij Laura, als dat ze in de dagelijkse show de kijker laten geloven. En net voor de mogelijke exit van Alex, is het dan handig het geheim van Laura en Guidette te laten raden. Zodat Alex dan blijft om de verhaallijn met Laura voort te zetten :)
pi_93530818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:51 schreef bollokus het volgende:

[..]

kun jij ook koffiedik kijken?
Ik loop stage..
Ook leeg
pi_93530825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
Ik ben daar helemaal eens, als eenmaal iemands dichtbij is dan vind ik dat ze die genen mogen helpen zoals bij Alex(had ook iets minder mogen zijn).
pi_93530868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:52 schreef dasaliz het volgende:
ik zie niet goed wat de reden zou kunnen zijn waarom ze nog twee bewoners zonder geheim in het huis willen hebben. Of hebben ze misschien voeding nodig voor de liveshow van donderdag?

blijf erbij dat ik de verdeling van clues naar de verschillende geheimen onevenredig vind verdeeld.
van mij had het guido en laura geheim nog wel even mogen duren. vond het wel grappig eigenlijk en leverde best aardige beelden op.
snap wel dat ze vinden dat ze teveel gestuurd worden door de stem. ze deden het zonder die hulp ook best aardig. al die sturingen, zoals het diner, zijn er alleen maar op gericht om het geheim te laten raden.
+1 :{

Karim & Gerard weer lekker bezig buiten _O_
pi_93530902
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93530966
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
doorligplekken??
Ook leeg
pi_93530988
gaat ie dan toch nog een poging wagen
pi_93531027
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:58 schreef Stability het volgende:
ieuw ...sophia heeft creme op dr kont gesmeerd....ze heeft uitslag
Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
pi_93531045
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:01 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Kont van Sophia? Waar heeft ze die dan?
hahaha indd
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:02:46 #242
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531053
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
tsja ik geloof het ook :'(
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:00 #243
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531060
Wenkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
be nice or go away
pi_93531064
Mieperts, ze gaan hun wimpers verven, ze doen net alsof het een levensgevaarlijke operatie is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:26 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531075
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:00 schreef superkokje het volgende:
gaat ie dan toch nog een poging wagen
Wie op wat?
pi_93531081
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531090
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef kahaarin het volgende:
Webkbrauwen verven... Naja, je moet toch wat doen. ;)
Goedemorgen trouwens. ;) :W
Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
pi_93531111
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef marky het volgende:

[..]

Wie op wat?
G op L
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:05:24 #249
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Stability het volgende:

[..]

goeiemorgen :) ja heel apart, wenkbrauwen verven...
Nou, op zich niet xo, ik ben blond, als ik me opmaak dan teken ik mijn wenkbrauwen een beetje bij, anders zijn ze wel heel licht, verven vind ik een ander uiterste, geen zin om elke dag volledig te make-uppen. ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:03 schreef Misiuuu het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze bassie wenkbrauwen krijgt!
Hahaha nee grapje! Dat zou zielig zijn! :p
Och, daar kan de stem wat aan doen, haar roepen als de zooi er net op zit. ;)
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:47 #250
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531184
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:52 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531192
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef superkokje het volgende:

[..]

G op L
Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
pi_93531212
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef marky het volgende:

[..]

Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:26 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531246
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef superkokje het volgende:

[..]

guido
Nou drukken dan. Ze weten het want het is ze haast verteld dus gaan.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:27 #254
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531247
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531252
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
Yep, Alex denkt dat ie er weer helemaal bijhoort maar word gewoon gebruikt. _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:09:51 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
_O- _O_
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:11:11 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531339
Haha, Mo is net tot de conclusie gekomen dat ze zonne-allergie heeft en gaat gewoon in de zon zitten, da's nie zo slim he... ;)
be nice or go away
pi_93531364
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:12:52 #259
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531395
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Rayen 2½ jaar!
pi_93531452
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
En zei hij dat tegen sharon?
pi_93531465
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Hahaha dat dacht ik net ook!
Aafke ziet er altijd uit als een heks..
En ze wil straks Sharon ook epileren!
Aafke kan het niet.. Dat verven ook niet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:34 #262
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531481
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:13 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531503
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:33 #264
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531514
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken

dus ja
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531527
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:09 #266
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531533
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
Freddy Mercury kan het ook ;)
pi_93531534
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531561
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
en wel twee keer ook :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:51 #269
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_93531564
Goedemorgen! Is er nog wat gebeurd vanacht?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:04 #270
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
pi_93531573
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
hahaha ik zat in mezelf al te zingen: i want to break free :Y
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531585
Flip wil op Sofia drukken ( wanneer hij weer kan ) en wil weten wat de anderen op haar fout gegokt hebben.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:47 #273
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531589
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
Ja, maar die wilde free breaken oid. ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken
dus ja
Lijkt mij erg vervelend maar goed. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:19:06 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531604
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
pi_93531622
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
pi_93531628
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>
Ook leeg
pi_93531629
:W Fu......euh Fokkers.

Ieuw.... ja hoor, zet ik de tv aan en het eerste wat ik zie....Laura aan het kriebelen :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531639
ik word echt kotsmisselijk van die Laura en Guido }:| :r
pi_93531642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:

[..]

ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
:Y :X _O-
pi_93531648
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
Zal ik wel geen smaak hebben
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531679
Guido gaat niet naar huis hoor :N
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:21:27 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
ze zijn een ramp op zichzelf , maar een wereldramp dat ook weer niet
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:22:18 #283
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531722
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:

[..]

misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
pi_93531740


quote:
Schoon En Rein Voor Ieder Object
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:23:30 #285
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531763
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:08 #286
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531785
Lol, Aafke kan ook aan Servio vragen voor make-up tips. O-)
be nice or go away
pi_93531805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Was vorige week ook zo, niks bijnzonders hoor, ze moeten gewoon even bepaalen wie wat waar gaat zitten
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:56 #288
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531814
Servio mag van mij wel weg, alleen al omdat hij zo goed bij de dames ligt >:)

Als iedereen elkaar allemaal lief vindt en irritaties uit de weg worden geruimd zitten we straks alleen nog maar naar hangende, kriebelende en slapende mensen te kijken :{w
pi_93531825
Sofia heeft gewoon 15000+ in kluis en doet er gewoon niks mee
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:25:17 #290
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531826
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]

er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
pi_93531851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:

[..]

Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531863
Als je het maar niet over BB6-jeroen hebt spapaars :P

oh en als dit de lapo is: Ik open geen nieuwe
pi_93531867
servio wil slaap pillen....nou kom hier maar heen , ik maak ze wel ff voor je }) })
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531884
Ik ga zappen, kan dat gekriebel niet lander aan zien :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531886
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
pi_93531892
Er staat iets klaar in het labirinth :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:27:31 #297
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531899
Oeh, labyrint. :)
be nice or go away
pi_93531918
een tondeuse :D
pi_93531921
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim ! :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:29:06 #300
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Weinig vermoed ik, ze brengen het geheel heel laf in beeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')