abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93531628
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>
Ook leeg
pi_93531629
:W Fu......euh Fokkers.

Ieuw.... ja hoor, zet ik de tv aan en het eerste wat ik zie....Laura aan het kriebelen :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531639
ik word echt kotsmisselijk van die Laura en Guido }:| :r
pi_93531642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:

[..]

ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
:Y :X _O-
pi_93531648
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
Zal ik wel geen smaak hebben
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531679
Guido gaat niet naar huis hoor :N
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:21:27 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
ze zijn een ramp op zichzelf , maar een wereldramp dat ook weer niet
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:22:18 #283
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531722
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:

[..]

misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
pi_93531740


quote:
Schoon En Rein Voor Ieder Object
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:23:30 #285
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531763
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:08 #286
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531785
Lol, Aafke kan ook aan Servio vragen voor make-up tips. O-)
be nice or go away
pi_93531805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Was vorige week ook zo, niks bijnzonders hoor, ze moeten gewoon even bepaalen wie wat waar gaat zitten
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:56 #288
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531814
Servio mag van mij wel weg, alleen al omdat hij zo goed bij de dames ligt >:)

Als iedereen elkaar allemaal lief vindt en irritaties uit de weg worden geruimd zitten we straks alleen nog maar naar hangende, kriebelende en slapende mensen te kijken :{w
pi_93531825
Sofia heeft gewoon 15000+ in kluis en doet er gewoon niks mee
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:25:17 #290
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531826
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]

er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
pi_93531851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:

[..]

Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531863
Als je het maar niet over BB6-jeroen hebt spapaars :P

oh en als dit de lapo is: Ik open geen nieuwe
pi_93531867
servio wil slaap pillen....nou kom hier maar heen , ik maak ze wel ff voor je }) })
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531884
Ik ga zappen, kan dat gekriebel niet lander aan zien :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531886
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
pi_93531892
Er staat iets klaar in het labirinth :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:27:31 #297
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531899
Oeh, labyrint. :)
be nice or go away
pi_93531918
een tondeuse :D
pi_93531921
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim ! :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:29:06 #300
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Weinig vermoed ik, ze brengen het geheel heel laf in beeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')