quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is![]()
maar hij voegt ook NIKS toe
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Zal ik wel geen smaak hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is![]()
maar hij voegt ook NIKS toe
edit: en hij práat zelfs sloom![]()
ze zijn een ramp op zichzelf , maar een wereldramp dat ook weer nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. "
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
Was vorige week ook zo, niks bijnzonders hoor, ze moeten gewoon even bepaalen wie wat waar gaat zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,
sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en MoOok Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben
![]()
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim !quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten
Weinig vermoed ik, ze brengen het geheel heel laf in beeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |