abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:06:52 #251
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531192
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:04 schreef superkokje het volgende:

[..]

G op L
Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
pi_93531212
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef marky het volgende:

[..]

Op Guido en Laura of op Gerard die een poging waagt op het geheim van Laura?
guido
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:26 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93531246
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:07 schreef superkokje het volgende:

[..]

guido
Nou drukken dan. Ze weten het want het is ze haast verteld dus gaan.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:08:27 #254
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531247
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531252
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:06 schreef bollokus het volgende:
de mannen zijn weer goed bezig buiten met de boel te flessen
Yep, Alex denkt dat ie er weer helemaal bijhoort maar word gewoon gebruikt. _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:09:51 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531299
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
hahaha karim zegt ik heb een manier voor nomineren

ik ga gewoon puur af op uiterlijk
_O- _O_
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:11:11 #257
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531339
Haha, Mo is net tot de conclusie gekomen dat ze zonne-allergie heeft en gaat gewoon in de zon zitten, da's nie zo slim he... ;)
be nice or go away
pi_93531364
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:12:52 #259
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531395
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Rayen 2½ jaar!
pi_93531452
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
En zei hij dat tegen sharon?
pi_93531465
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 11:12 schreef TimeJumper het volgende:
Stel dat het koppel Laura en Guido echt zou zijn, wat een saai en gezapig stel zou het dan zijn zeg :r

Zo ik zou echt mijn make-up/verven niet door Aafke laten doen, zelf doet ze het ook altijd zo lelijk ;(
Hahaha dat dacht ik net ook!
Aafke ziet er altijd uit als een heks..
En ze wil straks Sharon ook epileren!
Aafke kan het niet.. Dat verven ook niet!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:34 #262
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531481
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:13 #263
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531503
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:16:33 #264
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531514
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken

dus ja
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93531527
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:09 #266
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531533
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef kahaarin het volgende:
Zou dat goed stofzuigen? Op die hoge hakken. :D
Freddy Mercury kan het ook ;)
pi_93531534
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef Flow3r het volgende:
en Laura kriebelt Guido maar weer eens voor de verandering :O
ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531561
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
en wel twee keer ook :D
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:17:51 #269
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_93531564
Goedemorgen! Is er nog wat gebeurd vanacht?
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:04 #270
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531569
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef wieweetwatt het volgende:

[..]

Ze is saai maar ze mag mij ook wel een keer kriebelen :Y
nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
pi_93531573
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
hahaha ik zat in mezelf al te zingen: i want to break free :Y
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531585
Flip wil op Sofia drukken ( wanneer hij weer kan ) en wil weten wat de anderen op haar fout gegokt hebben.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:18:47 #273
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531589
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Freddy Mercury kan het ook ;)
Ja, maar die wilde free breaken oid. ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:16 schreef bollokus het volgende:
ik denk dat er wel meer zijn die zuigen met hogehakken
dus ja
Lijkt mij erg vervelend maar goed. :D
be nice or go away
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:19:06 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531604
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
pi_93531622
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

nah kom op, omdat Laura toevallig een mooi meissie is mag ze blijven en vinden we haar leuk?
Wat voegt zij nou helemaal toe aan het spel? Niks toch? :Z
misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
pi_93531628
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>
Ook leeg
pi_93531629
:W Fu......euh Fokkers.

Ieuw.... ja hoor, zet ik de tv aan en het eerste wat ik zie....Laura aan het kriebelen :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531639
ik word echt kotsmisselijk van die Laura en Guido }:| :r
pi_93531642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:17 schreef Stability het volgende:

[..]

ik zou er helemaal gek van worden, dat irritante gekriebel.
en ze gaat maar door he?
:Y :X _O-
pi_93531648
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef Flow3r het volgende:
Dan kan Guido wel winnen want hij ligt goed bij de dames omdat ie zo knap is :O

maar hij voegt ook NIKS toe ~O>

edit: en hij práat zelfs sloom :{w
Zal ik wel geen smaak hebben
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531679
Guido gaat niet naar huis hoor :N
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:21:27 #282
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:11 schreef Urb het volgende:
Gerard: " Als er een wereldramp zou gebeuren dan zou niemand meer naar secret story kijken. " _O-
ze zijn een ramp op zichzelf , maar een wereldramp dat ook weer niet
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:22:18 #283
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531722
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:19 schreef superkokje het volgende:

[..]

misschien iets te weinig, maar vind dat ze een goed karakter heeft. Echt mooi vind ik haar niet, maar heeft uitstraling
er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
pi_93531740


quote:
Schoon En Rein Voor Ieder Object
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:23:30 #285
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93531763
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:08 #286
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531785
Lol, Aafke kan ook aan Servio vragen voor make-up tips. O-)
be nice or go away
pi_93531805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:23 schreef bollokus het volgende:
hoezo het spel word niet gestuurd,

sofia zegt letterlijk. ik denk dat morgen weer word gerepeteerd wie waarmoet gaan zitten.
Was vorige week ook zo, niks bijnzonders hoor, ze moeten gewoon even bepaalen wie wat waar gaat zitten
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:24:56 #288
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93531814
Servio mag van mij wel weg, alleen al omdat hij zo goed bij de dames ligt >:)

Als iedereen elkaar allemaal lief vindt en irritaties uit de weg worden geruimd zitten we straks alleen nog maar naar hangende, kriebelende en slapende mensen te kijken :{w
pi_93531825
Sofia heeft gewoon 15000+ in kluis en doet er gewoon niks mee
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:25:17 #290
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531826
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]

er zijn zoveel mensen met een goed karakter en een leuk koppie, dit is een spel remember?
Daarom mag van mij Maik wel blijven, wie weet wat er nog allemaal gebeuren gaat tussen hem en Mo >:) Ook Alex mag blijven omdat de meeste dames hem weg willen hebben >:)
Maar zowel Sharon, Laura als Guido voegen tot nu toe helemaal niks toe aan het spel en is ook niet leuk voor de kijkers, ook al zijn ze nog zoooo lief en mooi :O
Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
pi_93531851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef spapaars het volgende:

[..]

Saaie bewoners zijn potentiële winnaars gebleken, gezien het verleden.
shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531863
Als je het maar niet over BB6-jeroen hebt spapaars :P

oh en als dit de lapo is: Ik open geen nieuwe
pi_93531867
servio wil slaap pillen....nou kom hier maar heen , ik maak ze wel ff voor je }) })
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93531884
Ik ga zappen, kan dat gekriebel niet lander aan zien :{w
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_93531886
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
pi_93531892
Er staat iets klaar in het labirinth :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:27:31 #297
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_93531899
Oeh, labyrint. :)
be nice or go away
pi_93531918
een tondeuse :D
pi_93531921
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef Tamaartje het volgende:
Philip wil zo graag drukken op Sofia.. maar hij moet nog tot vrijdag wachten ;(
Vraag me echt af of het warm is though, ben benieuwd. Flipje is wel slim ! :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:29:06 #300
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_93531946
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

shit, had ik mij wel aan moeten melden dus. Had scanman ook nog wat te doen :P
Weinig vermoed ik, ze brengen het geheel heel laf in beeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')