abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93529831
Beter Maik eruit :)
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:25:11 #177
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93529843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties :9
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
pi_93529846
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
ja die absoluut ook
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:25:22 #179
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529863
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Stability het volgende:
we moeten niet te vaak zeggen dat servio of sophia naar huis moeten , de redaktie leest ook mee he, en om ons te fucken zouden ze die twee er nog in laten ook :r :X
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft :P

Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit :')
pi_93529864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
pi_93529873
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Heeft niks met elkaar temaken, nominaties zullen gewoon dorgaan begreep ik.
Time will tell wat Guidson zal doen maar hij lijkt alweer een stuk vrolijker! :Y
pi_93529879
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:

[..]

neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
Servio ook met alex :Y

en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht ??
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_93529883
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft :P

Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit :')
ja hahaha
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:26:37 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529894
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja O+ Ik heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien _O-

heerlijk!
Ik hoop het ook, nadeel dan weer als Alex blijft dat hij zich dan de komende dagen urenlang gaat lopen verontschuldigen dat hij er nog in zit, verwacht ik _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_93529923
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:06 #187
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
Ja eigenlijk wel, dat is net zo'n zoutloze zak als Laura :Y
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:14 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93529947
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden, vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder geheim vind hij het niet leuk en heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 02-03-2011 10:34:56 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:23 #189
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529953
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y c_/
Rayen 2½ jaar!
pi_93529977
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan verveeld zich dood had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
Oke spannend.. ben benieuwd :)
pi_93529990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y c_/
asjeblieft c_/ O~)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:30:26 #192
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530033
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
graag!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530041
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:31:27 #194
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530081
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
iedereen heeft dat al een keer gehad! dus ik weet het niet geloof niet dat hij het zo snel op geeft
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530086
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest? -O-
pi_93530087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef bollokus het volgende:

[..]

graag!
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan c_/ })
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93530107
dahm het verschil tussen Sophia en Geer

monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:32:37 #198
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530117
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Stability het volgende:

[..]

asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan c_/ })
dank je, ben ook en zoet menneke O-)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530119
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Servio ook met alex :Y

en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht??

Ik denk aandacht hij vond het spel niet eerlijk en was sagarijnig op Laura..
Ik denk niet dat hij weg gaat!


Ik irriteer mij aan Monique sinds ze met Maik die oesters moest maken voor het diner! Ze is een beetje nep.. Ofzo..
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:33:00 #200
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Barb_ het volgende:
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest? -O-
als je de bron had gelezen........
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')