Dan zal je lang moeten wachten, want ze kijkt altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
hier is iemand die niet zo liefdevol gewekt is met de stem......quote:
Goed zo Tamara! Het is weer net Blijdorpquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhh Maik.. er zit wat wits op je lip
maar dat doen ze zelf toch? Zo laat gaan slapen? Dus ja dan pech dat ze om half 9 gewekt worden. Ze weten dat, dus dan moet je daar rekening meehouden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.
quote:
Dat zeg ik ook altijd, eerst douchen, dat doen ze bij de hoeren ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaan
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties
quote:
Nee morgen, als Servio niet meer terug komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ze weer naar huis vandaag?
hope soquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Van mij mag ze nu ook, zo vrolijk is ze nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien
heerlijk!
let's make some tvquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |