Dan zal je lang moeten wachten, want ze kijkt altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
hier is iemand die niet zo liefdevol gewekt is met de stem......quote:
Goed zo Tamara! Het is weer net Blijdorpquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euhh Maik.. er zit wat wits op je lip
maar dat doen ze zelf toch? Zo laat gaan slapen? Dus ja dan pech dat ze om half 9 gewekt worden. Ze weten dat, dus dan moet je daar rekening meehouden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.
quote:
Dat zeg ik ook altijd, eerst douchen, dat doen ze bij de hoeren ook!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaan
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties
quote:
Nee morgen, als Servio niet meer terug komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ze weer naar huis vandaag?
hope soquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Van mij mag ze nu ook, zo vrolijk is ze nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien
heerlijk!
let's make some tvquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen.
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties
neej joh die kan nog voor wat actie zorgenquote:
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Stability het volgende:
we moeten niet te vaak zeggen dat servio of sophia naar huis moeten , de redaktie leest ook mee he, en om ons te fucken zouden ze die twee er nog in laten ook![]()
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Heeft niks met elkaar temaken, nominaties zullen gewoon dorgaan begreep ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Servio ook met alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
ja hahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft
Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit
Ik hoop het ook, nadeel dan weer als Alex blijft dat hij zich dan de komende dagen urenlang gaat lopen verontschuldigen dat hij er nog in zit, verwacht ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien
heerlijk!
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden, vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder geheim vind hij het niet leuk en heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee
Oke spannend.. ben benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan verveeld zich dood had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
asjeblieftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
graag!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee
iedereen heeft dat al een keer gehad! dus ik weet het niet geloof niet dat hij het zo snel op geeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaanquote:
dank je, ben ook en zoet mennekequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
[..]
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan![]()
Ik denk aandacht hij vond het spel niet eerlijk en was sagarijnig op Laura..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Servio ook met alex![]()
en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht??
als je de bron had gelezen........quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Barb_ het volgende:
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |