abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:18:15 #151
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529613
Er hangt een witte kwak uit maiks mond
Caps anyone?
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529617



Euhh Maik.. er zit wat wits op je lip :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:18:30 #153
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93529621
Laura trekt ook steeds meer naar alex nu ze weet dat die ridder is :')
Eerst moest ze niks meer van hem weten, dom sletje
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:18:41 #154
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529627
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:16 schreef bollokus het volgende:

[..]

een liefdevolle blik van laura maakt voor mij de dag goed ;-
Dan zal je lang moeten wachten, want ze kijkt altijd hetzelfde. :P
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:18:51 #155
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529630
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef minzo het volgende:

[..]

Dude was een grapje
hier is iemand die niet zo liefdevol gewekt is met de stem......
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:18:55 #156
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529633
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Euhh Maik.. er zit wat wits op je lip :')
Goed zo Tamara! Het is weer net Blijdorp :P
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529647
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef henkbarte het volgende:

[..]

Naja dat doen ze al paar weken nu, half 10 hier is half 9 daar. En dan gaan nog mensen komen met: ''heh heh ze zijn ein-de-lijk wakker''. Dat is toch kansloos. Sommige zijn tot 1-3 uur wakker. Net of je dan lekker om 7 uur opga om vervolgens heel de dag fit te zijn en weer tot 1-3 uur doorgaan.
maar dat doen ze zelf toch? Zo laat gaan slapen? Dus ja dan pech dat ze om half 9 gewekt worden. Ze weten dat, dus dan moet je daar rekening meehouden.
pi_93529656
Goede morgen allen :W
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:20:01 #159
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529671
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties :9
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:20:06 #160
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529673
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:19 schreef Little_Lunatic het volgende:
Goede morgen allen :W
:W :W :W lekker geslapen?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:20:36 #161
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529689
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Tja, sommige douchen voor het naar bed gaan, andere na het naar bed gaan ;)
Dat zeg ik ook altijd, eerst douchen, dat doen ze bij de hoeren ook!
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529702
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties :9
Ja O+ Ik heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien _O-

heerlijk!
pi_93529712


Wil ze weer naar huis vandaag?
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:21:32 #164
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529717
och ik was vergeten dat het weer een dag geleden was.... vandaag wil sofia weer naar huis natuurlijk
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:21:47 #165
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93529725
Guido is weer beter geloof ik.
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93529727
goeiemorgen allemaal *O*
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:22:08 #167
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529733
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal *O*
:W :W :W :W
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529734
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef bollokus het volgende:

[..]

:W :W :W lekker geslapen?
:Y heerlijk
Hondjes al gedaan dus maar weer ff meekijken :)
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:22:17 #169
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93529739
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]

Wil ze weer naar huis vandaag?
Nee morgen, als Servio niet meer terug komt ;)
pi_93529741
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal *O*
Goeie Morgen! :W
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93529753
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:

[..]

Nee morgen, als Servio niet meer terug komt ;)
hope so :D
pi_93529781
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:

[..]

Nee morgen, als Servio niet meer terug komt ;)
Van mij mag ze nu ook, zo vrolijk is ze niet
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_93529801
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja O+ Ik heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien _O-

heerlijk!
Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen. })
pi_93529823
we moeten niet te vaak zeggen dat servio of sophia naar huis moeten , de redaktie leest ook mee he, en om ons te fucken zouden ze die twee er nog in laten ook :r :X
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:24:43 #175
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529828
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef Urb het volgende:

[..]

Haha, let's hope. Die zouden zich dan zoooo schuldig voelen. })
let's make some tv
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529831
Beter Maik eruit :)
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:25:11 #177
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93529843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
Iedereen gaat ervanuit dat Alex het huis uit gaat. Het zou toch leuk zijn als een ander eruit moet.
En dan maar genieten van de reacties :9
Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
pi_93529846
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
ja die absoluut ook
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:25:22 #179
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93529851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93529863
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Stability het volgende:
we moeten niet te vaak zeggen dat servio of sophia naar huis moeten , de redaktie leest ook mee he, en om ons te fucken zouden ze die twee er nog in laten ook :r :X
en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft :P

Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit :')
pi_93529864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
pi_93529873
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is maar zo kort lol. Denk overigens dat er niemand uit gaat als Guido vandaag besluit te vertrekken.
Heeft niks met elkaar temaken, nominaties zullen gewoon dorgaan begreep ik.
Time will tell wat Guidson zal doen maar hij lijkt alweer een stuk vrolijker! :Y
pi_93529879
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef bollokus het volgende:

[..]

neej joh die kan nog voor wat actie zorgen
Servio ook met alex :Y

en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht ??
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
pi_93529883
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

en als we dan allemaal gaan zeggen dat we dan niet meer kijken, als servia blijft :P

Dan luisteren ze wel naar ons en wippen ze servia eruit :')
ja hahaha
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:26:37 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529894
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja O+ Ik heb echt zin in de uitzending van morgen! Ik hoop zo dat Servia eruit gaat, moet je die gezichten van Mo en aafke dan zien _O-

heerlijk!
Ik hoop het ook, nadeel dan weer als Alex blijft dat hij zich dan de komende dagen urenlang gaat lopen verontschuldigen dat hij er nog in zit, verwacht ik _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_93529923
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:06 #187
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:24 schreef Little_Lunatic het volgende:
Beter Maik eruit :)
Ja eigenlijk wel, dat is net zo'n zoutloze zak als Laura :Y
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:14 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93529947
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:25 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ben je zo zeker dat hij weg gaat dan?
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden, vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder geheim vind hij het niet leuk en heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 02-03-2011 10:34:56 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:28:23 #189
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93529953
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y c_/
Rayen 2½ jaar!
pi_93529977
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan verveeld zich dood had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
Oke spannend.. ben benieuwd :)
pi_93529990
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :Y c_/
asjeblieft c_/ O~)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:30:26 #192
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530033
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:27 schreef Stability het volgende:
zo, ff een grote bak cappucino maken....iemand zin in koffie? dan neem ik het gelijk mee c_/
graag!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530041
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:31:27 #194
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530081
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
iedereen heeft dat al een keer gehad! dus ik weet het niet geloof niet dat hij het zo snel op geeft
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530086
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest? -O-
pi_93530087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef bollokus het volgende:

[..]

graag!
asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan c_/ })
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_93530107
dahm het verschil tussen Sophia en Geer

monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:32:37 #198
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530117
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Stability het volgende:

[..]

asjeblieft , kheb er een zoetje voor je ingedaan c_/ })
dank je, ben ook en zoet menneke O-)
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530119
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 10:26 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Servio ook met alex :Y

en wil guido er echt uit of wou die ff aandacht??

Ik denk aandacht hij vond het spel niet eerlijk en was sagarijnig op Laura..
Ik denk niet dat hij weg gaat!


Ik irriteer mij aan Monique sinds ze met Maik die oesters moest maken voor het diner! Ze is een beetje nep.. Ofzo..
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:33:00 #200
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530132
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:31 schreef Barb_ het volgende:
Goeiemorgen!
Er is vannacht dus helemaal geen opdracht geweest? -O-
als je de bron had gelezen........
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')