abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93530139
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Stability het volgende:
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
pi_93530142
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
Ik snap dat wel een beetje, maar voor een pro gamer vind ik het wel zwak. Maarja misschien ziet hij gewoon dat hij niet kan winnen, omdat het geheim bijna zeker geraden gaat worden
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:33:43 #203
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_93530162
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
pi_93530186
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
van mij mag ze :) laat haar die glibbert ook meenemen dan
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:34:25 #205
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530193
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:29 schreef Stability het volgende:

[..]

asjeblieft c_/ O~)
Thanks, lekkerrrrrrrrr ^O^

Nu weet ik waarom ik Laura niet leuk vind. Zij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking, dat is het!!!
Of ze nu in een gewoon gesprek zit, of ze nu meeleeft met Monique en haar misere, of ze de ellenlange verhalen van Alex aanhoort.
Ze kijkt altijd hetzelfde, en soms afgewisseld met een frons.
Goed dat dat opgelost is :P
Rayen 2½ jaar!
pi_93530201
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
:X
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:00 #207
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530211
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Rayen 2½ jaar!
pi_93530217
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:

[..]

als je de bron had gelezen........
Hahaha ik wel 8)7
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:35:39 #209
336978 bollokus
raar menneke!
pi_93530233
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef Little_Lunatic het volgende:

[..]

Hahaha ik wel 8)7
same here
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
pi_93530261
Karim is sweet O+
pi_93530328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:38:59 #212
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530333
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Ik weet niet misschien begint hij meer voor haar te voelen dan alleen een nep liefde maar kan dat niet vanwege vriendinnetje thuis. Maar volgens mij vind hij de opdracht te lastig uit te voeren als dat niet op hun eigen manier kan maar steeds door de stem gestuurd wordt. Daarbij hebben de andere deelnemers gisteren allemaal hinst gekregen tijdens een gesprek in de kvdw. Dit geheim moet er blijkbaar snel uit. Guido heeft dat heel goed door en ziet volgens mij het nut er niet van in om er nog veel moeite ervoor te doen.
pi_93530360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:

[..]

Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
Dit.
pi_93530374
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Call of Duty Black OPS-> steamid: jordyb1986
pi_93530421


Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
Als je last hebt van mijn posts, dan neem je maar een pimp account en zet je me op ignore.
pi_93530441
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
pi_93530445
servio de graaierd is er weer bij hoor....de boodschappen
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:44:17 #218
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530484
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
pi_93530516
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
Je bedoelt de inzet van Laura
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:37 #220
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_93530560
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:45 schreef superkokje het volgende:

[..]

Je bedoelt de inzet van Laura
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.
pi_93530573
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:

[..]

Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
In die clue stond wel Jan smit en hij heeft een liedje " Laura" wat ze zelfs al eens gezongen hebben.. |:(
Ik denk dat de meeste anderen dit geheim allang verprutst of opgegeven zouden hebben. :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:47:20 #222
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93530575
quote:
17s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]

Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
_O- Right ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Iedereen zit volgens mij dicht bij dit geheim, ik heb Aafke, Servio en Sofie er ook al over gehoord.
Maar ze willen maar niet drukken :(
Rayen 2½ jaar!
pi_93530580
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Urb het volgende:

[..]

Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken. |:(
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Ook leeg
pi_93530641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
Of zoals ik een aantal bewoners heb horen zeggen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat Laura zoiets zou doen, een neprelatie hebben.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2011 @ 10:49:25 #225
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_93530642
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef TimeJumper het volgende:

..
Maar ze willen maar niet drukken :(
Ze klagen juist over de stank ná het drukken *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')