Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:30 schreef Stability het volgende:
ow wat kijkt sohpia vreselijk sacherijnig , brrrrr ben blij dat ik altijd vrolijk ben !
Ik snap dat wel een beetje, maar voor een pro gamer vind ik het wel zwak. Maarja misschien ziet hij gewoon dat hij niet kan winnen, omdat het geheim bijna zeker geraden gaat wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef marky het volgende:
[..]
Zat gisteren de regels te lezen over huis verlaten. Hij vind er niets meer aan, verveeld zich dood, had gedacht dat ze veel meer bezig zouden worden gehouden. vind zijn huidige geheim niet te doen zeker niet als er zoveel clue's het huis in worden gegooid. Zonder gehiem vind hij het niet leuk heeft geen zin om als een of andere zombie te eindige in dat huis. Volgens mij reden genoeg. Ik heb het idee dat hij weg wil zonder 24 uur.
van mij mag zequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ze heeft weer eens slecht geslapen..... die wil wel weer naar huis hoor, zal er wel weer over beginnen vandaag.
Thanks, lekkerrrrrrrrrquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je de bron had gelezen........
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Guido vind het spel niet meer leuk en baalt dat Laura steeds naar Alex gaat
Hahaha ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je de bron had gelezen........
same herequote:
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Ik weet niet misschien begint hij meer voor haar te voelen dan alleen een nep liefde maar kan dat niet vanwege vriendinnetje thuis. Maar volgens mij vind hij de opdracht te lastig uit te voeren als dat niet op hun eigen manier kan maar steeds door de stem gestuurd wordt. Daarbij hebben de andere deelnemers gisteren allemaal hinst gekregen tijdens een gesprek in de kvdw. Dit geheim moet er blijkbaar snel uit. Guido heeft dat heel goed door en ziet volgens mij het nut er niet van in om er nog veel moeite ervoor te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah kan me niet voorstellen dat hij werkelijk jaloers is.
Dit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:38 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Niet op die manier, wel vanwege t feit dat hij band is dat hun geheim wordt geraden als zij zoveel bij Alex rondhangt.
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard zit wederom weer dicht bij het geheim van Laura en Gaydo
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Je bedoelt de inzet van Lauraquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
Nou de laatste tijd tot gisteren heeft guido ook wel moeite ervoo gedaan alleen gisteren heeft hij de handoek in de ring gegooid. Voor Laura is het ook wel even makkelijker die heeft geen vriend thuis.quote:
In die clue stond wel Jan smit en hij heeft een liedje " Laura" wat ze zelfs al eens gezongen hebben..quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:44 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geheim gaat er denk ik ook wel vandaag uit. Het scheelt nog maar net dat ze de namen er niet bij genoemd hebben dus deze is niet zo heel erg moeilijk. Het ligt zeker niet aan de inzet van Guido en Laura.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie daar maar eens emotie uit te krijgen!
Iedereen zit volgens mij dicht bij dit geheim, ik heb Aafke, Servio en Sofie er ook al over gehoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:40 schreef AMD-XP het volgende:
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Het zijn een stel schijterds, alle bewoners weten het, of hebben iig een sterk vermoeden maar niemand durft er als eerste op te drukken.
Of zoals ik een aantal bewoners heb horen zeggen dat ze zich niet kunnen voorstellen dat Laura zoiets zou doen, een neprelatie hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de bewoners eerder te voor de hand ligt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |