quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, de ogen er nog even uitpeuren en dan kan-ie de over in.
Ik juist andersom, meestalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
Dat doodmaken vind ik niet zo schokkend, dat gebeurt gewoon goed en snel, maar deze ontleding bah zeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
En dan hakken ze alles weg en blijkt het een typetje van Wendy van Dijk te zijn!
En dan hakken ze alles weg en blijkt het een typetje van Wendy van Dijk te zijn!
Toet toet boing boing, hakkuh en zaguh.quote:
Hoe wil je het anders doen? Koeien zijn geen paarden die braaf meelopen, die zijn daar veel te loom en dom voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Modus het volgende:
Die kalfjes kwamen echt op hun gemak dat hok binnen ja..
Kop van kalfquote:
Daar zitten die ogen in die ze uit de kalvenkop haaldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de frikandellen inmiddels al in de frituur liggen
Jan Kees lijkt me ook meer een frikandellenman, ipv deze liflafjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de frikandellen inmiddels al in de frituur liggen
Ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
vind 't ook niet echt lekker eruit zien, bah
Ik zeg ook niet dat het anders kan of moet, het beeld leek alleen compleet het tegenovergestelde van wat die vent vertelde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef alors het volgende:
Hoe wil je het anders doen? Koeien zijn geen paarden die braaf meelopen, die zijn daar veel te loom en dom voor.
Kalf slacht...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik las net iets op Twitter dat er iets vies is in DWDD. Kan iemand vertellen wat?
Een kalfkop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik las net iets op Twitter dat er iets vies is in DWDD. Kan iemand vertellen wat?
Niks. Tenminste niet als je een vleeseter benquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat zijn van die mensen die alleen maar de netjes verpakten kipfiletjes kennen uit de supermarkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Chiantiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
With a nice chianty! Of hoe je dat ook schrijft!
Nee vind ik niet. Goede typering van Khadaffi: ontkennen terwijl het er dik bovenop ligt dat hij beter weet.quote:
Ik vond 'm juist wat flauwig.quote:
Ja maar die kalf heeft een heel gelukkig leven gehad hoor!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Moet het persé een kalf zijn?![]()
Een koe volstaat niet?
hmm scherpquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef wdn het volgende:
Nee vind ik niet. Goede typering van Khadaffi: ontkennen terwijl het er dik bovenop ligt dat hij beter weet.
Een Kalf heeft beter vleesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Een koe volstaat niet?
Dan maar twee kalvenquote:
Iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:17 schreef alors het volgende:
Gatver ja wij hadden ook wel eens zo'n tong in de diepvries liggen, schijnt heerlijk te zijn, maar god wat ziet dat er smerig uitDan hoef ik al niet meer
Dat wordt al snel teveel, het is wel een voorgerecht hé.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Een koe volstaat niet?
Nee hoor, het is een hoofdgerecht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat wordt al snel teveel, het is wel een voorgerecht hé.
weet je dat zeker? ik meende dat bij dwdd het een voorgerecht werd genoemd.quote:
Snap je de grap echt niet, of?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:41 schreef wdn het volgende:
[..]
weet je dat zeker? ik meende dat bij dwdd het een voorgerecht werd genoemd.
jawelquote:
Ik duwde te vlug op versturenquote:
http://instantrimshot.com/quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze verdiend echt een Da dum tish. Iemand met een drumstel in de buurt?
Bijnaquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Cynix ® het volgende:
Is Beau al aan zijn nieuwste flop begonnen?
Dan gaattie bijtenquote:
Meestal is het rond de 1,5 minuut.quote:
Prince... nou die kan ik beantwoordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kent ze Prince? Ze komt uit '89, toen was Prince al een symbooltje.
quote:
zometeen bij de swaffelaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Die odes van Nico zijn kut, hij moet bashen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® heeft vrijwel alles van Elsschot gelezen. Weliswaar moetjes, maar toch goede herinneringen aan.
Rihanna niet, maar Beyonce kan echt wel zingen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Beyonce en Rihanna schijnen goed te kunnen zingen, maar over het algemeen ontgaat mij dat een beetje.
Maar er staan ook een paar excuus-blanken in hun lijst. Adele ofzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef waxmask het volgende:
Aah de DWDD is weer aan het discrimineren!!!!!!!!!!! Zouden wij eens moten komen met een "WITTE" lijst dan is het hek van de dam...
Dat bedoel ik. Ik begrijp dit niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef waxmask het volgende:
Aah de DWDD is weer aan het discrimineren!!!!!!!!!!! Zouden wij eens moeten komen met een "WITTE" lijst dan is het hek van de dam...
Ik vond 'm ook wel grappig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
De Lucky sloeg eigenlijk nergens op, maar toch moest ik hard lachen
Hoe nou eens een keer je bek man, altijd maar die stompzinnige bagger meningen van jou. Wat heb jij ooit bereikt behalve honderdduizenden post op een internetforum plaatsen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom altijd kuthoeren bij DWDD als er vrouwen in de uitzending zijn ?
Silvana Simons is nog erger dan Yvon Jaspers.
Wie zit er daar in de redactie ? Wilma Nanninga ?
Een 7 gehaald voor een spreekbeurd over olifanten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Hoe nou eens een keer je bek man, altijd maar die stompzinnige bagger meningen van jou. Wat heb jij ooit bereikt behalve honderdduizenden post op een internetforum plaatsen?
Een voldoende voor Nederlands.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een 7 gehaald voor een spreekbeurd over olifanten.
Beat that.
Na een hereksamenquote:
Ik moest al bij voorbaat lachen bij het idee dat je Sylvana weer eens ging bashen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef tong80 het volgende:
Silvana is trouwens gezakt voor haar MAVO maar kreeg een boekenprogramma op RTL. Dat werd na 2 uitzendingen van de buis gehaald ondanks dat ze een bril op had gezet.
Idd Michiel Veenstra.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik las op Teletekst dat een DJ de strijd wil aangaan met de DWDD minuut. Een band die het durft om langer dan 1 minuut door te spelen krijgt een uur airplay ofzo.
Geheel met jou eens Roi..niet reageren op zijn baggerpostquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Roi het volgende:
Hoe nou eens een keer je bek man, altijd maar die stompzinnige bagger meningen van jou. Wat heb jij ooit bereikt behalve honderdduizenden post op een internetforum plaatsen?
omdat zwarte muziek met afstand de beste muziek is maar als je bijv. naar zo'n top2000 lijst kijkt dan zie je bijna alleen maar gare blanke muziek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niets tegen Sylvana, toen ze voor SBS6 de real life soap "De Bus" presenteerde noemden we haar overigens wel Snolvana, maar het nut van een aparte zwarte muzieklijst snap ik niet zo goed.
Precies, er zijn al genoeg 'witte' lijsten. Daarnaast is het voor de zwarte lijst niet noodzakelijk dat je een donkere huidskleur gaat, het gaat meer om de soort muziek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat zwarte muziek met afstand de beste muziek is maar als je bijv. naar zo'n top2000 lijst kijkt dan zie je bijna alleen maar gare blanke muziek.
Ik vond het goed in de zin dat de berichtgeving op de verkiezingsdag zelf altijd dramatisch slecht en eigenlijk overbodig is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
De Lucky sloeg eigenlijk nergens op, maar toch moest ik hard lachen
Tuurlijk jongen... de echte topartiesten zijn bijna allemaal blankquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat zwarte muziek met afstand de beste muziek is maar als je bijv. naar zo'n top2000 lijst kijkt dan zie je bijna alleen maar gare blanke muziek.
Geen verdere info. (?)quote:Liveprogramma
vanuit Amsterdam, met actuele gasten uit de politiek, wetenschap, sport, cultuur en media. Met optredens, opmerkelijke tv-fragmenten, de Jakhalzen, Fokke & Sukke en LuckyTV.
Ik voorspel een Jack de Vries, Felix Rottenberg, Maurice de Hond, wie vult aan?quote:
Henk Bleker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voorspel een Jack de Vries, Felix Rottenberg, Maurice de Hond, wie vult aan?
Neequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef MilaNL het volgende:
Zit er bij jullie ook een enorm irritante schok in elke 3 seconde?
Nope. Het enige irritante hier is het vooruitzicht op Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:32 schreef MilaNL het volgende:
Zit er bij jullie ook een enorm irritante schok in elke 3 seconde?
Bingo!quote:
Ik kijk retro, Ned 3.quote:
echt hequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die Felix niet snapt? Heeft hij gesnoven ofzo?
Volgens mij zijn er maar weinigen die hem wél snappen. Ik hoor ook niet tot die elite.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die Felix niet snapt? Heeft hij gesnoven ofzo?
Ze rookt sigaretten zo te zienquote:
Die lijnen van neus naar mond zijn typisch voor rokersquote:
Jools Holland vergelijken met Carice van Houtenquote:
Ed Harcourt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Wie was die zanger met die baard net nou, achter dat keyboard? Nam mijzelf voor de naam te onthouden, maar dat is mislukt
Dit dus. Zelfs ik zou het nog beter kunnen. Wel alleen jaren 80 hits.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef Tem het volgende:
Ben wel klaar met "muziekkenner" Carice eigenlijk.
Bateman!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus. Zelfs ik zou het nog beter kunnen. Wel alleen jaren 80 hits.
Is dat niet de PVV Minister voor volksgezondheid?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
Vandaag iemand gehoord die noemde hem Freddy Mengele
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat niet de PVV Minister voor volksgezondheid?
Een live muziekprogramma met Carice zou leuk zijn. De vergelijking lijkt me niet zo boeiend verder (ze moeten idd. geen kopie maken oid).quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jools Holland vergelijken met Carice van Houten
Een goed en serieus muziekprogramma op zich zou al leuk zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:00 schreef Toad het volgende:
[..]
Een live muziekprogramma met Carice zou leuk zijn. De vergelijking lijkt me niet zo boeiend verder (ze moeten idd. geen kopie maken oid).
Die is al 10 jaar niet meer nuchter geweest.quote:
als antwoord op de vragenquote:
He Tem, ik was naar Paul Carrack gisteren. Ook zo'n jaren 80 vedette. Mike & the Mechanics enzoquote:
Haha cool. Was het wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
He Tem, ik was naar Paul Carrack gisteren. Ook zo'n jaren 80 vedette. Mike & the Mechanics enzo
Ja, erg vet. Heerlijk al die klappers. Silent Running, The Living Years, Dedicated, mooie cover van What's going on, Over my Shoulder, How Long enzovoorts.quote:
Waar was het? HMH?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, erg vet. Heerlijk al die klappers. Silent Running, The Living Years, Dedicated, mooie cover van What's going on, Over my Shoulder, How Long enzovoorts.
Een legende!quote:
Carré.quote:
BERT! BEEEEEEERT! BERT!quote:
niet iedereen blijkbaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat die toen tweede werd
* wdn noteert +1 henkde_jquote:
TV was toen een mannenwereldquote:
Cabau-wauw-wauw!quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Toad het volgende:
Mwhoa, ik weet niet of het zo leuk is om grappig te doen over militairen die worden gegijzeld.
Dan moeten ze maar hun werk beter uitvoeren in dit geval.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:20 schreef Toad het volgende:
Mwhoa, ik weet niet of het zo leuk is om grappig te doen over militairen die worden gegijzeld.
Degene die dat reddingsplan hebben uitgedacht, zijn waarschijnlijk niet de mensen die nu in Khadaffi's cel zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar hun werk beter uitvoeren in dit geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |