quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, de ogen er nog even uitpeuren en dan kan-ie de over in.
Ik juist andersom, meestalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
Dat doodmaken vind ik niet zo schokkend, dat gebeurt gewoon goed en snel, maar deze ontleding bah zeg
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
En dan hakken ze alles weg en blijkt het een typetje van Wendy van Dijk te zijn!
En dan hakken ze alles weg en blijkt het een typetje van Wendy van Dijk te zijn!
Toet toet boing boing, hakkuh en zaguh.quote:
Hoe wil je het anders doen? Koeien zijn geen paarden die braaf meelopen, die zijn daar veel te loom en dom voor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Modus het volgende:
Die kalfjes kwamen echt op hun gemak dat hok binnen ja..
Kop van kalfquote:
Daar zitten die ogen in die ze uit de kalvenkop haaldenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de frikandellen inmiddels al in de frituur liggen
Jan Kees lijkt me ook meer een frikandellenman, ipv deze liflafjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de frikandellen inmiddels al in de frituur liggen
Ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
vind 't ook niet echt lekker eruit zien, bah
Ik zeg ook niet dat het anders kan of moet, het beeld leek alleen compleet het tegenovergestelde van wat die vent vertelde.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:15 schreef alors het volgende:
Hoe wil je het anders doen? Koeien zijn geen paarden die braaf meelopen, die zijn daar veel te loom en dom voor.
Kalf slacht...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik las net iets op Twitter dat er iets vies is in DWDD. Kan iemand vertellen wat?
Een kalfkop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik las net iets op Twitter dat er iets vies is in DWDD. Kan iemand vertellen wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |