Dat maakte ik er ook uit op.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Injetta het volgende:
IK denk dat ze na die Citytrip geen enkel contact meer heeft gehad met Adriaan...
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Haarbinddingen kennen ze zeker ook niet in Fryslan?
Je werkt ook op een boerderij?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzoquote:
Ik denk dat daar weinig gelachen wordtquote:Op zondag 27 februari 2011 20:48 schreef Starlie het volgende:
Annemarie lijkt wel depri... Misschien kan ze het samen met Marcel gaan proberen, lijkt me wel lachen!
zeker, hij heeft ook meerdere mensen (oost-europeanen dacht ik) in dienstquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is Richard meer de manager van dat gebeuren dan dat hij ook daadwerkelijk echt een boer is!
Femke heeft er wel gewerkt.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Femke toch ook niet? 't Is niet dat ze met haar haren tussen de schudder kan komen ofzo
in het bierbadquote:Op zondag 27 februari 2011 20:50 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig gelachen wordt
Hup cora!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef cora4034 het volgende:
Die wijnboer vond ik wel leuk. Ik ben benieuwt.
Ook in omstandigheden waarin je haar overal in kan hangen of vastraken?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ik heb mijn haar ook altijd los.
Ze kletst tenminste niet de oren over het hoofd.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
Anita kan ook niet echt vlot kletsen zeg.. Van die afgehakte korte zinnen. Geen woord te veel....
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Die foto van Richard daar zo aan de muur. Alsof het een koffietafel is.
"Voor altijd in ons midden."
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Cee het volgende:
Die foto van Richard daar zo aan de muur. Alsof het een koffietafel is.
"Voor altijd in ons midden."
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Toad het volgende:
Maurits heeft te veel naar de clips van Michael Buble gekeken.
Zou je die informatie echt willen weten?!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Typisch KRO hoe het onderwerp seks volkomen wordt vermeden
Ik bedoel ik neem aan dat Gradus zijn nieuwe vlam af en toe toch ook een veeg door de stal geeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
Typisch KRO hoe het onderwerp seks volkomen wordt vermeden
Niet in details natuurlijk, maar kan toch hilarische gesprekken opleveren?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Zou je die informatie echt willen weten?!
Vruchtbaar van haar kant, maar wellicht niet van zijn kant?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Die domme Marcel, had hij een vruchtbare vrouw die verliefd op hem was, kiest hij voor Ksenia..
Die ramt zelfs die dikke Plus koe nog in de supermarktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Maurits met een winkelkarretje door de supermarkt rijden met zijn karretje wachtend op de ware?
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Berber is echt de mooiste van hun drieen![]()
![]()
Je weet wel precies waar een man op wacht he, een vruchtbare vrouw met een kortgeknipt kapselquote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef Injetta het volgende:
Die domme Marcel, had hij een vruchtbare vrouw die verliefd op hem was, kiest hij voor Ksenia..
Het maakt hem zo'n jong knulletjequote:Op zondag 27 februari 2011 20:57 schreef Starlie het volgende:
Gijsbert komt gelijk een stuk suffer over met dat korte haar!!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
hoe heet die andere ook alweer ?
Judith ?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die bungelt echt al aan een touw hoor. Uiteraard al maanden niet opgemerkt door iemand.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moet toch onbewust altijd aan dit beestje denken als ik Berber zie..
[ afbeelding ]
Ja en haar kinderen duwen haar elke keer want die denken dat mama aan het schommelen is!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die bungelt echt al aan een touw hoor. Uiteraard al maanden door niemand opgemerkt.
Ik ga stuk hier, we gaan allemaal naar de hel.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en haar kinderen duwen haar elke keer want die denken dat mama aan het schommelen is!
Voor Marcel is dat het beste wat er in zit vrees ik. Hij snakt naar een gezinnetje.... en met zo'n eng accent en boxershort met sokken, is Sonja nog een hele catch....quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Roi het volgende:
[..]
Je weet wel precies waar een man op wacht he, een vruchtbare vrouw met een kortgeknipt kapsel
Ah, dit is ook pas de derde aflevering die ik ziequote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Voor Marcel is dat het beste wat er in zit vrees ik. Hij snakt naar een gezinnetje.... en met zo'n eng accent en boxershort met sokken, is Sonja nog een hele catch....
Annemiekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en wie is in godsnaam de molMaar goed dat is een ander topic!
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
21.00u, motel langs a4, veilig
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
21.00u, motel langs a4, onveilig
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Neem je teugels mee! En een melkmachine!
1 |
Ja als je dat als tiener gemist hebt, dan haal je later de schade inquote:
quote:
Lief he ? Lekker onbeholpen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja als je dat als tiener gemist hebt, dan haal je later de schade in
Scheelt, ik heb nog wel een mooi stucklusje hier thuisquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef Adelante het volgende:
Toch mooi een goedkope stucende Pool laten lopen
Ik vind het wel schattigquote:
quote:
Denk het welquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af of Annemieke oprecht is....
Zou ze spijt hebben van Harrie?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af of Annemieke oprecht is....
Ik vind ze juist wel goed tegenwicht geven aan elkaarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:10 schreef Injetta het volgende:
Ik blijf die Annemieke niet vinden passen bij die Richard. Zij is zo vlot, helder, en bijdehand.
Hij is een gladjakker en slijmerd en stronteigenwijs.
Ik snap niet hoe dat zo kan klikken.
Oepsquote:
Het zal wel, want ze zien er gelukkig uit....quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind ze juist wel goed tegenwicht geven aan elkaar
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef Injetta het volgende:
Ik hoop dat Annemarie snel Harry tegenkomt op haar eerstvolgende schuurfeest. Dan gaan ze samen een biertje of 20 drinken, Harry neemt haar achter de schuur en ze leefden nog lang en gelukkig..
Ik las Annemarie per ongelukquote:
Dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Lieve BZV-baggeraars hier:
Zonder jullie was dit een kut-uitzending.
Zonder jullie was dit seizoen niet zo leuk.
Bedankt voor alle fijne posts hier in dit topic, mijn stamkroeg op zondagavond.
Ik hou van jullie allemaal!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
[i]And now, the end is near ..... [.i]
Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
QFT!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
A-MEN!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Zeker en vast! Ik zal me inhouen niet te schrijven!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDankje
! Tot volgend jaar Cee?
Je brief met foto kan naar adelante@fok.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Maak alvast maar een goede brief. Wellicht met CV foto's waar je pittig sexy op staatquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker en vast! Ik zal me inhouen niet te schrijven!
DAt dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat gelul over Marcel en Ksenia die samengewoond zouden hebben. Ik geloof nooit meer iets van de bullshit die hier gepost wordt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak alvast maar een goede brief. Wellicht met CV foto's waar je pittig sexy op staat
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat gelul over Marcel en Ksenia die samengewoond zouden hebben. Ik geloof nooit meer iets van de bullshit die hier gepost wordt.
Ja gewoon een update van alle BZV's van de voorgaande jaren.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Hippos het volgende:
Zou leuk zijn als we in 2012 ofzo een reünie uitzending krijgen over de afgelopen 3 seizoen ofzo, daar ben ik ook wel benieuwd naar...
En ze was nog zwanger ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik hou ook van jou lieve Ceequote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
ja wie was dat die zei dat de buurvrouw van femke wist dat ze was verhuisd. En na een tijdje dat ze weer terug was dus dat het we er uit was met gijs. Geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt dus...
Alles was bekend.
Harry met Annemarie.
Zwangere Ksenia op de boerderij van Marcel.
Richard met Heidy.
Alles van al die i
k ken die en die en die hebben het gezien is bullshit...
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Gijsbert en Femke gaan het denk ik niet redden.
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
onder het mom, het is de broer van mn zwagerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zet
Dat zat ik ook tot grote ergenis van mijn vriend de hele tijd te roepenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Starlie het volgende:
Huh als dit pasgeleden is opgenomen dat weten die boeren toch al wel van elkaar voor wie wie gekozen heeft...?!
Of de bron die je niet mag prijsgeven maar wel heel betrouwbaar isquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
onder het mom, het is de broer van mn zwager
Ik zei ook al tegen mijn vriend toen die Maurits zei van veel dates gehad maar de ware niet gevonden, dat ie in de verkeerde stapel zat te zoekenquote:
Niet voor z'n kinderwens.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Marcel moet eens gaan daten met mannen... zal veel meer succes opleveren.
Niet zo kortzichtigquote:
want het is waar, jaaaaa!! Whewhehehequote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of de bron die je niet mag prijsgeven maar wel heel betrouwbaar is
Femke werkt niet op een boerderij.quote:
Een brief én een e-mail, toch?quote:
Nee, er stond toch onderin beeld elke keer waar de beelden van waren?quote:Huh als dit pasgeleden is opgenomen dat weten die boeren toch al wel van elkaar voor wie wie gekozen heeft...?!
Morgen zijn ze daar (werd vrijdag door Van Nieuwkerk aangekondigd).quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Adelante het volgende:
Ze zitten vast deze week bij DWDD voor een meer recente update.
Wie zijn 'ze' precies?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zijn ze daar (werd vrijdag door Van Nieuwkerk aangekondigd).
vind ik dan weer de leukste opmerking van vandaag. Whoehaha. Maurits en Marcel praten met elkaar over welk soort aardappelen Marcel produceert.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
In hun geval had het ook pootaardappelen kunnen zijn
Ja, zag er sneu uit idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ja, Annemarie voelde zich duidelijk rot. Sneu.
En berber. Dat was de grootste aderlating. Of euh... nou ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef marcodej het volgende:
Redelijk saaie uitzending. Sowieso, na het vertrek van Sonja en Johannes werd het allemaal wat minder. Hja.
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk snap ik Richard wel.
41 of 42 nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Ze is een leuke vrouw ja, ook mooi verzorgd
waarom is iedereen die niet voldoet aan het standaard beeld van een boer opeens homo?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Wanneer komt die Maurits trouwens eens uit de kast
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Het hoogtepunt van deze aflevering vond ik wel die naamkettinkjes. Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
Dat heeft niets met een standaard beeld van een boer te maken. Hij is gewoon het standaard beeld van een homo (waar overigens helemaal niks mis mee is). Als je dat niet ziet...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
waarom is iedereen die niet voldoet aan het standaard beeld van een boer opeens homo?
nee dat zie ik inderdaad niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Dat heeft niets met een standaard beeld van een boer te maken. Hij is gewoon het standaard beeld van een homo (waar overigens helemaal niks mis mee is). Als je dat niet ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |