Ja, inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Lieve BZV-baggeraars hier:
Zonder jullie was dit een kut-uitzending.
Zonder jullie was dit seizoen niet zo leuk.
Bedankt voor alle fijne posts hier in dit topic, mijn stamkroeg op zondagavond.
Ik hou van jullie allemaal!
QFT!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
A-MEN!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Zeker en vast! Ik zal me inhouen niet te schrijven!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDankje
! Tot volgend jaar Cee?
Je brief met foto kan naar adelante@fok.nlquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
Maak alvast maar een goede brief. Wellicht met CV foto's waar je pittig sexy op staatquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeker en vast! Ik zal me inhouen niet te schrijven!
DAt dus...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat gelul over Marcel en Ksenia die samengewoond zouden hebben. Ik geloof nooit meer iets van de bullshit die hier gepost wordt.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maak alvast maar een goede brief. Wellicht met CV foto's waar je pittig sexy op staat
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Dat gelul over Marcel en Ksenia die samengewoond zouden hebben. Ik geloof nooit meer iets van de bullshit die hier gepost wordt.
Ja gewoon een update van alle BZV's van de voorgaande jaren.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:17 schreef Hippos het volgende:
Zou leuk zijn als we in 2012 ofzo een reünie uitzending krijgen over de afgelopen 3 seizoen ofzo, daar ben ik ook wel benieuwd naar...
En ze was nog zwanger ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
Ik hou ook van jou lieve Ceequote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
ja wie was dat die zei dat de buurvrouw van femke wist dat ze was verhuisd. En na een tijdje dat ze weer terug was dus dat het we er uit was met gijs. Geweldig.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
DAt dus...
Alles was bekend.
Harry met Annemarie.
Zwangere Ksenia op de boerderij van Marcel.
Richard met Heidy.
Alles van al die i
k ken die en die en die hebben het gezien is bullshit...
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Gijsbert en Femke gaan het denk ik niet redden.
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
onder het mom, het is de broer van mn zwagerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat heet roddelen. Maar oh wat wordt men boos als je dat niet onder spoilers zet
Dat zat ik ook tot grote ergenis van mijn vriend de hele tijd te roepenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef Starlie het volgende:
Huh als dit pasgeleden is opgenomen dat weten die boeren toch al wel van elkaar voor wie wie gekozen heeft...?!
Of de bron die je niet mag prijsgeven maar wel heel betrouwbaar isquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
onder het mom, het is de broer van mn zwager
Ik zei ook al tegen mijn vriend toen die Maurits zei van veel dates gehad maar de ware niet gevonden, dat ie in de verkeerde stapel zat te zoekenquote:
Niet voor z'n kinderwens.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Marcel moet eens gaan daten met mannen... zal veel meer succes opleveren.
Niet zo kortzichtigquote:
want het is waar, jaaaaa!! Whewhehehequote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Of de bron die je niet mag prijsgeven maar wel heel betrouwbaar is
Femke werkt niet op een boerderij.quote:
Een brief én een e-mail, toch?quote:
Nee, er stond toch onderin beeld elke keer waar de beelden van waren?quote:Huh als dit pasgeleden is opgenomen dat weten die boeren toch al wel van elkaar voor wie wie gekozen heeft...?!
Morgen zijn ze daar (werd vrijdag door Van Nieuwkerk aangekondigd).quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Adelante het volgende:
Ze zitten vast deze week bij DWDD voor een meer recente update.
Wie zijn 'ze' precies?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen zijn ze daar (werd vrijdag door Van Nieuwkerk aangekondigd).
vind ik dan weer de leukste opmerking van vandaag. Whoehaha. Maurits en Marcel praten met elkaar over welk soort aardappelen Marcel produceert.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
In hun geval had het ook pootaardappelen kunnen zijn
Ja, zag er sneu uit idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Ja, Annemarie voelde zich duidelijk rot. Sneu.
En berber. Dat was de grootste aderlating. Of euh... nou ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:02 schreef marcodej het volgende:
Redelijk saaie uitzending. Sowieso, na het vertrek van Sonja en Johannes werd het allemaal wat minder. Hja.
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:32 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Qua uiterlijk snap ik Richard wel.
41 of 42 nu.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk?
Ze is een leuke vrouw ja, ook mooi verzorgd
waarom is iedereen die niet voldoet aan het standaard beeld van een boer opeens homo?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Wanneer komt die Maurits trouwens eens uit de kast
quote:Op maandag 28 februari 2011 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Het hoogtepunt van deze aflevering vond ik wel die naamkettinkjes. Ik wist niet dat die dingen nog bestonden.
Dat heeft niets met een standaard beeld van een boer te maken. Hij is gewoon het standaard beeld van een homo (waar overigens helemaal niks mis mee is). Als je dat niet ziet...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
waarom is iedereen die niet voldoet aan het standaard beeld van een boer opeens homo?
nee dat zie ik inderdaad niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef bloodymary het volgende:
Dat heeft niets met een standaard beeld van een boer te maken. Hij is gewoon het standaard beeld van een homo (waar overigens helemaal niks mis mee is). Als je dat niet ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |