FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
uhuquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Olga het volgende:
kan een modje even de tt veranderen naar 140?
Maar ze is wel blij dat ze het niet heeft gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:54 schreef Flashbox het volgende:
Laura is een deel van haar geld kwijt geraakt door niet bij elkaar te slapen. ze had 7500 en nu nog 3700 of zo iets, ze hadden het er net op de wc over.
Volgens mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:
Is Guido ook de helft van zijn geld kwijt?
nope... het was Laura dr missie, niet die van Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:
En ook meteen erachteraan.."tsss...grappig wijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef robmmad16 het volgende:
Sofia: "Ik mag jou gewoon niet! Als persoon! We zijn uitgesproken! Daaahaaag Cynthia!"![]()
![]()
Nee Sofia pakt zelfs the Itallion Stallion aan, die is voor niets meer bang!quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef RiftNL het volgende:
Lol Cynthia maakt echt een grote fout door juist Sofia te pakken die deinst echt niet van haar terug ofzo
Zou wel lullig zijn als het niet zo was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:
Fonsje is geestelijk gehandicapt. Zijn kijkers niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als het niet zo was.
Zowiezo eenlullige missie. maarja Fonz denkt anders dan zijn kijkers vermoed ik.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef RiftNL het volgende:
Cynthia wil een tweede kans? Zeg stom schaap je hebt al 180 kansen gehad
Was dit geen gedeelde missie? Dat is ook wrang dan. Heeft Guido haar geld verkwist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
nope... het was Laura dr missie, niet die van Guido
Ja dat moet haast wel, en een goede kaartspeler is ie ook niet als ie met zulke troefkaarten uitkomt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Fonsje is geestelijk gehandicapt. Zijn kijkers niet.
Daar zit het probleem.
Nopequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dit geen gedeelde missie? Dat is ook wrang dan. Heeft Guido haar geld verkwist.
Big fat duhquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef itsme het volgende:
Wat is er dan gebeurd? Ik lees niets over ruzie in de laatste cos. Het was zeker weer Cynthia's schuld?
Idd, wat een kwal die Alex, alleen maar over geld en werk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef toxikon het volgende:
kut upcbox laat alleen een opscheppende viezerik horen
Waarom? Het was de missie van Laura, niet die van Guido. Guido heeft alleen aangegeven er geen behoefte aan te hebben, waardoor de missie van Laura is misluktquote:
Ja en dan dat puberbaardje... neem dan geen baard als er nog niet overal haartjes groeien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Idd, wat een kwal die Alex, alleen maar over geld en werk...
En dan moet ze tegen de zin van G in toch maar bij hem in bed kruipen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? Het was de missie van Laura, niet die van Guido. Guido heeft alleen aangegeven er geen behoefte aan te hebben, waardoor de missie van Laura is mislukt
Hahahah EPIC meneertje donshaartjes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en dan dat puberbaardje... neem dan geen baard als er nog niet overal haartjes groeien.
Vreemd verhaal, betekend dat guido dus nu zonder geheim in het huis zit en zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? Het was de missie van Laura, niet die van Guido. Guido heeft alleen aangegeven er geen behoefte aan te hebben, waardoor de missie van Laura is mislukt
Stiekem hoop ik dat Aafke eruit gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef robmmad16 het volgende:
Cynthia probeert als een soort noodgreep zichzelf ineens om te turnen tot een soort DGK Jaap, en constant de confrontatie uitlokken en zieken. Denkt dat dat wel stemmen op gaat leveren... Uhm, guess again basic bitch!
Nou, daar zullen ze vast beiden veel mee opschietenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En dan moet ze tegen de zin van G in toch maar bij hem in bed kruipen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja en dan dat puberbaardje... neem dan geen baard als er nog niet overal haartjes groeien.
Aafke moet blijven heerlijk sletjequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Aafke eruit gaat.
Dan is het Cynthia vs. de rest.
Ze wordt echt helemaal uitgekotst door de rest van de groep.
Hoeft niet. Het geheim loopt nog tot vrijdagquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vreemd verhaal, betekend dat guido dus nu zonder geheim in het huis zit en zat
Ach, ze maken het er vooral zelf naarquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef itsme het volgende:
Ik houd er nooit zo van. Een hele groep tegen 1 iemand. Na Cynthia is het Alex dus en wie volgt?
Iig niet Sofia of Sergio.
Als die 2 eruit zijn scheelt het al een hoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef itsme het volgende:
Ik houd er nooit zo van. Een hele groep tegen 1 iemand. Na Cynthia is het Alex dus en wie volgt?
Iig niet Sofia of Sergio.
Soms, heul soms vind het ook ergens een heel klein beetje sneu voor dr.. maar dan bedenk ik weer wat voor leuke tv dat maaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zeker een van de weinigen die het sneu vindt hoe Cynthia de hele groep tegen zich heeft?
Ja. Ik ben het overigens met je eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zeker een van de weinigen die het sneu vindt hoe Cynthia de hele groep tegen zich heeft?
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, daar zullen ze vast beiden veel mee opschieten
En dan Laura zeggen dat ze het niet wilquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon vanavond dezelfde missie aan Guido geven.
Ik weet het niet hoormaar het is haar keus om onaangepast door dat huis te bewegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja. Ik ben het overigens met je eens.
yeahhhhhquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:04 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
En dan Laura zeggen dat ze het niet wil![]()
Ja dan wordt het nog saaier bedoel je? Ik denk dat ze dan wel weer een volgend slachtoffer zullen vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:03 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als die 2 eruit zijn scheelt het al een hoop
Als Guido aangeeft dat hij het niet wil en Laura het dus wel tegen zijn zin in doet, dan heb je eerder kans dat het misgaat dan goedquote:
Aafke, Gerard, Maik en Philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dan wordt het nog saaier bedoel je? Ik denk dat ze dan wel weer een volgend slachtoffer zullen vinden.
Heel soms is het hun eigen schuld dat mensen niet in een groep passen, dit is zo'n geval.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef twister20 het volgende:
Vind het wel zwak van Sofia zooo makkelijk als de groep tegen 1 iemand is dan wel een grote bek hiervoor was het alleen achter haar rug!
Nu durft iedereen ineens kom op Cynthia fight for your right!
En Sharon dan die praat wel ff voor iedereen dat kutkoppie erbij ook zelfingenomen nou met die missverkiezing was ze even niet zo stoer.
Nu kun je goed zien hoe mensen echt zijn in dat huis wat een meelopers zeg!!
Cquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef meneertje1972 het volgende:
QUIZVRAAG:
Wat gaat Cynthia doen?
a) huis schoonmaken
b) roken
c) huis verlaten
d) b en c
Hier nog 1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Copycat het volgende:
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als Guido aangeeft dat hij het niet wil en Laura het dus wel tegen zijn zin in doet, dan heb je eerder kans dat het misgaat dan goed
dquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef meneertje1972 het volgende:
QUIZVRAAG:
Wat gaat Cynthia doen?
a) huis schoonmaken
b) roken
c) huis verlaten
d) b en c
Nee die liggen te goed in de groepquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Aafke, Gerard, Maik en Philip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |