Heerlijk Joe Rogan op Twitter... Valt mee dat ie nog prime time mag met dit soort uitspraken in de VS...quote:I just put a q-tip in each ear while I was taking a shit, and I blacked out from ecstasy.
Hoet laat onze tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef Geo3kant het volgende:
Watch Live Today: Press Conference UFC 127 7PM ET/4 PM PT
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
7 PM ET is 01:00 bij ons
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/eastern-time/
Foutje, ik bedoel 01:00
quote:The URCC, the Philippines' top MMA promotion, hosted URCC Baguio 3: "Invasion" this past weekend. It had a good line-up of fights, but as you can see pictured above, most of the attention was stolen by a scuffle.
Razi Jabbari was already banned from competing in the Rizal Sports Complex in Manila for getting in a fight against a sports official a while back. The Iranian was still given another chance to put that all in the past, as the URCC gave him a shot against undefeated lightweight prospect, Honorio Banario of Team Lakay Wushu. Things didn't go his way though, as the Wushu expert had him mounted early, making him tap to strikes a minute and a half into their bout. The referee, Joey Lapiten stopped the bout, and when he asked the fighters to shake hands after the bout, Jabbari lived up to his reputation and started cursing at him. Things escalated from there. Jabarri assaulted the referee, then a few moments later, Alvin Aguilar, the URCC founder and promoter who also happens to be a BJJ black belt, stepped into the ring and choked out Jabbari to end all the chaos.
The URCC issued a statement and plans to get him banned from competing in the country again:
This behavior is unacceptable at the URCC and we take this very seriously. Steps are underway in permanently revoking Jabbari's GAB license banning him from all professional MMA events in the Philippines.
After the jump, an interesting set of photos that tells the story of the incident.
Joe Rogan on the other handquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mooi! Zeker omdat het een belofte was en ze het zo goed hebben opgelost! Respect.
On some other news:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie Joe Silva er niet zo induiken
fuck, wat een grote!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Franklin heeft een henna laten zetten n.a.v. zijn verlies tegen Griffin
Ik snap de goede bedoelingen, maar dit valt helaasch onder warezquote:
joh, niet zo heilig doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik snap de goede bedoelingen, maar dit valt helaasch onder warez
Niet handig om te plaatsen. Sowieso is er een torrent tracker waar alles te vinden is
daar heeft het niks mee te maken. Iedereen kan het toch wel vindenquote:
UFC heeft ook Justin.tv aangeklaagd en meerdere site uit de lucht laten halen die hun PPV's live deden streamen. Dus ze zijn niet blij met piraterij nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:38 schreef roepdeman het volgende:
Megavideo etc is voor mij hetzelfde als Youtube dus dat moet toch wel kunnen?? Livestreams (vind UFC absoluut niet leuk!!), Torrents en Nieuwsgroepen met illegaal materiaal vind Fok dan weer niet zo leuk. Van die drie dingen is hier geen sprake, maar anders mag wc-eend me corrigeren dan weten we dat ook in het vervolg.
quote:The Heavyweight Legend Returns To His Russian Sambo Roots .. and He's Looking For A Championship!
Fedor Emelianenko has made a shocking decision to compete in the Russian National Championship for Combat Sambo, according to a report on ESPN that was confirmed by M-1 Global earlier today.
Evgeni Kogan, M-1 Global's Director of Operations for M-1 Global, stated "Fedor's in, definitively." Emelianenko, known as "The Last Emporer," is a 4-time World Sambo Champion.
The always-excellent world-renowned Mixed Martial Arts reporter Josh Gross specifically called into question the New Jersey Athletic Control Board's 90-day medical suspension Emelianenko is supposed to honor due to the damage he suffered during his Strikeforce World Grand Prix Heavyweight Tournament fight against Antonio "Bigfoot" Silva on February 12th at the IZOD Center.
In his report, Gross reported, The state regulatory agency also prohibited Emelianenko from fighting pending a CT scan of his head and facial bones ... Representatives for Emelianenko did not respond to questions about the heavyweight's decision to compete despite athletic commission medical suspensions ... The NJACB did not immediately respond to inquires regarding the potential consequences of Emelianenko's participation in the tournament.
The Combat Sambo event takes place this weekend, February 26 and 27th in St. Petersburg, Russia. The next quater-final matchups in the Strikeforce Grand Prix appears to be in limbo, as Strikeforce is reportedly planning on bumping the next two Heavyweight Grand Prix matches from their April 9th card and replacing them with a pair of title fights. Instead of the originally scheduled Josh Barnett vs. Brett Rogers and FABRICIO WERDUM vs. Alistair Overeem quarterfinal fights, the San Jose-based promotion is quietly putting together a Lightweight Championship fight between reigning title holder GILBERT MELENDEZ and Tatsuya Kawajiri; and a Welterweight Championship contest between NICK DIAZ and either Paul Daley or the heavily-hyped Tyron Woodley. The rournament delay is rumored to be taking place because of Josh Barnett's continuing issues in getting licensed.
Wait, whut? Rofl!quote:
Apart... Lijkt me niet dat ie al goed hersteld kan zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 03:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Fedor gaat weer vechten...dit weekend.
[..]
Mauro moet gewoon weg als commentator. Enige wat die kerel kan is overdrijven, irritant figuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vond het super dat hij sprak over Schiavello en Bas bij de prelims! Ik zei nog hoe geweldig dat was hierzoWat mij betreft mogen ze alledrie een keer samenwerken.
Renallo en Joe zouden trouwens prima samen kunnen werken!
Hij is irritant inderdaad, maar ook wel weer een beetje grappig wanneer hij als een losgelaten retard (onverstaanbaar) begint te schreeuwen als de fights richting een (T)KO gaan..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mauro moet gewoon weg als commentator. Enige wat die kerel kan is overdrijven, irritant figuur.
Dana white replacement-guy, haha. Hij deed het praatje bij press conf, dus ik denk de eigenaar van de arena/facility waar ze vechten in Australië (hij klonk meer Amerikaans). You get the point.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie is die dude in het midden?
Nee, dan "The Voice" Michael Schiavelloquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hij is irritant inderdaad, maar ook wel weer een beetje grappig wanneer hij als een losgelaten retard (onverstaanbaar) begint te schreeuwen als de fights richting een (T)KO gaan..
Je vergeet 'The Big Kabosh'quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, dan "The Voice" Michael Schiavello
It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene...
Inderdaad... Denk ook niet Rogan met Mauro, denk dat ie Mauro alle hoeken van de zaal laat zien, eerst verbaal en dan is ie hem schijtziek en geeft zo'n tea kwondo trap die hij GSP ook leert..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je vergeet 'The Big Kabosh'![]()
Ik mag Mike wel, Mauro vind ik vaak overdreven en gaat nogal vaak de fout in. Laatst nog over Arlovski, dat hij nu 4x achter elkaar KO is gegaan, terwijl hij tegen Silva een decision verloor. En dat 2x.
Denk dat de heren Joe Rogan, Bas Rutten en Mike Schiavello wel chemie met elkaar hebben. Mauro en Rogan zou niet goed gaan denk ik.
Ik niet. Die gast heeft echt totaal geen charisma, en dit komt geforceerd, kinderachtig en racistisch over. De man is bijna 39 jaar oud en gedraagt zich nog steeds als een dom, klein kind. Bisping heeft hem tijdens de persconferentie terecht op z'n plaats gewezen, en ik hoop dat hij dat zaterdag ook doet.quote:
Ik vind het leuk om dit te zien ipv alleen maar stoere praat. Dit is tenminste nog leuk en origineel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik niet. Die gast heeft echt totaal geen charisma, en dit komt geforceerd, kinderachtig en racistisch over. De man is bijna 39 jaar oud en gedraagt zich nog steeds als een dom, klein kind. Bisping heeft hem tijdens de persconferentie terecht op z'n plaats gewezen, en ik hoop dat hij dat zaterdag ook doet.
Inderdaad, en dan nog tegen een top welterweight als Lytle...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Chris Lytle vs. Brian Ebersole
Ik zeg niet dat hij geen kans heeft want ik ken de man niet maar afgaande op zijn track
record vraag ik me af wat Ebersole uberhaupt in de UFC te zoeken heeft. Ze hadden ze een
Aussie nodig om op de card te zetten
Mwah, South Park nadoen en een hele bevolking als achterlijk bestempelen vind ik niet erg origineel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dit te zien ipv alleen maar stoere praat. Dit is tenminste nog leuk en origineel.
Beter dan het boos kijken en roepen ik stamp z'n kop eraf iedere keer... Vind dit soort dingen wel grappig om te zien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, South Park nadoen en een hele bevolking als achterlijk bestempelen vind ik niet erg origineel.
Dus nog net geen 5quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb trouwens 10 van de 21 predictions goed
Hmm, ken haar totaal niet maar ik zeg natuurlijk: WAR MARLOES!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Miesha Tate is out with a knee injury, so the undefeated Liz Girl-Rilla Carmouche will take on Strikeforce Womens Welterweight Champion Marloes Coenen at Nationwide Arena in Columbus, Ohio.
Nice......?
Je kunt ook origineel grappig zijn. Ik vind Mayhem die rondloopt in een "Don't be scared homie"-shirt om de hypocrisie van Nick Diaz in de zeik te nemen een stuk grappiger:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Beter dan het boos kijken en roepen ik stamp z'n kop eraf iedere keer... Vind dit soort dingen wel grappig om te zien...
Ik dacht gisteren: holy shit, 2 uur! ik ga alleen even de eerste 10 minuten kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/12874240
Podcast 2/22/11 Joe Rogan met Bas Rutten
Het begin gaat al over Fleshlights haha
me 2, Bas met een halve liter 2 uur aan het woord!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren: holy shit, 2 uur! ik ga alleen even de eerste 10 minuten kijken.
Maar ik heb het hele filmpje in 1x gekeken, ik zat aan de buis gekluisterd met die sterke verhalen van Bas
Haha inderdaad, wie was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
me 2, Bas met een halve liter 2 uur aan het woord!![]()
die 2de gast heeft geen woord gezegd!![]()
![]()
Dat is volgens mij geen gast (als in te gast) maar de dude die samen met Rogan die podcasts doet. Hij zal wel de technische kant doen? (Denk ik dan)quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wie was dat eigenlijk?
Wat keek dat lekker weg zeg! Enne ook cool om te weten dat Kevin James een undercover mma baas is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/12874240
Podcast 2/22/11 Joe Rogan met Bas Rutten
Het begin gaat al over Fleshlights haha
Zijn ergens filmpjes dat ie met Handy aan het trainen is. Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat keek dat lekker weg zeg! Enne ook cool om te weten dat Kevin James een undercover mma baas is.
Heb BJ @ 2,6quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef THEFXR het volgende:
pssssstttt........ wie gaat er wedden op ufc 127??
ufc 127 vind lokale tijd sydney om 20.00 uur s'avonds plaats, dan is het in las vegas 1.00 uur vrijdagnacht. zuffa zend het uit als een live ppv evenement 20.00 uur las vegas time!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet veel te verdienen dit keer.. misschien via Siver met een upset en Noke staat slechts op -210
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Whahahaha iemand de 1e blog van Dana gezien voor UFC 127?
Voordat hij naar Australie vertrekt zie je hem nog even op de set van TUF.
Wederom een deur aan puin geslagen, zit gewoon een mega gat in, gaten in de muren geslagen,
somebody must have been PISSED off!!!
Is het niet te streamen dan hier 's middags?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc 127 vind lokale tijd sydney om 20.00 uur s'avonds plaats, dan is het in las vegas 1.00 uur vrijdagnacht. zuffa zend het uit als een live ppv evenement 20.00 uur las vegas time!
place your bets now, gentlemen, losing is not an option!![]()
p.s. als je spoilers wil voorkomen, dat moet je dus de gehele zaterdag de forums/sites vermijden
Wow als brock naast iemand met een "normaal" postuur zit zie je pas wat voor big bad motherfucker het is!quote:
nee, want de ufc zend het pas veel later uit en dat is altijd de bron van de streams!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Is het niet te streamen dan hier 's middags?
Nop, wat Taz al zei, niks te verdienenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef THEFXR het volgende:
pssssstttt........ wie gaat er wedden op ufc 127??
stuqquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef n00cL30n het volgende:
En toch, blijf ik deze poster wat vinden hebben:
[ afbeelding ]
Is weer eens heel iets anders als de andere "vechtsportgala posters".
Niet echtquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Common knowledge toch?
Die screenshots van King of Queens hebben al zo vaak in deze topics gestaan!!
Podcast was awesome!! (Bas is overigens jarig vandaag)
Heb zelfs ooit het filmpje gepost van Rutten op eurosport.. die shit was hilarisch
De enige wijze waarop Bisping kan verliezen is als hij zijn beheersing verliest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha mooi hoe Rutten uitlegt dat 'Relaxed' 'Rustig' is, in het Nederlands. Zachte G, rollende R, Brabant Zuid Oost! Prachtige vent
Hoe schatten jullie Bisping - Rivera in? Ik zie het somber in voor Bisping. Hij komt in die filmpjes niet echt relaxed over vind ik en geeft zelf al aan dat het sterke punt van Rivera, inspeelt op zijn zwakte. Een overhandse rechts, dat ging toen ook goed tegen die gast met die platte kop (Henderon?). Ben benieuwd, heb ook vooral zin in de main card!
Rivera is geen Henderson, en Bisping vocht echt belachelijk dom tegen Henderson. Als iemand bekend staat om zijn knockout power in zijn rechterhand, ga je daar niet naartoe lopen! Ik denk niet dat hij die fout nog een keer maakt, en zelfs als hij wat foutjes maakt, is Rivera nog steeds geen Henderson. Bisping is misschien geen wereldtopper, maar hij is een veel betere kickbokser en grappler dan Rivera. Een (T)KO is misschien teveel gevraagd, maar Bisping moet toch redelijk comfortabel alledrie de rondes kunnen winnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:43 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha mooi hoe Rutten uitlegt dat 'Relaxed' 'Rustig' is, in het Nederlands. Zachte G, rollende R, Brabant Zuid Oost! Prachtige vent
Hoe schatten jullie Bisping - Rivera in? Ik zie het somber in voor Bisping. Hij komt in die filmpjes niet echt relaxed over vind ik en geeft zelf al aan dat het sterke punt van Rivera, inspeelt op zijn zwakte. Een overhandse rechts, dat ging toen ook goed tegen die gast met die platte kop (Henderon?). Ben benieuwd, heb ook vooral zin in de main card!
Hhmm, is me nooit zo opgevallen. Maar ik was in de tijd dat ik veel King Of Queens keek, nog niet zo bekend met MMA, dus dat zal het wel zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:15 schreef n00cL30n het volgende:
Hij droeg zelfs wel wat vaker een BasRutten logo shirt (Die met de trademark splitkick)
Nou, vreemd genoeg, als je ziet hoe hij zou kunnen zijn als American jock: Explosief met een laag zwaartepunt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Hhmm, is me nooit zo opgevallen. Maar ik was in de tijd dat ik veel King Of Queens keek, nog niet zo bekend met MMA, dus dat zal het wel zijnWel tof, je zou het niet zeggen als je hem zo ziet!
brittanyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Geo3kant het volgende:
Dana White UFC 127 Video Blog, Day 2 - 2/24
Ja kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Fenomeno het volgende:
Dat was toch die gast die Kos nog een beuk gaf toen ie al terug naar zn hoek liep aan het einde van de ronde
Does not sound goodquote:A budget crunch has left the Nevada State Athletic Commission unable to employ one of the most significant deterrents to the use of performance enhancing drugs in professional competition.
Two years after the influential regulatory body announced it would conduct out-of-competition drug testing, legislators completely withdrew funding for the program.
The NSAC will soon decide whether to press legislators on a proposal to reinstate testing, possibly by diverting funds within the commission's budget.
Dit kan twee kanten op, de goeie of die anderequote:UFC on Versus 3: "Sanchez vs. Kampmann" will be coming at you from the KFC Yum! Center in Louisville, Kentucky, on March 3.
No, seriously, it will be coming at you.
Sports Business Daily brings word that Versus has made plans to bring in an entirely new production crew in order to broadcast the upcoming event in 3D.
And don't call it a comeback but Todd Harris is reportedly set to do commentary for the show's 3D broadcast with a dieting Kenny Florian stepping in as color man.
Comcast, Cox, Verizon, Massillon Cable, Blue Ridge and Armstrong are the cable distributors currently signed on to deliver the historic broadcast.
That's not at the expense of the HD viewing pleasure; they also have a few plans for that, as well.
Star-divide
In addition to the regular broadcast, HD viewers will be treated to a split screen during commercials, in which they will air footage from the locker rooms and give air time to fighters during their respective entrances.
"I don't think they like each other"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:41 schreef Geo3kant het volgende:
Het hoeft niet direct wat er mee te maken te hebben, ik vind het er gewoon nep uit zien.. gespeeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat heeft dat alles met Dana en dat mannetje te maken?
Bisping is gewoon terecht pissed off en past wat scare tactics toe.
Daarnaast lopen de Aussies met hem weg dus waarom zou hij niet pumped up voor het publeik staan te juichen?
Ik ook. Sowieso krijg ik dat gevoel steeds meer bij de UFC met dat irritante Amerikaanse publiek.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Krijg daar een beetje een WWE-gevoel bij.
Misschien is zijn auto ook opengebrokenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef THEFXR het volgende:
heeft Dana nu al 3 dagen hetzelfde t-shirt aan??
.
.
.
.
.
Het komt op mij ook erg nep over jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het hoeft niet direct wat er mee te maken te hebben, ik vind het er gewoon nep uit zien.. gespeeld.
BJ looked on fire, zeker..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef Brawler het volgende:
[..]
Maar die blik van BJWow.. ik hoop zó dat hij wint van Fitch.
De gratis facebook fights @ 5PM = 02.00 voor ons.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe laat begint t eigenlijk Nederlandse tijd?
ik geloof 3.00 uur de ion prelims en om 4.00 uur het main eventquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De gratis facebook fights @ 5PM = 02.00 voor ons.
Jawel, heb je wel op facebook.com/ufc op "live video" geklikt? Toen net gaf hij ff aan dat er niks available was na het eerste gevecht maar nu doet hij het weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:400 grams.
That's the margin 0.881849 pounds for you non-metric people by which Paul Daley missed weight for his welterweight title fight against Yuya Shirai at BAMMA 5, according to manager Wad Alameddine.
The fight will now be changed to a three-round non-title fight, according to Alameddine, and Daley (26-9-2) has forfeited an undisclosed percentage of his purse to Shirai (20-8).
"We had a few issues," Alameddine told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) over the phone while attempting to dodge a leg kick from his client. "The place where the weigh-in was happening, there was no sauna to use, so we had to travel like half an hour to get to a sauna."
Daley weighed in two pounds over on his initial try before a second try put him 400 grams over the line.
It's the third time Daley has missed weight in his six most recent professional appearances. During his short-lived tenure with the UFC, the British slugger came in two pounds over for a fight against Dustin Hazelett at UFC 108. This past September, he came in a pound-and-a-half over for a fight against Jorge Masvidal at Shark Fights 13. In both cases, he forfeited a percentage of his purse.
Fighters are typically given a one-pound allowance for non-title fights and are given a second chance to make weight, usually within two hours of the initial weigh-ins. For title fights, there is no allowance.
Stateside, Daley has been earmarked for a title shot in Strikeforce against welterweight champion Nick Diaz if he can get past Shirai, the current DEEP welterweight champion.
All things considered, Alameddine said Daley was in decent spirits.
"He's all good," he said. "He's still looking forward to the fight."
BAMMA 5 takes place tomorrow at MEN Arena in Manchester, England, and will stream live on the promotion's website, BAMMAtv.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Splackavellie02 op 27-02-2011 12:44:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Shogun is trouwens bij de bookies de dikke underdog, vind ik echt heel raar
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.
UFC 127:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Alsof Shogun de titel op een presenteerblaadje heeft gekregenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:15 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Vind ik niet heel raar als je zag wat voor een beest Jones in zijn laatste match was. Niet normaal meer.
Wat een waanzinnige promo!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:14 schreef Paxlie het volgende:
Tof event
Ik kwam bijna klaar toen Shogun die grimas trok
Wat een promo
KlopT!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:04 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft iemand Ring vs. Fukuda nog gezien? Controverse alom, naar het schijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Shogun vs. Who now?
ESPN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me on BJ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Geo3kant op 27-02-2011 21:51:21 ]
Dat zegt toch niemand?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alsof Shogun de titel op een presenteerblaadje heeft gekregen![]()
Klopt wordt een fantastisch gevecht idd. 2 van mijn favoriete fighters tegen elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet je het beest Rua eens zien twee keer tegen Machida, ik wil wel eens zien hoe Bones ermee omgaat. Bones zeker een groot talent maar of hij de druk aan kan etc dunnow.. ervaring kan een grote factor spelen.
Nee maar je gaat puur uit van wat Jones kan, maar Shogun's skills buiten beschouwing gelaten.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:13 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:25 schreef Paxlie het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog 4 picks goed...Al was die draw van Fitch VS Penn wel een beetje jammer...
Wat een beest die Denis Siver.... Het wordt een heeeele interessante matchup mocht hij tegen Frankie Edgar gaan vechten... Hij gaat in ieder geval de goeie kant op! Verder was Mark Hunt vs Chris Tuchscherer ook erg vet! De uppercut die hij gaf, en vervolgens als een baas weglopen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]een 10-10 in ronde 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie trouwens gezien hoe Lesnar er tegenwoordig uitziet?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Biggest name in mixed martial arts?quote:
Denk wel dat ie de meeste mensen aantrekt... Zeker in de VS!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Biggest name in mixed martial arts?
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
PizzaMizza was klaar gekomen bij die promoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Biggest name in mixed martial arts?
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt
Lol, zonder twijfelquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PizzaMizza was klaar gekomen bij die promo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: zoals Alistair Overeem het zei: 'I like Cain Velasquez as a fighter, I like Brock as an entertainer'. Brock zorgt voor PPV's, period.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
PizzaMizza was klaar gekomen bij die promo![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef incognitoomuch het volgende:
My picks:Worden de picks en results nog een beetje bijgehouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
En Shields wint.. hoe precies?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef roepdeman het volgende:
Shields>Fitch. Ik wil het graag nog een keer kenbaar makenna het lezen van de bovenstaande discussie. En eigenlijk hoopte ik ook dat dit gevecht een logisch vervolg zou zijn na St, Pierre - Shields. Denk niet meer dat dat erin zit.
quote:To: Joe Silva, Matchmaker Extraordinaire, Ultimate Fighting Championship
Re: Spitsbing & his tainted victory
Joe:
If you get a chance to talk with him, please mention to your idiot-in-residence Michael Spitsbing itll be a little tougher to knee ME in the head when Im charging at him like a runaway train and mincing him through the fence like a boiled potato, should we ever have the pleasure of each others company for a few (VERY few) moments in the Octagon.
Oh; and Id suggest to him being a little careful about spitting on any of MY cornermen, since any one of them can beat him up as badly as I can. Thanks ever so much.
Hope all is well.
-Chael Sonnen
Of anders gewoon de promoties voor de andere gevechten doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Heerlijk die Sonnen. Hij moet maar gauw weer gaan knokken!
Henderson's achtergrond is in Greco Romaans worstelen, een hele andere vorm. Daarbij heeft Henderson nooit een goede takedown defense gehad en is hij maar een middelmatige MMA-worstelaar met een stijl die totaal niet vergelijkbaar is met wat Fitch doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef roepdeman het volgende:
@splacka
Shields is ook niet slecht op zn rug, maar ik denk dat zijn postuur hem meer te bieden heeft tegen een Fitch en een GSP t.o.v. BJ Penn.
Fitch is een goede worstelaar, traint bij AKA en dat merk je maar al te goed terug in zijn gevechten. Ze zeiden ooit dat Dan Henderson ook wel goed was in worstelen...Shields Dominated Hendo. Ik denk niet dat Fitch dezelfde capaciteiten bezit als Hendo en daarom voorzie dan ook dat Shields hem zal domineren. In mijn optiek de enige #1 contender.
quote:"Shields began amateur wrestling at age nine. He has competed in over 600 folk, freestyle, and submission wrestling matches. Shields was a four year varsity wrestler and state qualifier at Calaveras High School, finished 2nd place at the Amateur Athletic Union National Freestyle Championships, qualified for U.S.A./ Fila Nationals & World Team Trials in both the junior & university men's divisions. He is also a two time All American wrestler from Cuesta College."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Maar GSP is dan ook ubergetalenteerd en een van de hardste werkers in mma.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef incognitoomuch het volgende:
Hard work beats talent? En toch beat GSP die Shields in alle 8 hoeken op 30 april.
Dat moet gewoon!
Als ze naar de grond gaan, maakt hij zeker een kans. Dat zal ook niemand met een beetje verstand ontkennen. Het probleem is alleen dat GSP misschien wel de beste takedown defense ter wereld heeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef roepdeman het volgende:
Dat is een nadeel van mensen met een wrestling background helaas, maar de wijze waar hij het op toepast is van een ander niveau. Gelukkig is hij een Gracie Fighter en kijk ik dus met veel plezier naar zijn grondwerk. Tegen GSP maakt hij meer dan een kans daar ben ik echt overtuigd van.
Net zoals tegen BJ zeker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand die mensen neer haalt met zijn wrestling skills en dit combineerd met een mooie stukje BJJ heb ik geen moeite mee. Alleen die saaie stijl van Fitch en GSP waar ze mensen grinden is zo ontzettend vervelend om naar te kijken. Bovendien is het bij GSP ook nog eens 25 minuten van het zelfde
Natuurlijk is GSP een werkelijk beest alleen zijn het niet de meest leuke gevechten om naar te kijken. Dat hij geen rondes verliest komt puur omdat hij zoveel beter is dan de rest en daarom zou het goed zijn als hij een weight class omhoog gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Net zoals tegen BJ zeker?
Feit is gewoon dat GSP alles en iedereen die op zijn weg komt compleet weet te domineren. Dat dat 5 ronden hetzelfde is dat zal wel. Ondertussen heeft hij de laatste geen ronde verloren. Dat is echt belachelijk goed.
Hij maakt Shields ook af ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom is het zo belangrijk dat hij wint van Shields om daarna een ladder omhoog te gaan.
Ook ik zeg: Shields > Fitchquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
Overigens zal het mij niet verbazen als Shields wel van Fitch weet te winnen dmv positieworstelen. Shields is belachelijk underrated, en heeft een win streak van 14 gevechten op rij ofzo, in twee gewichtsklassen?
Waar we het wel over eens kunnen zijn, denk ik, is dat het tussen Shields en Fitch zal gaan wie de beste welterweight ter wereld is als GSP naar middleweight gaat
Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:06 schreef roepdeman het volgende:
Silva maakt GSP af period.
Ik zie het liever niet gebeuren. Laat GSP zich eerst acclimatiseren in 185 tegen vechters die groter zijn dan hij. (Iets wat Shields al heeft gedaan btw!)
GSP vs. Sonnen....
GSP vs. Okami
GSP vs. Maia
GSP vs. Belfort
Hell geef hem Wanderlei Silva als "Tune up fight!"
Als hij zich bewijst in deze 185 gevechten dan wil ik best wel zien of hij dat ook tegen Anderson kan, maar voor mij persoonlijk komt St. Pierre - Silva te vroeg. Ik vind het raar om te denken dat GSP - Silva een match of the ages is. Silva heeft voormalig 205 Champs geclowned! Hij is aan het spelen in de ring, omdat hij dat kan.
Dat is mijn mening Opge. Ik hou echt waar van beide fighters, maar met een ongeteste GSP op 185 in mijn achterhoofd ben ik meer hyped voor het Strikeforece HW Tournament dan voor dit gevecht. (ik maak volgens mij steeds minder en minder vrienden hier...Ik heb PizzaMizza nodig)
Precies, ook gezien de leeftijd van Silva wil ik die match zo snel mogelijk zien. Al die andere gevechten komen daarna wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Silva maakt GSP inderdaad af.. daarom wil ik het ook zien, extending his legacymaar het wordt dan wel een mooi gevecht. Maar denk dat GSP niet zo veel keus heeft.. Dana/UFC heeft the superfight al liggen promoten.. als GSP dan wint van Shields kunnen ze er niet echt onderuit.
Sowieso wil ik eigenlijk wel GSP vs Maia of GSP vs Sonnen zien, beide lastiger tegenstanders
Maar Sonnen heeft al 'gevraagd' om Bisping![]()
Zijn genoeg leuk matchups te maken maar het probleem is zodra GSP verliest gaat zijn markt waarde omlaag.. en PPV's binnentrekken is toch waar het omdraait.
je bent verlamdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Gister tijdens de training hebben we een hoop choke's gedaan, en ik heb nu echt last van mijn nek. Niet gewoon pijn, ik kan mijn nek nauwlijks meer voor en achteruit doen.
Ik ben niet zo snel benauwd om pijntjes enzo, maar in mijn nek vind ik 't wel eng.
Is het gewoon spierpijn/verrekt, of is er wat ergers aan de hand?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent verlamdals het binnen 3 dagen niet beter is
Misschien komt het omdat ik nu al een tijdje in mijn stoel zit. Ik ga het morgen nog even aankijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Als je geen hoofdpijn krijgt is het overbelasting van je spieren in je nek. Maar dat het nog steeds erger wordt sinds vanochtend dat vind ik wel een beetje raar om eerlijk te zijn. Als het bij mij gebeurt is het gewoon "dezelfde pijn" de hele dag door.
Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal komquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
Dat is waarschijnlijk spierpijn, heb ik ook weleens na een training, kan mijn hoofd dan moeilijk naar links of rechts draaien.
Bij mij komt spierpijn trouwens altijd traag opzetten, waar dan ook in het lichaam. 's Morgens voel ik er niks van, 's middags begin ik wat te voelen en 's avonds begint het pas echt te zeuren. Dus na een uurtje of 24 zit het bij mij pas op het maximum.
volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu op en neer, links en rechts gaat eigenlijk goed. Alleen als ik echt strek voel ik het, terwijl ik voor/achteruit niet verder dan de helft van normaal kom
quote:The UFC will return to Facebook yet again for Thursday's UFC Live 3 "Sanchez vs. Kampmann" with two preliminary bouts.
Both the lightweight tilt between former UFC lightweight title contender Joe Stevenson and Danny Castillo, as well as former WEC light heavyweight champion Steve Cantwell battling Cyrille Diabate will air live on Facebook at 8.pm. ET, an hour before the live televised card starts on Versus.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie nekcrankes geoefend ipv chokes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeeeeee ik wil Bisping vs Sonnen.. dat wordt rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef Fenomeno het volgende:
Lees net dat er mss een TuF seizoen UK vs Australia komt met Bisping en Noke als coaches
Hele artikel: http://www.sherdog.com/news/news/Coach-Tells-Evans-He-Should-Be-Willing-to-Fight-Jones-30539quote:Trevor Wittman has advised Rashad Evans to fight teammate Jon Jones if Jones wins the UFC light heavyweight title from Mauricio Shogun Rua at UFC 128.
Evans had been scheduled to challenge Rua at the March 19 event. When Evans sprained a ligament in his knee, however, Jones filled in as his replacement.
Mentally, I know its a little rough for [Evans] to see one of the guys he made a pact with to not fight go out there and take his position, said Wittman, who is the head coach at the Grudge Training Center, a Jacksons MMA affiliate gym where Evans has trained. I had the conversation with Rashad that I felt Rashad should fight Jon Jones if he wins.
Wittman does in fact think Jones will beat Rua. He believes the 23-year-old could become one of the greatest fighters in MMA history. However, Wittman doesnt feel Jones should have moved into Evans spot.
I feel Jon Jones could have been like, Hey man, Ill tell you what. Im going to take another fight, Wittman said. And let Rashad -- hes not at the beginning of his career. Hes at the peak and the tail end of it. Let him go fight for it.
Regardless, now that Jones could soon be the light heavyweight champion, Wittman sees no problem with the teammates fighting each other.
Dat deel vind ik ook BS inderdaad.. je traint met elkaar maar je moet aan je eigen toekomst denken, hij krijgt een shot at the title.. go for itquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:35 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het bizar dat hij durft te beweren dat Jones dat gevecht niet had moeten nemen. Jones reageerde zoals een vechter hoort te reageren. Hij nam het gevecht zonder twijfel aan om te vechten voor die nr 1 spot.
Mwah, dat zou ik niet te hard roepen. Jones is echt een beest. Het is natuurlijk belachelijk dat hij de favoriet is tegen Shogun, maar hij heeft zeker een kans. Iedereen roept dat ie pas 23 is en te onervaren voor een titelgevecht, maar vergelijk het eens met de titelverdediger:quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef pwned het volgende:
Ach, Jones maakt toch geen kans tegen Shogun en dat is een leuke opstap voor Shogun vs Evans.
Amen. Zonder te slijmen, ik ben het volgens mij zelden oneens met jouw postings.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, dat zou ik niet te hard roepen. Jones is echt een beest. Het is natuurlijk belachelijk dat hij de favoriet is tegen Shogun, maar hij heeft zeker een kans. Iedereen roept dat ie pas 23 is en te onervaren voor een titelgevecht, maar vergelijk het eens met de titelverdediger:
Jones is 23 en heeft een record van 12-1, waarvan het enige verlies een bullshit DQ is.
Mauricio Rua was ook 23 jaar jong, en had een minder indrukwekkend record van 8-1 toen hij in april 2005 in de openingsronde van de Pride Grand Prix tegenover Quinton Jackson (die al een record van 22-6 had en zwaar favoriet was) kwam te staan. Rampage had al overwinningen op Chuck Liddell (TKO), Ricardo Arona (KO), Murilo Busamante, Kevin Randleman, Igor Vovchanchyn en Shogun's oudere broer Murilo op zijn lijstje staan, terwijl Shogun alleen wat Braziliaanse en Japanse nobody's had verslagen. Rampage was destijds ook de overduidelijke favoriet tegen Shogun, die gewoon nog niet ervaren genoeg was..
Vier maanden later won de nog steeds 23-jarige Shogun de finale van de Pride Grand Prix door Arona in drie minuten KO te slaan. Hij had toen opeens over een periode van amper vier maanden opeenvolgend Rampage Jackson (TKO in de eerste ronde), Rogerio Nogueira (decision in het gevecht van het jaar), Alistair Overeem (TKO in de eerste ronde) en Ricardo Arona (KO in de eerste ronde) verslagen, en was opeens de nummer 1 LHW ter wereld op zijn 23e.
Shogun's run in de Pride GP is nog steeds een van de meest indrukwekkende streaks in MMA, maar voor hij daaraan begon, was hij nog groener dan Jones nu is.
Moraal? Jones heeft wel degelijk een kans om te winnen en op zijn 23e de nummer 1 LHW in MMA te worden.
Shogun gaat zn ass whoopen! Onorthodox is precies hoe ik Rua beschreef in PRIDE. Altijd spectaculaire gevechten, omdat hij geen remmingen kende en de grenzen van zn lichaam opzocht. Dit is weer zo een gevecht die je live moet bekijken! Ik denk dat iedereen zich wel de oude Rua kan herinneren. Ik denk ook dat we die Rua terug zullen zien tegen Jones.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
de onorthodoxe stijl van vechten van Jones
Hahaha dat was mijn reactie ook.. ik had het al eerder gehoord van he mdat hij nightmare te negatief vond etc.. maar om dan the dream te doen is wel afgezaagdquote:
Zijn vorige partij was indrukwekkendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef THEFXR het volgende:
dat dollaway nog in de ufc zit, wat heeft hij nu werkelijk gepresteerd?
quote:UFC light heavyweight veteran James Irvin allegedly tested positive for an anabolic steroid following his loss to Jorge Oliveira at Tachi Palace Fights 7 in December.
Irvin allegedly tested positive for Epitrenbolone, also known as Trenbolone Metabolite. Trenbolone, taken by intramuscular injection, is a steroid typically used on livestock to increase appetite and muscle growth.
Sherdog.com confirmed news of Irvin's alleged positive test on Wednesday with California State Athletic Commission officials.
Prior to being submitted by Oliveira on Dec. 2, Irvin had lost three of four bouts, including a trifecta of fights in the UFC. Irvin began his UFC career in 2006, compiling a 3-1 record by besting the likes of Terry Martin and Houston Alexander. The Sandman then stepped up to take on longtime middleweight kingpin Anderson Silva in 2008. After being knocked out in just 61 seconds, Irvin allegedly tested positive for banned painkillers.
The 32-year-old's final two bouts in the Octagon also resulted in defeat. Irvin made his middleweight debut for the promotion last March, suffering a TKO loss to Alessio Sakara. Moving back up to light heavyweight, the American was submitted by Croat Igor Pokrajac in the first round of their UFC Live 2 contest in August.
Since losing to Oliveira and allegedly testing positive for Epitrenbolone, Irvin has competed once in 2011, registering a no-contest on Jan. 29 after hitting his downed opponent with an illegal knee at a Gladiator Challenge event at the Elko Indian Colony Gymnasium in Elko, Nevada. Currently, the light heavyweight has a fight scheduled for March 11 against former UFC foe Houston Alexander at Shark Fights 14.
Wow, mooie judotechniek ook!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dit zijn dan toch wel de talentjes die later het kunnen gaan maken in de MMA wereld... Damn, wat een basis gaat dit manneke hebben als ie zo door kan gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |