abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93541295
Coach Tells Evans He Should Be Willing to Fight Jones
quote:
Trevor Wittman has advised Rashad Evans to fight teammate Jon Jones if Jones wins the UFC light heavyweight title from Mauricio Shogun Rua at UFC 128.

Evans had been scheduled to challenge Rua at the March 19 event. When Evans sprained a ligament in his knee, however, Jones filled in as his replacement.

Mentally, I know its a little rough for [Evans] to see one of the guys he made a pact with to not fight go out there and take his position, said Wittman, who is the head coach at the Grudge Training Center, a Jacksons MMA affiliate gym where Evans has trained. I had the conversation with Rashad that I felt Rashad should fight Jon Jones if he wins.

Wittman does in fact think Jones will beat Rua. He believes the 23-year-old could become one of the greatest fighters in MMA history. However, Wittman doesnt feel Jones should have moved into Evans spot.

I feel Jon Jones could have been like, Hey man, Ill tell you what. Im going to take another fight, Wittman said. And let Rashad -- hes not at the beginning of his career. Hes at the peak and the tail end of it. Let him go fight for it.

Regardless, now that Jones could soon be the light heavyweight champion, Wittman sees no problem with the teammates fighting each other.
Hele artikel: http://www.sherdog.com/news/news/Coach-Tells-Evans-He-Should-Be-Willing-to-Fight-Jones-30539

Het is ook een slechte trend voor de sport..
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:35:19 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_93541552
Ik vind het bizar dat hij durft te beweren dat Jones dat gevecht niet had moeten nemen. Jones reageerde zoals een vechter hoort te reageren. Hij nam het gevecht zonder twijfel aan om te vechten voor die nr 1 spot.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_93541612
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:35 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het bizar dat hij durft te beweren dat Jones dat gevecht niet had moeten nemen. Jones reageerde zoals een vechter hoort te reageren. Hij nam het gevecht zonder twijfel aan om te vechten voor die nr 1 spot.
Dat deel vind ik ook BS inderdaad.. je traint met elkaar maar je moet aan je eigen toekomst denken, hij krijgt een shot at the title.. go for it :) Rashad betaald zijn rekeningen niet, dat doet hij zelf.. dus eruit halen wat erin zit.
pi_93542498
Ach, Jones maakt toch geen kans tegen Shogun en dat is een leuke opstap voor Shogun vs Evans.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:05:24 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93542907
Win or lose, Jones maakt meer kans tegen Shogun dan Evans.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:13:21 #256
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93543327
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:57 schreef pwned het volgende:
Ach, Jones maakt toch geen kans tegen Shogun en dat is een leuke opstap voor Shogun vs Evans.
Mwah, dat zou ik niet te hard roepen. Jones is echt een beest. Het is natuurlijk belachelijk dat hij de favoriet is tegen Shogun, maar hij heeft zeker een kans. Iedereen roept dat ie pas 23 is en te onervaren voor een titelgevecht, maar vergelijk het eens met de titelverdediger:

Jones is 23 en heeft een record van 12-1, waarvan het enige verlies een bullshit DQ is.

Mauricio Rua was ook 23 jaar jong, en had een minder indrukwekkend record van 8-1 toen hij in april 2005 in de openingsronde van de Pride Grand Prix tegenover Quinton Jackson (die al een record van 22-6 had en zwaar favoriet was) kwam te staan. Rampage had al overwinningen op Chuck Liddell (TKO), Ricardo Arona (KO), Murilo Busamante, Kevin Randleman, Igor Vovchanchyn en Shogun's oudere broer Murilo op zijn lijstje staan, terwijl Shogun alleen wat Braziliaanse en Japanse nobody's had verslagen. Rampage was destijds ook de overduidelijke favoriet tegen Shogun, die gewoon nog niet ervaren genoeg was..

Vier maanden later won de nog steeds 23-jarige Shogun de finale van de Pride Grand Prix door Arona in drie minuten KO te slaan. Hij had toen opeens over een periode van amper vier maanden opeenvolgend Rampage Jackson (TKO in de eerste ronde), Rogerio Nogueira (decision in het gevecht van het jaar), Alistair Overeem (TKO in de eerste ronde) en Ricardo Arona (KO in de eerste ronde) verslagen, en was opeens de nummer 1 LHW ter wereld op zijn 23e.

Shogun's run in de Pride GP is nog steeds een van de meest indrukwekkende streaks in MMA, maar voor hij daaraan begon, was hij nog groener dan Jones nu is.

Moraal? Jones heeft wel degelijk een kans om te winnen en op zijn 23e de nummer 1 LHW in MMA te worden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:15:12 #257
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_93543427
Verschil is wel dat Jones pas drie of vier jaar traint, en dat Shogun opgegroeid is in Chute Boxe en al vanaf zijn tienerjaren full contact spart met zijn broer, Wanderlei Silva en de andere beesten uit dat kamp ;)
pi_93543475
Wat Splackavelli02 zei.. en het is MMA, anything can happen :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:56:58 #259
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_93545574
Je kan speculeren wat je wilt inderdaad.... Iedereen dacht ook dat Chris Lytle zou winnen van Mojo-dude... En Mojo-dude won met zijn hands down.

Ik ben eerlijk gezegd blijer dat Jones het gevecht aangaat met Shogun dan Rashad. Er zit toch nét iets meer excitement in Jones's vecht stijl dan die van Evans imho.

[ Bericht 7% gewijzigd door incognitoomuch op 02-03-2011 17:02:57 ]
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_93547714
Rua by (T)KO in the first round :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_93548328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mwah, dat zou ik niet te hard roepen. Jones is echt een beest. Het is natuurlijk belachelijk dat hij de favoriet is tegen Shogun, maar hij heeft zeker een kans. Iedereen roept dat ie pas 23 is en te onervaren voor een titelgevecht, maar vergelijk het eens met de titelverdediger:

Jones is 23 en heeft een record van 12-1, waarvan het enige verlies een bullshit DQ is.

Mauricio Rua was ook 23 jaar jong, en had een minder indrukwekkend record van 8-1 toen hij in april 2005 in de openingsronde van de Pride Grand Prix tegenover Quinton Jackson (die al een record van 22-6 had en zwaar favoriet was) kwam te staan. Rampage had al overwinningen op Chuck Liddell (TKO), Ricardo Arona (KO), Murilo Busamante, Kevin Randleman, Igor Vovchanchyn en Shogun's oudere broer Murilo op zijn lijstje staan, terwijl Shogun alleen wat Braziliaanse en Japanse nobody's had verslagen. Rampage was destijds ook de overduidelijke favoriet tegen Shogun, die gewoon nog niet ervaren genoeg was..

Vier maanden later won de nog steeds 23-jarige Shogun de finale van de Pride Grand Prix door Arona in drie minuten KO te slaan. Hij had toen opeens over een periode van amper vier maanden opeenvolgend Rampage Jackson (TKO in de eerste ronde), Rogerio Nogueira (decision in het gevecht van het jaar), Alistair Overeem (TKO in de eerste ronde) en Ricardo Arona (KO in de eerste ronde) verslagen, en was opeens de nummer 1 LHW ter wereld op zijn 23e.

Shogun's run in de Pride GP is nog steeds een van de meest indrukwekkende streaks in MMA, maar voor hij daaraan begon, was hij nog groener dan Jones nu is.

Moraal? Jones heeft wel degelijk een kans om te winnen en op zijn 23e de nummer 1 LHW in MMA te worden.
Amen. Zonder te slijmen, ik ben het volgens mij zelden oneens met jouw postings.

Ook al zou Jones verliezen, dan nog leert hij er veel van en komt er alleen maar beter uit denk ik. Ik zou echt geen geld op dit gevecht durven in te zetten.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_93551480
Tuurlijk heeft Jones een kans. Grote zelfs. Het is ontegenzeggelijk een groot talent... Vind de opm dat hij het moeten laten lopen erg overdreven, zelfs zielig.

Evans zou die kans zelf ook met alle handen Hennie aangegrepen op dat moment in z'n carrière.

Ik geef Jones wel een kans als het snel gaat. Gaat het een partij over meer rondes worden dan wint Rua denk ik.
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:10:28 #263
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93552128
posted with my android
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:35:57 #264
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93553572
Shogun is ook wel echt een beest maar ik ben benieuwd hoe hij met de onorthodoxe stijl van vechten van Jones om gaat. Maar ik denk dat de ervaring en gewoon pure klasse van Shogun de door slag gaat geven.
pi_93555501
Nu live Q&A, net begonnen @ ufc.com/live :) 22.00 live weigh ins
pi_93555608
Ooo, is UFC live morgen al. Even kijken dan.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:15:52 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93556250
Main card
Diego Sanchez vs. Martin Kampmann
Ten eerste is Diego een idioot :D
Ten tweede is Kampmann technisch vééél beter en daarom hij gaat winnen :)

C.B. Dollaway vs. Mark Muñoz
Very interesting match-up, MM by way of decision.

Brian Bowles vs. Damacio Page
Awesome gevecht maar waarom krijgt Page een rematch.. kan me niet herinneren dat er de
1ste keer iets raars is voorgevallen. Choke dan maar weer? :P

Alessio Sakara vs. Chris Weidman
Als Sakara achteruit moet tegen Weidman (of naar de grond gaat) is het over en sluiten.

Preliminary card (Facebook)
Joe Stevenson vs. Danny Castillo
Daddy is 3-5 in zijn laatste 8 fights en ondanks dat hij behoorlijk wat tegenstanders van formaat
heeft gehad kan dat natuurlijk niet!! Castillo heeft het in de WEC tegen grotere tegenstanders laten liggen dus ik ga ervan uit dat hij ook Stevenson never ooit de baas kan zijn! :D RnC in de 3e.

Steve Cantwell vs. Cyrille Diabaté
Niet dat Steve Cantwell nou zo geweldig is maar DIabaté is gewoon een faler. Harde K.O. voor het gewin!!!
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:21:52 #268
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_93556663
Main card

Prelims:
Thiago Tavares vs. Shane Roller
Takeya Mizugaki vs. Reuben Duran
Rob Kimmons vs. Dong Yi Yang
Rousimar Palhares vs. Dave Branch
Igor Pokrajac vs. Todd Brown

[ Bericht 26% gewijzigd door n00cL30n op 03-03-2011 18:06:53 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:22:53 #269
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_93556741
Ik merk dat ik vrij aardig op een lijn zit met je, Tazmaniac! :D
pi_93556948
Main card
Hmm deze is lastig..

Sommige fighters ken ik niet dus copied van n00cl30n
pi_93556993
plagiaat :o
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:26:32 #272
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93556995
Main card

pi_93560981
Main card:

Facebook:

Prelims:
Thiago Tavares vs. Shane Roller
Takeya Mizugaki vs. Reuben Duran
Rob Kimmons vs. Dong Yi Yang
Rousimar Palhares vs. Dave Branch
Igor Pokrajac vs. Todd Brown
pi_93561808
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
de onorthodoxe stijl van vechten van Jones
Shogun gaat zn ass whoopen! Onorthodox is precies hoe ik Rua beschreef in PRIDE. Altijd spectaculaire gevechten, omdat hij geen remmingen kende en de grenzen van zn lichaam opzocht. Dit is weer zo een gevecht die je live moet bekijken! Ik denk dat iedereen zich wel de oude Rua kan herinneren. Ik denk ook dat we die Rua terug zullen zien tegen Jones.

Op naar de voorspellingen, plagiaat of niet we doen gewoon weer mee! :P

roepdeman's UFC on Versus 3: Sanchez vs. Kampmann predictions!
Date: Mar 03, 2011 !!!Jeej!!!
Venue: KFC Yum! Center (prachtige naam :D)
Broadcast: Versus and Facebook

MAIN CARD

* Martin Kampmann vs. Diego Sanchez

"Ten eerste is Diego een idioot :D" I second that!
Dat prefight hoofd, schouders, knie en teen dansje van hem gaat helemaal nergens over. The Nightmare, laat me niet lachen! Kampmann gaat hem nieuwe nachtmerries bezorgen, als hij dat nu al niet doet...
* C.B. Dollaway vs. Mark Munoz Ik denk niet dat The Philippine Wrecking Machine een antwoord heeft op de grappeling en TD skills van C.B en dat is wel jammer als dat straks echt zo blijkt.
* Alessio Sakara vs. Chris Weidman By awesome tattoo! TKO eerste ronde.
* Brian Bowles vs. Damacio Page Damacio is echt niet zoveel gegroeid t.o.v. hun laatste gevecht, Bowles daarentegen wel!

PRELIMINARY CARD (Facebook.com)

* Danny Castillo vs. Joe Stevenson....Daddy lost it :(
* Cyrille Diabate vs. Steve Cantwell....by murder.

PRELIMINARY CARD (un-aired, maar wel heel erg leuk!)

* Shane Roller vs. Thiago Tavares FOTN!!!!!!!!!!
* Reuben Duran vs. Takeya Mizugaki Welcome home!
* Rob Kimmons and Dongi Yang :)
* Dave Branch vs. Rousimar Palhares dit gaat naar de grond...
* Todd Brown vs. Igor Pokrajac 1st round TKO by way of brutal RNC

[ Bericht 13% gewijzigd door roepdeman op 02-03-2011 21:47:08 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')