abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218709231
Ben sowieso niet echt mega onder de indruk van zowel Caio als Imavov. Caio is altijd al overhyped en Imavov is zeker goed, en heel erg snel, maar een titel gaat ie niet halen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218728284
Caio naar plek 8 nu in de rankings en Whittaker terug naar 7 *O*

En voor dit weekend, let's go Lopes 8-)
pi_218729816
Prelims waren een veldslag, alleen maar finishes.
pi_218753500
Kelvin Gastelum 5 pound te zwaar. :')
pi_218766469
Goed gedaan van Lopes, leuke elleboog. Betere bokser ook, Silva opgefokt.
pi_218767920
Go Lopes *O*

Fighting Nerds nu 0 - 3 c_/

Was even spannend tussen de takedowns door. Lopes nam wel wat risico's door hem niet constant naar de grond te werken.
pi_218769035
Slaan na de bel is ontslag in de UFC
pi_218783513
De Ridder gaat nu tegen Allen doordat Hernandez geblesseerd is

pi_218783989
Allen kan ook interessant zijn. Had liever Fluffy gehad, maar toch.
pi_218788172
Zal RDR ook nu bij een finish een title shot krijgen ipv Imavov? Dat betwijfel ik en dus is deze wissel zuur. Ik bedoel, Allen heeft recent nog verloren van Fluffy en Imavov. Al waren het beide beslissingen, als RDR een finish voor elkaar krijgt terwijl Imavov dat niet lukte kunnen ze ook zo gaan rekenen

Zo niet maakt dat RDR - DDP wel weer realistischer ^)
pi_218788435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal RDR ook nu bij een finish een title shot krijgen ipv Imavov? Dat betwijfel ik en dus is deze wissel zuur. Ik bedoel, Allen heeft recent nog verloren van Fluffy en Imavov. Al waren het beide beslissingen, als RDR een finish voor elkaar krijgt terwijl Imavov dat niet lukte kunnen ze ook zo gaan rekenen

Ik denk het niet nee.

Wat als ie verliest? :7
pi_218788446
En wat doe je met Fluffy nu?
pi_218788985
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik denk het niet nee.

Wat als ie verliest? :7
Costa? Die kondigde al aan dat hij dit gevecht kreeg _O-
pi_218791108
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef FundsAreSafu het volgende:

Dit schreef men:

quote:
Eerder al maakte UFC-baas Dana White bekend dat De Ridder nog twee zeges verwijderd is van een titelgevecht. De winnaar van het gevecht tussen De Ridder en Hernandez zou het dit jaar nog mogen opnemen tegen de Fransman Nassourdine Imavov, de nummer twee van de ranglijst.

Mocht De Ridder ook dat duel winnen, dan mag hij de kooi in tegen Khamzat Chimaev.
pi_218791793
gewoon Romero terughalen, ik denk dat Romero van deze gasten wint, inclusief de kampioen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218791902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon Romero terughalen, ik denk dat Romero van deze gasten wint, inclusief de kampioen.
Adesanya? Whittaker?

Bovendien is Romero een stuk ouder nu. Die gaat niet van de kampioen en vechters uit de top 5 meer winnen.
pi_218793376
Zou Whittaker tegen Caio of Fluffy doen in het voorjaar, want MVP wilde Michael Morales.
pi_218869434
Dit weekend eigenlijk alleen Ulberg vs Reyes interessant. Had net zo goed kunnen combineren met de kaart van Lopes en Silva laatst.
pi_218871198
Raja jackson inmiddels gearresteerd
pi_218873203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Dit weekend eigenlijk alleen Ulberg vs Reyes interessant. Had net zo goed kunnen combineren met de kaart van Lopes en Silva laatst.
Dat je in de Apex zo'n kutkaart hebt oké, maar dat je naar een ander land gaat en ze dan dat voorschotelt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')