Mooie trapquote:Op maandag 3 november 2025 03:55 schreef de_boswachter het volgende:
Errens wint opnieuw het titelgevecht in de Levels Fighting League in Amsterdam. Dana kijk je mee?
quote:Op maandag 3 november 2025 12:50 schreef THEFXR het volgende:
https://x.com/bbharrymac/status/1985015894003634481
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.quote:Op maandag 3 november 2025 10:02 schreef THEFXR het volgende:
deze errens?
https://www.ufc.com/athle(...)athlete/jarno-errens
Een keer geloof ik , en heb ooit een seminar van deze jongen gevolgd ,hij is erg dedicatedquote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij is al twee keer in de UFC geweest toch? Heeft zich niet kunnen bewijzen. LFL is best een kleine organisatie hé.
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen bestequote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Één keer. Had één keer fight of the night met winst, één keer verloren omdat hij week van tevoren werd opgeroepen als vervanger en twee wedstrijden te passief waardoor hij beide verloor op decission geloof ik.
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die nederlagen zijn ook wel een verzachtende omstandigheid achteraf gezien. Zalal sindsdien 3-0 en staat nu 7e in de rankings, Gomis 4-1 en dat was degene op short notice, alleen Choi was geen beste
Nee Gomis was de eerste. Choi was de tweede, winst tegen Nguyen derde en Zalal vierdequote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen Choi was eerste potje toch. Zenuwen?
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.quote:
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.quote:Op maandag 10 november 2025 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mooie pot en beide hebben ze (bij mij) de gunfactor. Twee dedicated, eerlijke harde werkers.
Ja same, maar hoewel meer spiermassa ook meer energie kost, hoeft hij nu niet meer zoveel te cutten om tot gewicht te komen. En hij had hiervoor ook een prima cardio.quote:Op maandag 10 november 2025 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe sterk Islam gaat zijn. Voor mij is de grote vraag hoe veel verschil dat gewicht gaat hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |