abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219784248
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 16:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Toen ik nog aan judo deed heb ik in ieder geval nooit iemand gekend die een staph infectie heeft gekregen.

Als je de mat al overleeft nekt dit je alsnog
  donderdag 8 januari 2026 @ 23:54:41 #3
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219784864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 22:12 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als je de mat al overleeft nekt dit je alsnog
_O-

Na jaren bjj heb ik tevens genoeg staph gezien
pi_219834458
twitter

Kayla vs Nunes off. Dit is nog niet bevestigd overigens, maar het schijnt dat Kayla een nekblessure heeft waarvoor ze geopereerd moest worden. Dat is niet best dan. Vreselijk die blessures. Aspinall door een smerige foul, nu zo'n gevecht ook dat niet doorgaat. Enige WMMA gevecht waar ik echt heel erg naar uit kijk.

Dat wordt ook wel even herstellen. En dan heb je al een Olympisch judo carrière achter de rug, ook nog MMA. Dat gaat geen 2-3 jaar meer duren denk ik voordat ze met pensioen gaat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219878694
pi_219882704
Derick Lewis is ontzettend veel afgevallen. Heeft 'peptides' van de UFC gekregen. Wat is dat toch dat ze daar experimentele dingen zo maar kunnen krijgen terwijl dat in Nederland een no go is. RDR had ook al vet nieuw spul gekregen.
pi_219884221
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
Derick Lewis is ontzettend veel afgevallen. Heeft 'peptides' van de UFC gekregen. Wat is dat toch dat ze daar experimentele dingen zo maar kunnen krijgen terwijl dat in Nederland een no go is. RDR had ook al vet nieuw spul gekregen.
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogen

Jammer van Harrison - Nunes, vond ik interessanter dan Paddy - Gaethje. Prima gevecht verder, maar meer als main event voor een fight night
pi_219884524
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 15:07 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heb het idee dat sinds UFC zelf het testen heeft overgenomen we weer een beetje naar de Overeem jaren zijn terugbewogen
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.html

Hoe dan ook, hoor ook vaak bij Joe Rogan over stamcellen e.d. Dat is in Nederland ondenkbaar. Terwijl je er wel altijd goede dingen over hoort.
pi_219884834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 15:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Was niet waar blijkbaar: https://sports.yahoo.com/(...)itzky-013021124.html

Hoe dan ook, hoor ook vaak bij Joe Rogan over stamcellen e.d. Dat is in Nederland ondenkbaar. Terwijl je er wel altijd goede dingen over hoort.
Gezien hoe shady de UFC is op ieder gebied geloof ik ook best dat Lewis gewoon zijn mond voorbij heeft gepraat en dat dit damage control is _O-
pi_219885313
pi_219885900
Sean "So excited to be on the co-main!!" O'Malley :')

Echt zo'n vermoeiende overdreven Amerikaan is het. Ik ben nooit heel erg fan van hem geweest overigens. Dat de UFC hem als journeyman voor ogen had is ook wel echt weg nu. Ik ga voor Song.
pi_219894352
pi_219900700
pi_219910622
https://www.reddit.com/r/(...)s_after_weighing_in/

Koekoek

Heb wel vaker moeilijke momenten gezien bij een weigh-in maar nooit zo extreem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')