Ik denk het niet nee.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal RDR ook nu bij een finish een title shot krijgen ipv Imavov? Dat betwijfel ik en dus is deze wissel zuur. Ik bedoel, Allen heeft recent nog verloren van Fluffy en Imavov. Al waren het beide beslissingen, als RDR een finish voor elkaar krijgt terwijl Imavov dat niet lukte kunnen ze ook zo gaan rekenen
Zo niet maakt dat RDR - DDP wel weer realistischer![]()
Costa? Die kondigde al aan dat hij dit gevecht kreegquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk het niet nee.
Wat als ie verliest?
Dit schreef men:quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal RDR ook nu bij een finish een title shot krijgen ipv Imavov? Dat betwijfel ik en dus is deze wissel zuur. Ik bedoel, Allen heeft recent nog verloren van Fluffy en Imavov. Al waren het beide beslissingen, als RDR een finish voor elkaar krijgt terwijl Imavov dat niet lukte kunnen ze ook zo gaan rekenen
Zo niet maakt dat RDR - DDP wel weer realistischer![]()
quote:Eerder al maakte UFC-baas Dana White bekend dat De Ridder nog twee zeges verwijderd is van een titelgevecht. De winnaar van het gevecht tussen De Ridder en Hernandez zou het dit jaar nog mogen opnemen tegen de Fransman Nassourdine Imavov, de nummer twee van de ranglijst.
Mocht De Ridder ook dat duel winnen, dan mag hij de kooi in tegen Khamzat Chimaev.
Adesanya? Whittaker?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon Romero terughalen, ik denk dat Romero van deze gasten wint, inclusief de kampioen.
Dat je in de Apex zo'n kutkaart hebt oké, maar dat je naar een ander land gaat en ze dan dat voorschotelt...quote:Op donderdag 25 september 2025 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Dit weekend eigenlijk alleen Ulberg vs Reyes interessant. Had net zo goed kunnen combineren met de kaart van Lopes en Silva laatst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |