Bekijk deze YouTube-videoquote:Get ready for UFC 317 live from Las Vegas with Brendan Fitzgerald, Chael Sonnen, Anthony Smith, Dominick Cruz, Brett Okamoto, Ian Parker and Joe Fortenbaugh preview the two title fights and more
Nieuw tijdperk de UFC verkoopt zichzelf wel zonder sterren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
Dana had weer even een rising star nodig nadat Bo Nickal niet bleek wat iedereen van hem zei, dus dan doen we maar weer Talbott op de main.
Mag hoor, ik hoop alleen dat hij z'n grondwerk en worstelen verbeterd heeft, want dat bleek echt zijn grote zwakte.
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:18 schreef Discombobulate het volgende:
Die duw van Topuria leek echt wel gescript. Hij keek zo raar nadat hij het gedaan had. Maar wat was dat een enge knock out zeg.![]()
En hype voor Van, maar ik denk dat Pantoja hem zo oprolt.
Hangt van de types af, maar Topuria is niet een type als McGregor.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.
15 jaar UFC.. En hij had al nooit een sterke kin.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Discombobulate het volgende:
Topuria precies zoals hij ook zei, eerste ronde.![]()
Nu ben ik sowieso al wel wat minder fan van Oliveira aangezien hij altijd wel geraakt wordt en dat echt wel mee gaat tellen naarmate je ouder wordt.
Paddy is geen partij voor Ilia Komop zegquote:Op zondag 29 juni 2025 16:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
15 jaar UFC.. En hij had al nooit een sterke kin.
Was weer een leuke avond, paar goeie bangers. Ben benieuwd, Paddy is sterk, maar vecht ook met het neusje omhoog.
We moeten meteen na het gevecht weten wat de volgend de tegenstander is van iedereen.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa daar mogen ze van mij wel mee stoppen. Altijd zo cringe als ze een uitdager de ring in halen na een partij. Laat de overwinnaar even zijn moment hebben... Hij is net double champ geworden gvd.
Makhachev vs. Topuria had ook gekund ipv Oliveira.quote:Aspinall (ic) vs. #1 Gane
Ankalaev vs. #1 Pereira II
Della Maddalena vs. Makhachev
I. Topuria vs. #8 Pimblett
Volkanovski vs. #4 Evloev
Dvalishvili vs. #4 Sandhagen
Pantoja vs. #11 Van
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:54 schreef Nober het volgende:
Allemaal nog niet officieel...
[..]
Makhachev vs. Topuria had ook gekund ipv Oliveira.
Dacht dat het niet door was gegaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Evloev moet eerst tegen Pico in Abu Dhabi. Die kaarten daar zijn ook echt geweldig. Kijk daar ook heel erg naar uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |