abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:15:16 #101
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_93324109
Godver ik raakte dit topic steeds kwijt ;(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:38:44 #102
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_93325564
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:58 schreef Brawler het volgende:

[..]

Hhmm, is me nooit zo opgevallen. Maar ik was in de tijd dat ik veel King Of Queens keek, nog niet zo bekend met MMA, dus dat zal het wel zijn ;) Wel tof, je zou het niet zeggen als je hem zo ziet! :)
Nou, vreemd genoeg, als je ziet hoe hij zou kunnen zijn als American jock: Explosief met een laag zwaartepunt.
Alleen maar een goede combi.

Als ik Rutten mag geloven zou hij nog heel erg goed kunnen zijn ook, mocht hij een MMA carriere ambiëren. Harde en snelle punches en explosieve groundgame.
pi_93329923
Vannacht live om 04.00 de weigh ins! (voor mij toch wat te laat)
pi_93331288
Paul 'Semtex' Daley heeft alweer z'n gewicht niet gehaald en vecht nu een 'gewoon' gevecht i.p.v. titlefight :')
http://www.sherdog.com/ne(...)n-Title-Affair-30427
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:53:40 #105
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93332357
Dat was toch die gast die Kos nog een beuk gaf toen ie al terug naar zn hoek liep aan het einde van de ronde :')
pi_93334800
Wordt een matig event vrees ik. Maar ik laat me graag verrassen.
pi_93335068
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Geo3kant het volgende:
Dana White UFC 127 Video Blog, Day 2 - 2/24
brittany :D :P :o :9 :*
pi_93336713
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Fenomeno het volgende:
Dat was toch die gast die Kos nog een beuk gaf toen ie al terug naar zn hoek liep aan het einde van de ronde :')
Ja klopt :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_93337350
Kan niet slapen dus maar even Q&A kijken nu http://modules.ufc.com/live/
pi_93337644
B.J. Penn vs. Jon Fitch
Michael Bisping vs. Jorge Rivera
George Sotiropoulos vs. Dennis Siver
Chris Lytle vs. Brian Ebersole
Kyle Noke vs. Chris Camozzi
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:50:09 #111
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93339705
NSAC budget cuts eliminate out-of-competition drug testing; Kizer seeks alternatives

quote:
A budget crunch has left the Nevada State Athletic Commission unable to employ one of the most significant deterrents to the use of performance enhancing drugs in professional competition.

Two years after the influential regulatory body announced it would conduct out-of-competition drug testing, legislators completely withdrew funding for the program.

The NSAC will soon decide whether to press legislators on a proposal to reinstate testing, possibly by diverting funds within the commission's budget.
Does not sound good
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UFC coming at you in 3D

quote:
UFC on Versus 3: "Sanchez vs. Kampmann" will be coming at you from the KFC Yum! Center in Louisville, Kentucky, on March 3.

No, seriously, it will be coming at you.

Sports Business Daily brings word that Versus has made plans to bring in an entirely new production crew in order to broadcast the upcoming event in 3D.

And don't call it a comeback but Todd Harris is reportedly set to do commentary for the show's 3D broadcast with a dieting Kenny Florian stepping in as color man.

Comcast, Cox, Verizon, Massillon Cable, Blue Ridge and Armstrong are the cable distributors currently signed on to deliver the historic broadcast.

That's not at the expense of the HD viewing pleasure; they also have a few plans for that, as well.

Star-divide

In addition to the regular broadcast, HD viewers will be treated to a split screen during commercials, in which they will air footage from the locker rooms and give air time to fighters during their respective entrances.
Dit kan twee kanten op, de goeie of die andere :P

Ik ben wel benieuwd wat ze ermee kunnen doen, want in mijn mening is het wel keihard nodig
dat er iets aan de production gedaan wordt. Ondanks dat de UFC de best mogelijke production heeft is deze al bijna
10 jaar onveranderd. It's getting stale if you ask me!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hebben jullie Bisping vs. Rivera gezien @ Weigh-Ins?

Bisping is gonna KILL that mottafuckah!!!

[ Bericht 12% gewijzigd door Tazmaniac op 26-02-2011 09:11:06 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93340102
Holy mek, Bisping bij de weigh-in _O_
pi_93340317
Ik weet niet zo goed wat ik van dat soort dingen moet denken. Voor de weigh-in staan ze rustig achter elkaar te wachten tot ze op moeten, maar als ze op het podium staan, kunnen ze opeens niet meer bij elkaar in de buurt zijn zonder agressief te worden.. Krijg daar een beetje een WWE-gevoel bij.

Maar dan nog: Bisping all the way!
pi_93343776
B.J. Penn vs. Jon Fitch

Verder denk ik dat Chris Tuchscherer een saaie decision wint van Mark Hunt en het daarna over is in de UFC voor onze Nieuw Zeelandse vriend...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_93344502
quote:
"I don't think they like each other"
by
Dana White aka Captain Obvious
pi_93345990
Ik vond Bisping bij de weigh ins echt fake aanvoelen zo gemaakt.. hij is "pissig" maar gaat eerst zijn flesje leeg drinken? Dat mannetje zegt wat tegen Dana.. dan komt bisping ja im gonna fuck you up bla.. Jorge loopt weg en hij staat daar te juichen en met een smile? En krijgt hij een schouderklopje van Dana van "Goed gedaan, weer wat extra hype".. looks fake to me :N

BJ _O_ crazy eyes.. laten we hopen dat the real bj penn komt opdagen die in zichzelf praat etc :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:47:08 #118
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93346272
Wat heeft dat alles met Dana en dat mannetje te maken?

Bisping is gewoon terecht pissed off en past wat scare tactics toe.

Daarnaast lopen de Aussies met hem weg dus waarom zou hij niet pumped up voor het publeik staan te juichen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93346325
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat heeft dat alles met Dana en dat mannetje te maken?

Bisping is gewoon terecht pissed off en past wat scare tactics toe.

Daarnaast lopen de Aussies met hem weg dus waarom zou hij niet pumped up voor het publeik staan te juichen?
Het hoeft niet direct wat er mee te maken te hebben, ik vind het er gewoon nep uit zien.. gespeeld. ;)
pi_93351881
mijn piks :P

B.J. Penn vs. Jon Fitch
Ross Pearson vs. Spencer Fisher
Nick Ring vs. Riki Fukuda
Curt Warburton vs. Maciej Jewtuszko
Tie Quan Zhang vs. Jason Reinhardt
Alexander Gustafsson vs. James Te Huna
Mark Hunt vs. Chris Tuchscherer
Anthony Perosh vs. Tom Blackledge
pi_93352085
In 3D gaat het wel worden... Dan wel goede closeups :-)
pi_93352603
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Krijg daar een beetje een WWE-gevoel bij.
Ik ook. Sowieso krijg ik dat gevoel steeds meer bij de UFC met dat irritante Amerikaanse publiek.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_93352784

heeft Dana nu al 3 dagen hetzelfde t-shirt aan?? :o
.
.
.
.
.

[ Bericht 37% gewijzigd door THEFXR op 26-02-2011 16:47:10 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:33:35 #124
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_93360370
quote:
Misschien is zijn auto ook opengebroken ;)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_93362318
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Het hoeft niet direct wat er mee te maken te hebben, ik vind het er gewoon nep uit zien.. gespeeld. ;)
Het komt op mij ook erg nep over ja :')

Maar die blik van BJ :o Wow.. ik hoop zó dat hij wint van Fitch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')