Dana white replacement-guy, haha. Hij deed het praatje bij press conf, dus ik denk de eigenaar van de arena/facility waar ze vechten in Australië (hij klonk meer Amerikaans). You get the point.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Wie is die dude in het midden?
Nee, dan "The Voice" Michael Schiavelloquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hij is irritant inderdaad, maar ook wel weer een beetje grappig wanneer hij als een losgelaten retard (onverstaanbaar) begint te schreeuwen als de fights richting een (T)KO gaan..
Je vergeet 'The Big Kabosh'quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, dan "The Voice" Michael Schiavello
It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene... It's goodnight Irene...
Inderdaad... Denk ook niet Rogan met Mauro, denk dat ie Mauro alle hoeken van de zaal laat zien, eerst verbaal en dan is ie hem schijtziek en geeft zo'n tea kwondo trap die hij GSP ook leert..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Je vergeet 'The Big Kabosh'![]()
Ik mag Mike wel, Mauro vind ik vaak overdreven en gaat nogal vaak de fout in. Laatst nog over Arlovski, dat hij nu 4x achter elkaar KO is gegaan, terwijl hij tegen Silva een decision verloor. En dat 2x.
Denk dat de heren Joe Rogan, Bas Rutten en Mike Schiavello wel chemie met elkaar hebben. Mauro en Rogan zou niet goed gaan denk ik.
Ik niet. Die gast heeft echt totaal geen charisma, en dit komt geforceerd, kinderachtig en racistisch over. De man is bijna 39 jaar oud en gedraagt zich nog steeds als een dom, klein kind. Bisping heeft hem tijdens de persconferentie terecht op z'n plaats gewezen, en ik hoop dat hij dat zaterdag ook doet.quote:
Ik vind het leuk om dit te zien ipv alleen maar stoere praat. Dit is tenminste nog leuk en origineel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik niet. Die gast heeft echt totaal geen charisma, en dit komt geforceerd, kinderachtig en racistisch over. De man is bijna 39 jaar oud en gedraagt zich nog steeds als een dom, klein kind. Bisping heeft hem tijdens de persconferentie terecht op z'n plaats gewezen, en ik hoop dat hij dat zaterdag ook doet.
Inderdaad, en dan nog tegen een top welterweight als Lytle...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Chris Lytle vs. Brian Ebersole
Ik zeg niet dat hij geen kans heeft want ik ken de man niet maar afgaande op zijn track
record vraag ik me af wat Ebersole uberhaupt in de UFC te zoeken heeft. Ze hadden ze een
Aussie nodig om op de card te zetten
Mwah, South Park nadoen en een hele bevolking als achterlijk bestempelen vind ik niet erg origineel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dit te zien ipv alleen maar stoere praat. Dit is tenminste nog leuk en origineel.
Beter dan het boos kijken en roepen ik stamp z'n kop eraf iedere keer... Vind dit soort dingen wel grappig om te zien...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, South Park nadoen en een hele bevolking als achterlijk bestempelen vind ik niet erg origineel.
Dus nog net geen 5quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb trouwens 10 van de 21 predictions goed
Hmm, ken haar totaal niet maar ik zeg natuurlijk: WAR MARLOES!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Miesha Tate is out with a knee injury, so the undefeated Liz Girl-Rilla Carmouche will take on Strikeforce Womens Welterweight Champion Marloes Coenen at Nationwide Arena in Columbus, Ohio.
Nice......?
Je kunt ook origineel grappig zijn. Ik vind Mayhem die rondloopt in een "Don't be scared homie"-shirt om de hypocrisie van Nick Diaz in de zeik te nemen een stuk grappiger:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Beter dan het boos kijken en roepen ik stamp z'n kop eraf iedere keer... Vind dit soort dingen wel grappig om te zien...
Ik dacht gisteren: holy shit, 2 uur! ik ga alleen even de eerste 10 minuten kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/12874240
Podcast 2/22/11 Joe Rogan met Bas Rutten
Het begin gaat al over Fleshlights haha
me 2, Bas met een halve liter 2 uur aan het woord!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren: holy shit, 2 uur! ik ga alleen even de eerste 10 minuten kijken.
Maar ik heb het hele filmpje in 1x gekeken, ik zat aan de buis gekluisterd met die sterke verhalen van Bas
Haha inderdaad, wie was dat eigenlijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
me 2, Bas met een halve liter 2 uur aan het woord!![]()
die 2de gast heeft geen woord gezegd!![]()
![]()
Dat is volgens mij geen gast (als in te gast) maar de dude die samen met Rogan die podcasts doet. Hij zal wel de technische kant doen? (Denk ik dan)quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wie was dat eigenlijk?
Wat keek dat lekker weg zeg! Enne ook cool om te weten dat Kevin James een undercover mma baas is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:26 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.ustream.tv/recorded/12874240
Podcast 2/22/11 Joe Rogan met Bas Rutten
Het begin gaat al over Fleshlights haha
Zijn ergens filmpjes dat ie met Handy aan het trainen is. Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat keek dat lekker weg zeg! Enne ook cool om te weten dat Kevin James een undercover mma baas is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |