Het is wat ik laatst zei... Alle events zitten vlak bij elkaar en dan weer tijdje niet, dan weer wel...quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo mannen, het is weer tijd om een nieuw topic de wereld in te helpen.
Het duurt even voordat we weer kunnen genieten maar dan krijgen we ook wat zeg
TUF 10 Finale
K-1 WGP Finals
Strikeforce Evolution
UFC 107
op tijd van een week
Oke, duidelijk niet goed opgelet dusquote:Op maandag 23 november 2009 18:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Beter opletten want die kreeg hij wel
Damn, dat is zuur, dat werkt niet in je voordeel in je voorbereiding...quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn we ook meteen van Kongo op de main card af
maar er is helaas ook zeer triest nieuws (als het waar is)
Semmy Schilt traint momenteel in Roemenie waar hij zich voorbereid op de K-1 GP.
Daar was hij aan het sparren met een Roemeens talent van 22 jaar.
Talent zakt in elkaar na de sessie en gaat dood.
Vitali Mitu dies after sparring session with Semmy Schilt
quote:Roger Huerta is now officially a free agent. Following the final fight on his UFC deal Roger has entered into the period where he is able to negotiate with any promotion while the UFC retains the right to match any offer made
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:57 schreef roepdeman het volgende:
Daar zijn we weer...TITO GOT ROBBED! RUA GOT ROBBED!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 hoop ik wel?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:21 schreef Unstoppable het volgende:
23:00 7 dec begint TUF op RTL7
Aankondigingen zijn de laatste paar dagen al tig keer voorbij gekomen in beeld (in de avonduren alleen dacht ik)
Dat zou ik niet weten, maar ga er maar vanuit dat ze met de eerdere seizoenen beginnen. Vast een stuk goedkoper en zo kunnen eens kijken of mensen gaan kijken..quote:
Kwa kwaliteit zijn die seizoenen beter ja. Maar heb liever dat ze wel recent blijven. Erger ik me altijd zo aan bij NL TV dat ze zo ver achterlopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:50 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar ga er maar vanuit dat ze met de eerdere seizoenen beginnen. Vast een stuk goedkoper en zo kunnen eens kijken of mensen gaan kijken..
Het waren trouwens typische SBS6 ads, midden in je scherm tijdens een film enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |